Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tutkimus: Suomalaiset eivät ole perimältään eurooppalaisia!

Vierailija
18.08.2016 |

"Suomalaisten geeniperimä on tiedetty erikoislaatuiseksi, mutta vasta nyt tiedetään, että Suomen väestö on Euroopassa täysin ainutlaatuinen tapaus. Suomalaiset ovat perimältään niin erilaisia muista eurooppalaisista, että heidät pitää luokitella omaksi väestökseen, summataan Itä-Suomen yliopiston tutkimustiedotteessa."

http://www.uusisuomi.fi/tiede-ja-ymparisto/201691-geenitutkijat-yllatty…

Millasia tunteita mammoissa tämä herättää?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaanko nyt erota EU:n hullunmyllystä, kun tiedekin jo osoittaa että se on meille väärä paikka? Ja rahat takaisin.

Lainatakseni Olli Rehniä: "We did very stupid decisions with the sixpack." Vai miten se nyt menikään se tankero?

Vierailija
42/51 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jaa. Kaikkihan me ollaan alun perin AFrikasta lähtöisin.

Eipä mene kauaa kun tuokin klisee menee uusiks!

Ja onhan tuo lause myös aika kapeakatseinen, sillä oikeammin olemme kaikki merestä kotoisin ja Afrikka on maanosana ihan vain väliaikainen geologinen ilmiö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olemme tulleet taivaasta? enkeleiden jälkeläisiä?

Mun lapsi oli ainakin pienenä ihan enkelin näköinen, vaaleat kiharat hiukset ja isot siniset silmät.

Tai sitten Aliens?

Vierailija
44/51 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPECIAL. Sitä me ollaan. 

Vierailija
45/51 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa hitleriläisiä juttuja. Tunnen myötähäpeää puolestanne. Miksi suomalaisten pitäisi olla geeneiltään länsieurooppalaisia? Pitäisikö Suomen lisätä nettomaksuosuuttaan eu:lle että kelvattaisiin? :D Minä olen ylpeä itäsuomalais-venäläis-mikälieperimästäni. Olen kaunis, terve ja pitkäraajainen. Miksi pitäisi olla muuta?

Haluan paritella kanssasi!!

Parittele vain koirasi kanssa jatkossakin. Minä olen jo pariutunut ja saanut lapsia. Puolisollani on muuten mongolipoimu! Mahtaa hitleriläisiä vituttaa.

Vierailija
46/51 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hienoa olla suomalainen :)

Vierailija
47/51 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on töissä yksi vaasalainen, lyhyt, hintelä lättäjalkainen länkisääri. Siinäpä vasta arjalainen valioyksilö. :D

Vierailija
48/51 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa hitleriläisiä juttuja. Tunnen myötähäpeää puolestanne. Miksi suomalaisten pitäisi olla geeneiltään länsieurooppalaisia? Pitäisikö Suomen lisätä nettomaksuosuuttaan eu:lle että kelvattaisiin? :D Minä olen ylpeä itäsuomalais-venäläis-mikälieperimästäni. Olen kaunis, terve ja pitkäraajainen. Miksi pitäisi olla muuta?

Haluan paritella kanssasi!!

Hah. Vastasit ilmeisesti omaan viestiisi. Säälittävää. Sitäpaitsi itä-suomalaiset on persjalkaisia.

Vierailija
49/51 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tutkimuksessa tuli esiin on se, että suomalaiset ovat muuttuneet sisäsiittoisuuden takia omaksi "rodukseen". Sinne on siis ilmestynyt sellaisia poikkeamia ettei suomalaisia voi suoraan rinnastaa eurooppalaisiin tai aasialaisiin. Mun mielestä suomalaiset ovat täysin yksiyhteen samannäköisiä länsi-siperialaisten kanssa. Lyhyet raajat, iso pää, omppumuotoisia, vaaleita hiuksiltaan ja kalpeita iholtaan, hailakat siniset tai harmaat silmät. Naiset keskipulskia, miehet heiveröisen oloisia. Venäjän siperialaisia luullaan ulkomailla useasti suomalaisiksi. He ovat ulkonäöltään aivan erilaisia kuin vaaleat venäläiset muuten. Eivätkä he näytä myöskään samanlaisilta kuin tummat  itäsiperialaiset joilla on selkeästi aasialaiset piirteet. 

Puhun tässä nyt siis aidosti länsi-siperialaisesta väestöstä, sellaisesta jonka voi rinnastaa vaikkapa saamelaisiin. 

Näen asian mieluummin niin päin että jostain syystä Suomessa on aina ollut kiellettyä edes  ajatella, että suomalaiset olisivatkin ihan vaan suoraan pohjoisesta etelään päin tullut kansa ja sitten pieni osa on risteytynyt Suomeen tulleiden hollantilaisten kanssa lähinnä Hanko-Turku-akselilla. Sitä EI ole edes tutkittu että löytyykö Siperiasta väestöä jolla samanlainen perimä kuin suomalaisilla. Nyt kun eurooppalaiset ja aasialaiset on poissuljettu niin mainitaan vähän kuin vahingossa että eipä olla toisaalta tutkittu paljon venäläisiä. Siperialaiset ovat elelleet siellä jotkut hyvinkin eristäytyneinä edelleen. Lyhyiden suomalaisten ns. saamelaispiirteet tulevat ulkomailla korostetusti esiin koska ne ovat niin erilaiset muihin verrattuna ja ihmiset tuijottavat siksi, sille ei voi mitään. 

Vierailija
50/51 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää, että suomalaiset silti eivät ole top älykkäiden joukossa. Ovat vasta sijalla 29. Ruotsi sijalla 10., saksa, hollanti, itävalta edellä.

Vierailija
51/51 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävää, että suomalaiset silti eivät ole top älykkäiden joukossa. Ovat vasta sijalla 29. Ruotsi sijalla 10., saksa, hollanti, itävalta edellä.

mihin sitä älyä valmiissa maailmassa tarvitsee?