Montako huivia omistat?
Itse omistan tällä hetkellä ehkä vähän päälle 20 kpl.
Kommentit (22)
Joku 8-10kpl.
Käytän lähinnä päässäni ja suosin hillittyjä kuoseja tai yksivärisyyttä, joten ihan hirveästi niitä ei tarvitse olla.
Lähinnä musta on suosikkini, niitä on muutama erilainen.
Vain kaksi, molemmat Acnen canada -huiveja
60-70 kappaletta. Yksikään ei sisällä tekokuitua. Olen koukussa.
Olen vasta nyt vanhempana höyrähtänyt huiveihin ja ostin uuden viimeksi tiistaina. Lukumäärää en ole laskenut, mutta varmaan niitä on jotakin 20-25 kpl. On talvisempaa, kesäisempää, yksiväristä, hillittyä kirjavaa, hyvin värikästä ja ihan joka lähtöön. N42
1 neulottu kaulaliina ja 1 bandana. Mihin tarvitsee enemmän?
Reilusti toista sataa, mm. lähes kaikki Kurjen ja Marimekon huivit!
Onhan noita. Harrastan neulomista, enkä ole raaskinut pistää omatekoisia pois. Voisikin käydä huivit läpi ja poistaa naamaan sopimattoman väriset.
1 huivi = tarpeellinen
>1 = tarpeettomat -> turhamaista!
Vierailija kirjoitti:
1 huivi = tarpeellinen
Veikkaan, että sinullakin on kotonasi kaikenlaista sellaista tavaraa, jota et tarvitse kahta tai useampaa kappaletta.
98. Koukussa olen minäkin :D. Käyn yleensä huiviostoksilla muualla kuin Suomessa, jolloin hinnat ovat edullisia ja saa vähän erilaisia kuoseja.
Ehkä viitisen kpl, jos kaulaliinat lasketaan.
Pompuloita on senkin edestä - niillä varmaan letittäisi yhden kuorollisen tyttöjä. (Viittasin siihen kulttuurikoordinaattorin huikeeseen Helsingin matkakertomukseen) :D
Enemmän kuin 50, kuitenkin alle 100. Aivan liikaa, mutta matkoilta näitä on tullut kannettua. Silkkiä ja villaa, arkeen ja juhlaan.
Vierailija kirjoitti:
1 huivi = tarpeellinen
1 huivi pesussa = 0 käytettävissä
Ehkä sulla on vaan yksi voiveitsi, eihän niitäkään kerralla voi yksi ihminen useampaa käyttää.
Ei ainakaan yli kymmentä. En ole hurahtanut huiveihin. Haluan vain luonnonkuituisia :)
Mulla on mielestäni aika monta huivia, mutta ei niitä nyt sentään kymmeniä ole (tai ehkä 20 korkeintaan...)
Kutakuinkin kaikki huivini ovat kuitenkin aktiivikäytössä. Ne ovat kaikki eri värisiä, ja kotoa lähtiessäni valitsen aina asuuni parhaiten sopivan mukaan. Tykkään erityisesti isoista huiveista, jotka toimivat taiteltuna kaulahuiveina, mutta joita voi käyttää palellessa hartiahuivina/viittana/peittona tai hätätilassa jopa kauppakassina tai kietaisuhameena.
Nostan vanhan keskustelun kun tässä kaivelen keväthuiveja tuuletukseen varastosta (haaveissa jo kevät ja kevätvaatteet...)
Huomasin, että minulla on 5 talvihuivia (villaa tai mohairia) ja 8 kevät/kesä/syksyhuivia. Olen karsinut huiveja rankalla kädellä ja säilyttänyt vain ne, joita oikeasti käytän. Yhdelle mustalle, ohuelle huiville olisi tarvetta ja se pitääkin ostaa tässä keväällä.
2. Toinen villaa ja toinen silkkiä.
Luultavasti noin 30 kpl. Olin pitkään vaateliikkeessä töissä ja huiveja pääsi kertymään. Käytän kyllä talvisin joka päivä huivia sisällä ja vahvempaa ulkona. Joskus voisi hankkia uusiakin.
N. 40. Käytän aika usein kesällä päähän kiepautettua huivia, kaulassa harvemmin.
Liian monta, ehkä 30. Sorrun aina ostamaan huiveja, vaikken oikeasti tarvitsisi enää yhtään lisää.