Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotenkin huvittavaa kun ihmiset pukevat pikkutytöille uimapuvun yläosan rannalla/uimahallissa

Vierailija
19.08.2016 |

En ymmärrä sen funktiota kun pienillä pojilla ja tytöillä on samanlainen rintavarustus kuitenkin?

M25

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on osa sosialisaatiota. Tytöille opetetaan, että rinnat tulee peittää, vaikka sille ei sinällään ole mitään funktiota. 

T: Mies 28

Vierailija
2/28 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se outoa jos jättävät alaosan pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsalaiset eivät pue. Eikä meidänkään tytöllä ollut alle kouluikäisenä. Ei tosiaan ole mitään eroa tyttöjen ja poikein yläkropassa, yhtä hassua olisi pukea rintaliivit alle murrosikäiselle.

Vierailija
4/28 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on nykyajan ilmio. 70-luvulla tytöt kulkivat pelkissä shortseissa niin kuin pojatkin.

Vierailija
5/28 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kyllä pikkupojallakin kokouikkari (sellainen missä on hihat ja lahkeet), suojaa uv-säteiltä ja pysyy hyvin päällä. Uimahousut tuppaavat irtoamaan veteen hyppiessä.

Vierailija
6/28 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usassa edes vauvat eivät saa olla julkisesti alasti tai yläosattomissa.

Vierailija
7/28 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidän tyttö pienenä halunnut edes pitää sitä yläosaa, ylimääräinen märkä rätti, ei se mitenkään mukava ole.

Vierailija
8/28 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kyllä pikkupojallakin kokouikkari (sellainen missä on hihat ja lahkeet), suojaa uv-säteiltä ja pysyy hyvin päällä. Uimahousut tuppaavat irtoamaan veteen hyppiessä.

Kokouikkari onkin ihan järkevä, pysyy paremmin yllä, mutta bikiniyläosalla ei ole mitään funktiota.

Vierailija
9/28 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on paljon huvittavampaa kun eivät pue. Minusta tytöille kuuluu laittaa yläosa koska naisillakin sellainen on. Pelkissä pikkupöksyissä tepasteleva tyttö on jotenkin liian alaston mun mielestäni.

Vierailija
10/28 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan 70-luvulla kuljin paidatta vielä pikkukoululaisenakin kun oli kuuma kesäpäivä. Nykyisin tuota ei näe (paitsi muuten juuri ruotsalaisilla on sama tapa edelleen).

Vierailija
11/28 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei niillä yläosilla ole oikeastaan funktiota isommillekaan tytöille. Alaosakin on niin ja niin, ehkä hiekkarannalla perusteltu mutta uimalassa ei.

Vierailija
12/28 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on paljon huvittavampaa kun eivät pue. Minusta tytöille kuuluu laittaa yläosa koska naisillakin sellainen on. Pelkissä pikkupöksyissä tepasteleva tyttö on jotenkin liian alaston mun mielestäni.

Miksi haluat seksualisoida pikkulapset? Miksi pikkutyttö olisi alaston mutta samassa asussa pikkupoika ei?

Vierailija
13/28 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä laittaisi lapselle bikini-yläosaa ennen kuin itse sellaista pyytää.

Vierailija
14/28 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh. käyttääkö joku bikiniyläosaa ihan pienillä tytöillä? Itse ostin 2-vuotiaalle tytölle kukalliset uimahousut Lindexistä, ei niihin edes kuulunut yläosaa. Näyttäisi ihan hassulta joku bikiniyläosa noin pienellä.

Vierailija
15/28 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat seksualisoida pikkulapset? Miksi pikkutyttö olisi alaston mutta samassa asussa pikkupoika ei?

Tytöille tyttöjen vaatteet ja pojille poikien. Minusta tytön vaatteisiin kuuluu yläosa vaikka rintoja ei olisikaan vielä. Minusta on seksualisoivampaa jättää yläosa pois. 

Vierailija
16/28 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tytöille tyttöjen vaatteet ja pojille poikien. Minusta tytön vaatteisiin kuuluu yläosa vaikka rintoja ei olisikaan vielä. Minusta on seksualisoivampaa jättää yläosa pois. 

Niin, pojille kuuluu paita ja tytöille kuuluu paita. Niitä käytetään kun mennään ihmisten ilmoille tai on viileä.

Bikineiden tehtävä on peittää joita. Pikkutytöllä ei ole mitään peitettävää joten yläosaa ei tarvita.

Kumoa logiikkani ihmeessä.

Vierailija
17/28 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksei sitten aikuisetkin voi olla samassa asussa?

Itsellä ei ole lapsia enkä paljoakaan uimassa käy, mutta kyllä koen jotenkin "kiusallisena" alastomat lapset altailla/yleisillä paikoilla. Suihkussa ja saunassa jne ei tietenkään alastomuus haittaa minkään ikäisellä.

Vierailija
18/28 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkutyttö ei ole nainen, miksi pitäisi pukeuta naisten vaatteisiin ja vielä melko epämukaviin? Pitäisikö tytöillä olla korkkaritkin jo taaperoiästä lähtien? 

Vierailija
19/28 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tyttö 3v. ei suostunut olemaan kesällä ilman bikinien yläosaa. Itse olisin antanut olla pelkässä alaosassa, mutta alkoi kiljunta "mä haluan sen yläosan, kun sullakin on". Meillä samistelu on muutenkin in. Ostettiin juuri samanlaiset tennarit syksyksi.

Vierailija
20/28 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksei sitten aikuisetkin voi olla samassa asussa?

Itsellä ei ole lapsia enkä paljoakaan uimassa käy, mutta kyllä koen jotenkin "kiusallisena" alastomat lapset altailla/yleisillä paikoilla. Suihkussa ja saunassa jne ei tietenkään alastomuus haittaa minkään ikäisellä.

Ei ollut kyse alastomuudesta vaan pikkutyttöjen erilaisesta kohtelusta suhteessa pikkupoikiin. Uimahousut nyt tietenkin on järkevät ihan jo mukavuuden ja hygieniankin vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi