Saanko "pröystäilijän" maineen jos ostan Lexus-auton?
Se on ilmeisesti olevinaan jonkinlainen "luksus-auto" tai sellaisena sitä on jossain mainostettu, mutta itse tykkään vaan sen ulkonäöstä sekä sisältä että ulkoapäin, ja voisin joskus olla kiinnostunut ostamaan käytetyn Lexuksen jollain 15 000 eurolla. Mitä ajatuksia Lexus herättää teissä, herättääkö mitään?
Kommentit (60)
Millainen ihminen on, jos hän hankkii Lexuksen? Tarvitsen vastauksen pian.
Mitä ihmeen väliä mitä tunteita sinun autosi hetättää muissa ihmisissä? Mitä tunteita se herättää sinussa, se on paljon tärkeämpää.
Minä aio ostaa Porsche Carreran joku kaunis päivä eikä kiinnosta mitä muut ajattelevat/eivät ajattele asiasta.
Lexus ls600h nyt 3kuukautta ollu ja ei ole enää paluuta saksalaisiin vikapesiin, eli jos ostat yli 10 vuotta vanhan premium auton niin lexus on yleensä aika varma valinta,mukavin auto mikä minulla on ollut ja erittäin hiljainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Honda=Accura
Nissan=Infinity
Toyota=LexusVolkswagen = Audi
Lamborghini = Audi
Samoja moottoreita käytetty.
Vierailija kirjoitti:
Lexus herättää yhtä paljon tunteita kuin Toyota Avensis.[Hauska huomata että tälläkin palstalla yksi ainoa trolli on käytännössä kaikkien Toyotaa ja Lexusta solvaavien viestien takana. Pentillä ei mene kovin hyvin, katsokaapa Suomi 24 Toyota tai Lexus-palstoja./quote]
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amerikkalaiset eivät ostaneet kalliimpia Toyotoja, joten niihin pantiin vähän koristeita ja reilusti hintaa lisää ja markkinoitiin uudella nimellä. Ja kauppa käy muuallakin kuin amerikoissa.
Minun silmissäni Lexus-kuski on hölmö, jolla on liikaa rahaa. Fiksu, jolla on liikaa rahaa, ei osta Lexusta.
Sama se on muissakin japseissa
Honda=Accura
Nissan=Infinity
Toyota=Lexus
No, Audi A4=Skoda Octavia ja
Audi A3=VW Golf.
Perusperheautoja kaikki, mutta rinkulalogolla maksat enemmän.
Osta mihin sinulla on oikeasti varaa, eli polkupyörä poliisien huutokaupasta.
No ainakin mua naurattaa naapurin mies jolla on Jaguari ja hommai vielä jonkun bittbullin tai ammstaffin. Eikö se oikein huuda keski-iänkriisiä ja pieni kullisuutta xD
Olen 37v nainen.
No kun vaihdoin toyotan lexukseen niin naapurit lakkasivat tervehtimästä,kai se jotain kertoo.
No yleisesti ottaen toyotaa ja lexuxta korjataan keskimääräistä huomattavasti vähemmän, kuluvia osia tietenkin menee. Jos pitäs valita vaikka 200 000km ajettu lexus tai bemari niin sakemanni jäis kauppaan satavarmasti.
Ja
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako tuon Lexuksen hankinta, kun se on premium-autojen joka ikisen vertailun viimeinen. Ei siitä Toyotasta saa priimaa vaikka keulille lätkäisee minkä tahansa merkin ja myy siihen kalliilla nahkasisustuksen.
Vertailuissa painotetaan tietynlaista ohjaustuntumaa, joka joissakin saksalaisissa on olevinaan arvostelijoiden makuun. Laatu on paljon muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Bentley tai Maserati alle niin voidaan edes jutella.
Alfa Romeon kohdalla laatu on tuntematon käsite.
Mitäpä lottoatte, oiskohan ap jo 9 vuodessa päätynyt johonkin ratkaisuun?
Ei ole. Meinaan itse hankkia Hummerin, siis mulla on Range Rover