Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies salaa asioita?

Vierailija
19.08.2016 |

Sain tietää juuri että kun mies oli esitellyt Helsinkiä englantilaiselle kaverilleen viime viikonloppuna niin että kaveri olikin viime poikienreissulla tavattu nainen joka oli ihastunut mieheen. Kertoi minulle vievänsä "kaverinsa" turistikierrokselle ja minä kiltisti keksin heille tekemistä.
Nyt kuulen sukulaisilta että mies on vienyt naisen sukunsa mökille viettämään päivää. Kertoi kyllä tästä mutta puhui koko ajan mies puolisesta kaverista. Nyt sain myös tietää että olivat perjantaina käyneet mieheni ehdotuksesta Porvoossa (me käytiin meidän ekoilla treffeillä Porvoossa) ja minulle mies väitti että oli tehnyt koko perjantain töitä ja katsonut olympialaisia. Lisäksi oli heittänyt naisen lentokentälle eikä tullut luokseni yöksi, vaikka on ollu joka yö viimeset viisi kuukautta luotani yötä.
Nyt naiselta tuli kirje miehen luokse vielä. En usko että mies on tehnyt mitään pettämiseen liittyvää mutta kyllä tuntuu inhottavalta että valehtelee ja salaa asioita. Lisäksi kutsuu minua kaveriksi naiselle. Tekisi mieli laittaa varoittamatta facebookissa kutsu julkaista suhteemme... Miksi miehet tekee tällaista? Olemme muuten olleet todella rakastuneita ja mies näkee vaivaa ja vietämme miehen perheen kanssa paljon aikaa ja katsomme asuntoja.
Tiedän nämä asiat siis sukulaisten ja miehen kaverin kautta.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo, ei kukaan lähetä kirjeitä vuonna 2016 just saying..

Lällällää..romantikot on toista maata ;)

Vierailija
22/38 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lällällää..romantikot on toista maata ;)

Ehkä jos kyseessä +60-vuotias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettää selvästi (onks tää provo?)

Miksi pitäisi valedella jos asiaan ei liity mitään salattavaa.

Ei jatkoon.

Käymme useamman kerran viikossa hänen perheensä luona syömässä. Minut on esitelty kaikille sukulaisille ja kummeille. Kaikki kaverit tietävät meidän olevan pari ja käymme paljon kaikkialla yhdessä. Mies tekisi mitä vain pyydän häneltä ja seksiä meillä ei ole liian usein koska miehen ei tee niin paljoa mieli, eli tuskin on kanssani seksin takia.

Minusta mies on pelännyt koko ajan että minä lähden lätkimään ja ollut sen takia varpaillaan.

Kyllä minä tiedän että me seurustellaan tosissaan.

Olette ilmeisesti olleet yhdessä vasta vähän aikaa? Vaikka sinut on esitelty suvulle, ehkä miehen mieli on muuttunut. Siis ehkä ei enään olekkaan kanssasi tosissaan. Tuo kaikki valehtelu on niin huono juttu!!

Ei ole kanssasi seksin takia? Kyllä rakastuneilla ihmisillä yleensä on ekat pari vuotta aktiivista seksin osalta.

Jos teillä nihkeästi nyt seksiä, mieti miten sitten kun olette olleet vuosia yhdessä?

Ja tää " kutsuu minua kaveriksi naiselle" täh??

Jos seurustelette, niin puhuu susta kaverina.

Ei edelleen jatkoon!! Ei tuu toimimaan teidän juttu.

Yhdessä noin puoli vuotta ja erityisesti tämän viikon mies on tullut hakemaan minua töistä ja ehdotellut yhteistä tekemistä. Pussailee ja halaa koko ajan aivan niin kuin aina ennenkin. Meillä on seksiä ehkä joka toinen pävä ja yleensä minun aloitteesta. Itse voisin joka päivä, siksi tuntuu että sitä on vähän.

Tiedän että on riski että meidän seksi elämä kuolee miehen haluttomuuteen, mutta enhalua sillä vaivata mieltäni.

Vierailija
24/38 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetti kirjeen ja allekirjoittanut vasempaan yläkulmaan nimensä ja sydämmen. Nainen on kai vähän vanhempi. Me olemme vajaa kolmekymppisiä.

Vierailija
25/38 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin nyt mieheltä oliko hän porvoossa perjantaina sen kummempia selittämättä.

Vierailija
26/38 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pettää sinua.

Vierailija
27/38 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan oikeasti vie ketään mihikään Porvooseen, huono joukki!

Vierailija
28/38 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan oikeasti vie ketään mihikään Porvooseen, huono joukki!

