Mikä ihme minua vaivaa?
Olen iloinen ja sosiaalinen nuori nainen. En juuri ujostellee kenenkään seurassa, en edes uusien.
Mutta nyt tähän asiaan. Olen tutustunut jo pari vuotta sitten erääseen naiseen. Hän on oikeastaan kaverini tuttu. Jostain syystä joka kerta kun näemme, käyttäydyn todella typerästi. Ekalla kerralla vaikutin todella itserakkaalta ja töykeältä (todellisuudessa olen sen vastakohta), toisella kertaa olimme viihteellä ja hän tuli juttelee ja minä vain tervehdin pois kävellessä. Näitä tilanteita on useampia. Nyt törmäsin häneen taas ja hän tuli tervehtimään. No arvaatte varmaan jo mitä minä siinä teen. Moikkaan ja kävelen pois. Sitten aloin miettimään että hän oli alkamassa juttelee mutta jäikin kahtomaan perään. Ajattelin että menen kuitenkin kohteliaana puhumaan hänelle. Palasin takas, mutta nainen oli jo poissa.
Miksi minä käyttäydyn tuolleen? Menen aivan kipsiin ja ignooraan hänet :( En haluaisi että hän saa minusta tuollaista kuvaa. Ja tämä käy vielä joka kerta kun nähdään. Pitää varmaan minua aika töykeänä ihmisenä.
Kommentit (8)
Ette vaan luultaavsti jotenkin sovi persooniltanne yhteen, ja molemmat vaistoatte sen ja siksi on jäykkä fiilis. Itse olen joskus tuollaisessa tilanteessa "väkisin" yrittänyt olla ystävällinen, jopa ystävystyä, mutta se tökerö, jäykkä fiilis ei mennyt koskaan pois, silti vaikka se toinen on oikein mukava ihminen.
Taidat olla vähän ihastunut häneen :D
Vierailija kirjoitti:
Ette vaan luultaavsti jotenkin sovi persooniltanne yhteen, ja molemmat vaistoatte sen ja siksi on jäykkä fiilis. Itse olen joskus tuollaisessa tilanteessa "väkisin" yrittänyt olla ystävällinen, jopa ystävystyä, mutta se tökerö, jäykkä fiilis ei mennyt koskaan pois, silti vaikka se toinen on oikein mukava ihminen.
Tätä en kyllä ole ajatellutkaan.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla vähän ihastunut häneen :D
Heterona kyllä olen aina itseäni pitänyt :D mutta mielenkiintoinen näkökulma :D kai mulla olisi sitten perhosia tai jotain. Sydän kyllä tykyttää kohtaamisen jälkeen, mutta olen aina ajatellut sen johtuvan jännityksestä :O
Ap
Mikä sua vaivaa? Rintaliivit painaa. Montako tikkiä tarvitaan? 1. 2. 3. 4. 5. *stiblu. Viisi tikkiä tarvitaan
Lisään vielä tähän että todellisuudessa haluaisin jutella hänen kanssaan. vaikuttaa kivalta ihmiseltä
Ap.