Kuka laulaja on mielestäsi ollut medianäkyvyydestä huolimatta täysin floppi?
Tapella ei saa jottei menisi jankkaamiseksi, ala- ja yläpeukut sen sijaan puhukoon puolestaan 😈
Aloitan: Anna Abreu. Ei vaan säväytä, ei minkäänlaista karismaa eikä tee itse biisejään. Kulkee kuin koira tuotannon talutusnuorassa vaikuttamatta itse mihinkään millään lailla. Ei jatkoon.
Kommentit (842)
Hymyhän paljasti Jannan surkeat tulot = keikat eivätkä singlet myy. Esiintyminen on päälle liimatun tuntuista aina. Ei näytä edes viihtyvän lavalla eli miksi pyrkii vuosikymmenestä toiseen lava-artistiksi?
Jenni puolestaan on todellinen taiteilija, joka osaa ja haluaa ottaa kontaktia yleisöönä; olen myös tämän monilla Jennin keikoilla itse todistanut. Jennillä ei ole minkäänlaisia maneereita laulussaan eikä esiintymisessään peittämässä aitoja tunteita, ja juuri tämä koskettaa suurta yleisöä.
Jonkun ehdottama Nelli Matula ei muuten ole floppi. Instaseuraajia yhtä paljon kuin jennillä. On kotonaan niin kuvissa kuin lavallakin. Pirteä misukka, tykkään. T: Mies 32
Vierailija kirjoitti:
Jonkun ehdottama Nelli Matula ei muuten ole floppi. Instaseuraajia yhtä paljon kuin jennillä. On kotonaan niin kuvissa kuin lavallakin. Pirteä misukka, tykkään. T: Mies 32
Tuon misukan biisit ovat täysin luokatonta ripulikackaa, vielä huonompia kuin Jannan tai Jennin biisit. Osaa kyllä laulaa paremmin kuin muut nuoret pissikset muttei tuota menoa kyllä kauaa lavoilla esiinny.
Anteecs, mutta Jennillä on joitain aivan loistavia biisejä, ja laulaa ja esiintyy hyvin. Samoin kuin Nelli, jolle pitäis tosiaan saada parempia biisejä.
Cheek on sanonu kaiken nyt. Mut vähän teki mieli ikkasta ittensäkin kun on niin hyvä.
Onko kukaan kuullut Jennin uutta levyä? Eipä ole paljoa medianäkyvyyttä sillä tainnut olla...?
Entä Jannan uutta levyä? (Sitä jota on mainostettu lehdissä nyt 5 vuotta: "on viimeistely vaille valmis!")
Moniii sinkku jää alekaaariin ihaan psluutensa vuuoksi taii kertaa kulutus tavaarana. En tiiedä. Ehkäää nykyyiselllään varsiinkin naiisartisteista tuliisi saadaa enemmmän irtii moninaisemmiin kuteen esim muodiinesikuvina
Joo. Iso maailma on pullollaan esiintymis ja muuntautumismestareita jonkun Lady Gagan tyyliin.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan kuullut Jennin uutta levyä? Eipä ole paljoa medianäkyvyyttä sillä tainnut olla...?
Tästä on ainakin yks ketjukin jo
Vierailija kirjoitti:
Siellähän se jyllää Spotifyn listalla: ykkönen sekä 6 biisiä top 50:ssä. Ja Forumin Silent Discoon oli melkein 3h jonot. Eli kyllä on huomattu uusi levy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni Vartiainen
Mikä medianäkyvyys? Eikös tuon ura ole jo käytännössä ohi?
Joopa joo... Jatka nyt ihan kaikessa rauhassa pientä, surullista elämääsi : )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni Vartiainen
Mikä medianäkyvyys? Eikös tuon ura ole jo käytännössä ohi?
Joopa joo... Jatka nyt ihan kaikessa rauhassa pientä, surullista elämääsi : )
Ei kannata mennä tuon vajaaälyisen provoihin mukaan. Sillä kuola ja vaahto valuu suusta näppikselle kun se kirjoittelee päivittäin Jenniä solvaavia viestejä. Siinä sen ainoa elämäntehtävä sitten onkin, raukalla.
Ikuisusprojekti kirjoitti:
Entä Jannan uutta levyä? (Sitä jota on mainostettu lehdissä nyt 5 vuotta: "on viimeistely vaille valmis!")
Jossainhan hevos... kehtas mainostaa halunneensa luoda uran "ilman vanhempien suhteita ja kontakteja". Ru ha haa... Rehellisemmin sanottuna ei oo onnistunut luomaan uraa edes niillä.
Hyvä. Nyt tarttis vaan tietää että ketkä hänen vanhempansa ovat?
Olen tanssinut "Made in Heavenin" tahdissa poikkikseni kanssa viime yön... Ihanaa & seksikästä uutta Jenniä...
Jep jep ja nytpä oli het poistettukin ketju Jannasta SUPERSEXIKKÄÄNÄ armykuteissa. Kuka muu artisti poistattaa keskusteluketjuja itsestään ns. päivätyökseen...? (Vastaus: ei kukaan!)