Löytyykö täältä Gran Hotel-faneja?
Olenko ainoa Gran Hotelia seuraava ja seuraavaa jaksoa odottava?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Minä! En ole vuosiin ollut koukussa mihinkään sarjaan, mutta tuo Gran Hotel on ihana. Nyt kolmannen tuotanokauden jaksot ovat ehkä liiankin tapahtumarikkaita, mutta edelleen pidän yli kaiken tuosta sarjasta. Diegosta on tullut niin mulkku, että toivon hänelle kivuliasta kuolemaa viimeisessä jaksossa.
Olin aistivinani Diegon ja Teresan välillä jonkinlaista seksuaalista jännitettä muutama jakso sitten.
Olen myös katsonut Gran hotel- sarjaa. Nyt jo toisen kerran. Sarja on vaan niin hyvä! Sarja on myös Netflixissä.
Diego ja Donna Teresa ajavat hotellin etua.alicia on mielestäni kylmäsydäminen ja petollinen. On alhaista pitää peliä tarjoilijan kanssa,joka yritti saattaa Teresan vankilaan. Veljensäkin ihmetteli miten sisar oli haksahtanut tarjoilijaan. Julio omahyväinen otus.
En voi katsoa sitä, kun minusta sen nimen pitäisi olla Grand Hotel. :D Mitä se Gran tarkoittaa?
Joo, on tosi hyvä sarja. Aluksi tuntui oudolta se espanjan kieli, mutta n. 4-5 jakson jälkeen olin jo ihan kuoukussa.
Netflixistä katsoin tiuhaan tahtiin kaikki jaksot. Ihanaa seurata jännitettä Alician ja Julion välillä, kyllä kelpais mullekin tuo Yan Gonzalez...!
Miten siinä käy lopussa? Sarja on oudon todentuntoinen. Ei kai se retku tarjoilija pääse rikastumaan? Kuvottava tyyppi valkoisine hansikkaineen.
Mä oon ihan koukussa, seuraan netflixistä.
Ihanin sarja sitten Victorian mikä tuli tv:stä vuosi takaperin. Katsoin Netflixistä kaikki jaksot parissa viikossa. Julio ja Alicia, mikä ihana pari!
Itse seuraan myös! Olen tosin katsonut sarjan jo ensimmäistä kertaa vuonna 2016 telkkarista, ja nyt vähän aikaa sitten alotin alusta katsomaan netflixistä :D
Sarja on kerrassaan mahtava! Vanhanaikainen tyyli kiehtoo, ja espanjalainen kulttuuri itsessään. Rakastan myös sarjan draaman ja juonenkäänteiden määrää! Heti kun ensimmäinen murhamysteeri on selvitetty, tuleekin mukaan toinen, ja kolmas...aivan mahtavaa!
Hahmoihin ihastuin myös heti. Sinisilmäinen Alicia, ja ongelmiin joutuva Julio...Kieroileva sisäkkö Belen, ja pätevä etsivä Ayala. Omat suosikki hahmoni ovat tämä miespuolinen parivaljakko, Julio ja Andres! :D
Itse hyppäsin sarjaan niin eläytyvästi mukaan, että kyllä tunteet kuohusi jos jokin meni pieleen, tai jokin juuri suunnitelman mukaisesti.
Itse pidän myös siitä, että sarja on pidetty suht. lyhyenä, vain 4 kautta. Jos sarja olisi vielä jatkunut, olisivat ideat loppuneet, ja koko juttu olisi ollut katastrofi /:
Jos sarja pitäisi arvostella, olisi se tietysti 5/5.
Ainiin, olisi hyvä sanoa että olen 13 tyttö, eli aloitin sarjan katsomisen jo 11 vuotiaana :D En ehkä sovi ikäryhmään, mutta en voinut vastustaa katsomista. Suosittelen kaikille romantiikan/draaman/murhamysteerien ystäville!
Ihan sekopäinen kiemurainen juoni, vähän överiksi menee minun mielestäni. Vähemmilläkin koukeroilla saisi aikaan hyvää draamaa, mutta eihän tätä voi keskenkään jättää kun on aloittanut. Samoja näyttelijöitä näissä espanjalaissarjoissa pyörii, mutta onhan tässäkin hyvää ajankuvaa ja hieno puvustus ja tyypit värikkäitä. Ja se kieli!
Halusin nostaa tämän ketjun vinkiksi, jos olisi joku, joka ei olisi tietoinen tästä hienosta sarjasta. Romantiikkaa ja jännitystä ihanassa ympäristössä.
Yle Areenassa uusintana.
Katsoin tätä vasta nyt Areenasta. Oikeastaan en paljoa katsellut, vaan kelasin. Kaikkein huvittavin on tuo vauva, joka ei koskaan kasva. Aikuisille tapahtuu vaikka mitä, he paranevat ampumahaavoistaan, käyvät muualla töissä, oppivat kirjoittamaan jne. , mutta vauva se vaan pysyy samanikäisenä vaunuissaan :D
Vauvahomma häiritsi minuakin. Ja aina joku kytiksellä nurkan takana korvat höröllään.
Vierailija kirjoitti:
Minä! En ole vuosiin ollut koukussa mihinkään sarjaan, mutta tuo Gran Hotel on ihana. Nyt kolmannen tuotanokauden jaksot ovat ehkä liiankin tapahtumarikkaita, mutta edelleen pidän yli kaiken tuosta sarjasta. Diegosta on tullut niin mulkku, että toivon hänelle kivuliasta kuolemaa viimeisessä jaksossa.
Sarja on kuin sotkettu Ihana Elisa, Sunset Beach ja Sherlock Holmes yhteen.
Elisa - Alicia
Fabrizio - Julio
nimiä ja hahmoja myöten, vain köyhä ja rikas vaihtaneet paikkaa
Amelia - Andresin äiti
Samoin juoni.. Piilotellaan asiakirjoja ja juostaan vuoron perään vankilassa. Ruumiita riittää.
Sekaan heitetty Frendien Joey - Andres
Kivaa oli salahuone ja Julio olisi kyllä saanut minutkin ihastumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vauvahomma häiritsi minuakin. Ja aina joku kytiksellä nurkan takana korvat höröllään.
Aivan, eivätkä silti oppineet tarkistelemaan seluksiaan ennen salaisuuksien paljastamista.
Vierailija kirjoitti:
Ihanin sarja sitten Victorian mikä tuli tv:stä vuosi takaperin. Katsoin Netflixistä kaikki jaksot parissa viikossa. Julio ja Alicia, mikä ihana pari!
Ovat suloisia yhdessä ja Julio vielä erikseen.
Mitä nyt pilasivat ihanat suudelmat tupakkatarinoilla ja tupakoinnilla.
Aivan mahtava sarja, koukutuin ekasta jaksosta alkaen. Kaikki 3 kautta katsoin pikavauhtia Yle Areenasta. Mahtavia näyttelijöitä oli monta. Hiukan liian pitkä 3. kausi, mutta en valita, koska tykkäsin niin paljon!
Vierailija wrote:
En voi katsoa sitä, kun minusta sen nimen pitäisi olla Grand Hotel. :D Mitä se Gran tarkoittaa?
Gran (esp.) = suuri, Grand englanniksi.
Gran ( engl.) = isoäiti, abuela espanjaksi.