Kuka laulaja on mielestäsi ollut medianäkyvyydestä huolimatta täysin floppi?
Tapella ei saa jottei menisi jankkaamiseksi, ala- ja yläpeukut sen sijaan puhukoon puolestaan 😈
Aloitan: Anna Abreu. Ei vaan säväytä, ei minkäänlaista karismaa eikä tee itse biisejään. Kulkee kuin koira tuotannon talutusnuorassa vaikuttamatta itse mihinkään millään lailla. Ei jatkoon.
Kommentit (842)
Diandra, mikä on surullista, sillä on herttaisen oloinen ja ääni hyvä. Mutta kun tarvitsisi paremman markkinointikanavan. Diandra on ehkä liian kiltti. Hän pärjäisi paremmin Suomen ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Jenni Vartiainen. Kaikki muka-myydyt triplaplatinat ovat levy-yhtiön huijausta. Itse asiassa Jennin levyjä ei ole kukaan ostanut eikä hänen keikallaan käynyt kuin kulissiksi sinne palkattuja homoja. Todellinen f-l-o-p-p-i sanan oikeassa merkityksessä!
Saman olen huomannut. Warnerin feikki koko ämmä.
Tommi Läntinen, Pave Maijanen, Vesku Loiri.
Jarkko Eve. Sooloura Dingon jälkeen ei ottanut tulta kuin hetkeksi.
Tää Benjamin ehdottomasti. Lavalla livenä aivan kamalan huono ja likat kirkuu eturivissä. Täysin tuotteistettu jamppa joka myy vaan söpöllä naamalla ja faniensa määrällä. Taidot ei riitä muuhun.
Mun mielestä täällä mainittu Manna ei ole saanut juurikaan medianäkyvyyttä ja tekee musiikkia joka ei ole valtavirrassa. Kuinka moni edes tuntee ulkonäöltä tai osaa nimetä yhtään biisiä.
Jänskää miten Anna Abreu välttää osaamisellaan kaikki floppailut!
Vierailija kirjoitti:
Timo Jotipelto. Kaikki mukasaavutukset ovat levy-yhtiön huijausta. Itse asiassa Timon/yhtyeensä levyjä ei ole kukaan ostanut eikä hänen keikallaan käynyt kuin kulissiksi sinne palkattuja entisiä faneja. Todellinen f-l-o-p-p-i sanan oikeassa merkityksessä!
Sori siitä että lainasin. Terv, A. Stubb
Kuuppas herra kiiltävähampainen ex pääministeri: Kuka on tuo Timo Jotipelto? Kukaan ei taida tietää häntä, joten voiko olla floppikaan, jos kukaan ei ole koskaan hänestä kuullutkaan?
Timo Kotipellon siis tiedän, mutta en Timo Jotipeltoa,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni Vartiainen. Kaikki muka-myydyt triplaplatinat ovat levy-yhtiön huijausta. Itse asiassa Jennin levyjä ei ole kukaan ostanut eikä hänen keikallaan käynyt kuin kulissiksi sinne palkattuja homoja. Todellinen f-l-o-p-p-i sanan oikeassa merkityksessä!
Saman olen huomannut. Warnerin feikki koko ämmä.
Aika kalliiksi tulee tällainen toiminta levy-yhtiölle...
Eipä tarvitse tollasia pohtia, kun tutustuu Anna Abreuhun ja hänen tuotantoonsa.
Ihmiset ei selvästikään ymmärrä mitä floppi tarkoittaa. Voi olla pitämättä Jenni Vartiaisesta tai Tuiskusta mutta se on ihan faktaa että menestyneitä ovat silti molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ei selvästikään ymmärrä mitä floppi tarkoittaa. Voi olla pitämättä Jenni Vartiaisesta tai Tuiskusta mutta se on ihan faktaa että menestyneitä ovat silti molemmat.