Me olimme ekoilla treffeillä Porvoossa ja nyt oli kyseessä turistille Suomen esittelyä, joten miksi ei?

Vierailija
29/38 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mustasukkainen?

Vierailija
30/38 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko mustasukkainen?

En ennen tätä koska mies ei ole antanut pienetäkään syytä olla mustasukkanen.

Vierailija
31/38 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jatkoon.

Käymme useamman kerran viikossa hänen perheensä luona syömässä. Minut on esitelty kaikille sukulaisille ja kummeille. Kaikki kaverit tietävät meidän olevan pari ja käymme paljon kaikkialla yhdessä. Mies tekisi mitä vain pyydän häneltä ja seksiä meillä ei ole liian usein koska miehen ei tee niin paljoa mieli, eli tuskin on kanssani seksin takia.

Minusta mies on pelännyt koko ajan että minä lähden lätkimään ja ollut sen takia varpaillaan.

Ap nyt vaaleanpunaiset silmälasit pois nenältä. Olen pahoillani, mutta ellei tämä ole provo niin tottakai mies pettää sinua. Törkesti.

Seksiäkään ei ole niin usein, koska eihän mies jaksa sekä kotona että vieraissa joka päivä molemmissa. Tuollaisella härskillä pettäjällä on monta muuta naista, ei vain tuota yhtä ylimääräistä.

Mitä nopeammin eroat sitä nopeammin voit löytää ihanan uuden luotettavan miehen ja alkaa rakentaa yhteistä elämää ja tulevaisuutta.

Vierailija
32/38 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jatkoon.

Ap nyt vaaleanpunaiset silmälasit pois nenältä. Olen pahoillani, mutta ellei tämä ole provo niin tottakai mies pettää sinua. Törkesti.

Seksiäkään ei ole niin usein, koska eihän mies jaksa sekä kotona että vieraissa joka päivä molemmissa. Tuollaisella härskillä pettäjällä on monta muuta naista, ei vain tuota yhtä ylimääräistä.

Mitä nopeammin eroat sitä nopeammin voit löytää ihanan uuden luotettavan miehen ja alkaa rakentaa yhteistä elämää ja tulevaisuutta.

..minun kanssani ;)

Vierailija
33/38 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi aloittaja parka, häntä viedään nyt kuin litran mittaa...Voiko olla maailmassa tyhmempää ihmistä, kuin rakastunut...

Vierailija
34/38 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat ap olla tosi nuori vielä. Kyllä elämä opettaa ja tajuat myöhemmin kuinka oikeassa ihmiset täällä olivatkaan :)

Vierailija
35/38 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jatkoon.

Mies viettää luonani kaikki illat ja yöt, siis aivan kaikki illat. Joten en keksi missä välissä olisi kerinnyt pettämään. On myös miehen ensimmäinen vakava suhde joten monia asioita ei ole tajunnut kun vasta sanomisen jälkeen.

Vierailija
36/38 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jatkoon.

Mies viettää luonani kaikki illat ja yöt, siis aivan kaikki illat. Joten en keksi missä välissä olisi kerinnyt pettämään. On myös miehen ensimmäinen vakava suhde joten monia asioita ei ole tajunnut kun vasta sanomisen jälkeen.

Ruokatunnilla, harrastuskäynnillä, kun luulet olevan töissä, tai jopa siellä töissä, ihan milloin vain. Luuletko että seksiä ei voi harrastaa kuin illalla ja yöllä?

Vierailija
37/38 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy mieheltäsi suoraan!!  

Suora puhe on ainoa tapa. Mies päättäköön, onko joku satunnainen ihastus tärkeämpi kuin sinä. Sinä tiedät, että hän on valehdellut. Ei sitä tarvitse selittää, vaan miehen pitää tulla järkiinsä ja  ymmärtää typeryytensä. Älä kuuntele selityksiä ollenkaan, sillä valehtelu on riittävä syy olla vihainen, vaikka miehellä ei muuten olisi mitään aikomuksia. Laittakaa asuntohankinta jäihin puoleksi vuodeksi. 

Et muuten ikinä pysyt selvittämään, onko mies pettänyt tai aikonut, eikä siitä ole hyötyäkään. Varmuuden saat vasta, jos mies toistaa saman kuvion. Toivotaan kuitenkin, että sait hänet kiinni ajoissa ja suora puhe estää suuremmat vahingot. Miehet (ja naiset) ovat joskus lapsellisia, ja silloin heitä pitää kohdella kuten lasta.

Vierailija
38/38 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhukaa asia selväksi. Äkkiä kuulostaa näin sivusta kuulijalta aika inhottavalta jutulta sinun kannaltasi katsottuna. Toivottavasti kaikki on hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän