Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Montako huivia omistat?

Vierailija
19.08.2016 |

Itse omistan tällä hetkellä ehkä vähän päälle 20 kpl.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian monta, ehkä 30. Sorrun aina ostamaan huiveja, vaikken oikeasti tarvitsisi enää yhtään lisää.

Vierailija
2/22 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 8-10kpl.

Käytän lähinnä päässäni ja suosin hillittyjä kuoseja tai yksivärisyyttä, joten ihan hirveästi niitä ei tarvitse olla.

Lähinnä musta on suosikkini, niitä on muutama erilainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kaksi, molemmat Acnen canada -huiveja

Vierailija
4/22 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

60-70 kappaletta. Yksikään ei sisällä tekokuitua. Olen koukussa.

Vierailija
5/22 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vasta nyt vanhempana höyrähtänyt huiveihin ja ostin uuden viimeksi tiistaina. Lukumäärää en ole laskenut, mutta varmaan niitä on jotakin 20-25 kpl. On talvisempaa, kesäisempää, yksiväristä, hillittyä kirjavaa, hyvin värikästä ja ihan joka lähtöön. N42

Vierailija
6/22 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 neulottu kaulaliina ja 1 bandana. Mihin tarvitsee enemmän?

Vierailija
7/22 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilusti toista sataa, mm. lähes kaikki Kurjen ja Marimekon huivit!

Vierailija
8/22 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita. Harrastan neulomista, enkä ole raaskinut pistää omatekoisia pois. Voisikin käydä huivit läpi ja poistaa naamaan sopimattoman väriset.

Vierailija
9/22 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 huivi = tarpeellinen

>1 = tarpeettomat -> turhamaista!

Vierailija
10/22 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1 huivi = tarpeellinen

Veikkaan, että sinullakin on kotonasi kaikenlaista sellaista tavaraa, jota et tarvitse kahta tai useampaa kappaletta.

Vierailija
11/22 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

98. Koukussa olen minäkin :D. Käyn yleensä huiviostoksilla muualla kuin Suomessa, jolloin hinnat ovat edullisia ja saa vähän erilaisia kuoseja.

Vierailija
12/22 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä viitisen kpl, jos kaulaliinat lasketaan.

Pompuloita on senkin edestä - niillä varmaan letittäisi yhden kuorollisen tyttöjä. (Viittasin siihen kulttuurikoordinaattorin huikeeseen Helsingin matkakertomukseen) :D

Vierailija
13/22 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kuin 50, kuitenkin alle 100. Aivan liikaa, mutta matkoilta näitä on tullut kannettua. Silkkiä ja villaa, arkeen ja juhlaan.

Vierailija
14/22 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1 huivi = tarpeellinen

1 huivi pesussa = 0 käytettävissä

Ehkä sulla on vaan yksi voiveitsi, eihän niitäkään kerralla voi yksi ihminen useampaa käyttää.

Vierailija
15/22 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan yli kymmentä. En ole hurahtanut huiveihin. Haluan vain luonnonkuituisia :)

Vierailija
16/22 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mielestäni aika monta huivia, mutta ei niitä nyt sentään kymmeniä ole (tai ehkä 20 korkeintaan...)

Kutakuinkin kaikki huivini ovat kuitenkin aktiivikäytössä. Ne ovat kaikki eri värisiä, ja kotoa lähtiessäni valitsen aina asuuni parhaiten sopivan mukaan. Tykkään erityisesti isoista huiveista, jotka toimivat taiteltuna kaulahuiveina, mutta joita voi käyttää palellessa hartiahuivina/viittana/peittona tai hätätilassa jopa kauppakassina tai kietaisuhameena.

Vierailija
17/22 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan vanhan keskustelun kun tässä kaivelen keväthuiveja tuuletukseen varastosta (haaveissa jo kevät ja kevätvaatteet...)

Huomasin, että minulla on 5 talvihuivia (villaa tai mohairia) ja 8 kevät/kesä/syksyhuivia. Olen karsinut huiveja rankalla kädellä ja säilyttänyt vain ne, joita oikeasti käytän. Yhdelle mustalle, ohuelle huiville olisi tarvetta ja se pitääkin ostaa tässä keväällä. 

Vierailija
18/22 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. Toinen villaa ja toinen silkkiä.

Vierailija
19/22 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti noin 30 kpl. Olin pitkään vaateliikkeessä töissä ja huiveja pääsi kertymään. Käytän kyllä talvisin joka päivä huivia sisällä ja vahvempaa ulkona. Joskus voisi hankkia uusiakin.

Vierailija
20/22 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 40. Käytän aika usein kesällä päähän kiepautettua huivia, kaulassa harvemmin.