Tämä ketju osoittaa erinomaisesti, miten yksinkertaisia älykääpiöitä tämän palstan mammat ovat. Suurin osa kommenteista vastaa kysymykseen: "Ketä laulajaa inhoat eniten?" Alkuperäinen kysymys näkyy otsikosta. Mammat ovat niin tynnyrissä, etteivät edes tiedä sellaista sivistyssanaa kuin floppi.
Seuraavat täällä useaan kertaan nimetyt henkilöt EIVÄT ole floppeja:
Cheek, Sanni, Jenni Vartiainen, Antti Tuisku. Sellaiseksi ei voi myöskään sanoa Eveliinaa, JVG:tä tai V-M Loiria.
Pahasti flopanneet sen sijaan ovat Idols-voittajat kautta aikojen, Diandra mukaan lukien, sekä Janna Hurmerinta.
Janna on kyllä flopeista flopein. Häät, avioero, biksukuvat, seksisaappaat ym ym ym eikä mitään musiikista moneen vuoteen. Keikkamyyjääkin joutui vaihtamaan kun kukaan ei halunnut ostaa honottajaa keikalle kesällä - itse väitti "peruneensa keikat kun tekee levyä". Kyseisen tuotoksen piti ilmestyä jo viime syksynä mutta sieltä irrotettu sinkku oli niin oksettavaa skeidaa ettei uskaltanut vastaavaa tuottaa levyllistä ulos.
Eli medianäkyvyyttä jatkuvasti muttei mitään musiikillista tai ammattiuraan liittyvää.
Vierailija kirjoitti:
Ei varsinaisesti laulaja, mutta turha julkkis "räppäri" Cheek.
Vihaajat vihaa.
Jonna Geagea. Oli muistaakseni aika paljon esillä jokunen vuosi sitten, kun koitti käynnistää soolouraa, mutta ei tainnut lopulta julkaista ensimmäistäkään täyspitkää albumia?
Hanna Pakarinen.
Onkohan siirtynyt takaisin ajelemaan trukilla päin seinää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju osoittaa erinomaisesti, miten yksinkertaisia älykääpiöitä tämän palstan mammat ovat. Suurin osa kommenteista vastaa kysymykseen: "Ketä laulajaa inhoat eniten?" Alkuperäinen kysymys näkyy otsikosta. Mammat ovat niin tynnyrissä, etteivät edes tiedä sellaista sivistyssanaa kuin floppi.
Seuraavat täällä useaan kertaan nimetyt henkilöt EIVÄT ole floppeja:
Cheek, Sanni, Jenni Vartiainen, Antti Tuisku. Sellaiseksi ei voi myöskään sanoa Eveliinaa, JVG:tä tai V-M Loiria.
Pahasti flopanneet sen sijaan ovat Idols-voittajat kautta aikojen, Diandra mukaan lukien, sekä Janna Hurmerinta.
Juuri näin. Tämä voisi olla tosi hauska keskustelupalsta mutta suurin osa keskustelijoista tuntuu olevan lukutaidottomia ja laiskoja - tuntuu että suurin motiivi on vain päästä purkamaan jonnekkin omat ärsytykset ja antipatiansa sen sijaan että oikeasti KESKUSTELISI jostain. Tätä näkyy netissä ylipäätään ihan liian usein, kun on pakko mennä oma tunnereaktio edellä ja kirjoittaa mitä sattuu. Joukossa on toki aina muutamia oikeasti mietittyjäkin vastauksia mutta niiden ei pitäisi olla niitä poikkeuksia.
Floppi miekenkiintoinen määritelmä,kyllä kohtuudella leivänsyrjässä pysyy Diandra ;-) http://www.kauppalehti.fi/5/i/yritykset/tulostiedote/tiedote.jsp?select…
Timo Jotipelto. Kaikki mukasaavutukset ovat levy-yhtiön huijausta. Itse asiassa Timon/yhtyeensä levyjä ei ole kukaan ostanut eikä hänen keikallaan käynyt kuin kulissiksi sinne palkattuja entisiä faneja. Todellinen f-l-o-p-p-i sanan oikeassa merkityksessä!
Sori siitä että lainasin. Terv, A. Stubb