Kissani menee lukioon.
Kommentit (35)
Millainen 🐺: n koulumatka on. Kulkeeko 🐺
🚋, 🚕, 🚜, 🚌, ⛵vai jalkaisin kouluun. Osaahan liikennesäännöt, ettei tule vaaratilanteita.
Vaaratilanteissa voi turvautua Kissalan Poikiin. Kissanpäivät kuluvat jatkossa opiskellen. Minkälaisen repun olet hankkinut ?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kissan omistajat ovat vajaalla käyviä ihmisiä. Kai siinä kissassa on jokin joka aiheuttaa tyhmyyttä lässätystä.
Ikinä täällä ei aihetta " Koirani menee Nasalle töihin. Saatika "Koirani menee lukioon... "
No kyllä se siitä kun elelee yksin useitten kissojen kanssa ja päivät pitkät lässyttää niille. No se mirri vaan miettii... " OLE OLE HILJAA HILJAA!!! Minä vielä tapan tuon! "
TUUT TUUT
Kuka tilasi hiekkaa vaginaan?
Reppu selkään ja maantielle se on köyhän katin kohtalo nyyh.
Ap
Kånkenin repun tietty katille hankin.
Ap
Noh, noh kukas kissan hännän nostaa jos ei kissa itse.
Lukio on kyllä aika hurja paikka.. meidän mirri jäi koukkuun kissanminttuun :( kannattaa olla tarkkana, jos ei kotona näy!
Taalla olisi kissakoulun oppilaita... Livena.
Meidän perheen kissa aloitti tänä syksynä opinnot musiikkilukiossa! Hurmasi kuulemma pääsykokeessa raadin täysin laulullaan :) Hän on lyyrinen sopraano. Huh, oli siinä kyllä keväällä kuuntelemistakin, kun hän harjoitteli noihin kokeisiin :P Mjiiiiiiau!
Läppäriä emme aio hankkia, kissa on vähän kömpelö, niin se olisi varmaan rikki alta aikayksikön.
Miten kissanne ovat selvinneet kurssitarjottimista , onko ollut ongelmia ? Entäs kouluruokailu saavatko mieluista ruokaa vai onko eväät ainoa mahdollisuus. Miten terveydenhoito onko koulueläinläääkäri tavoitettavissa? Onko koulumatkoilla hankaluuksia ns.irtokollien kanssa ?
Kissamme lukiossa on muotia viiksivahan käyttö , nyt hän vaatii saada käyttää sitä , tulisiko suostua vai johtaako se johonkin pahempaan ? Hiukan arveluttaa.
Meidän kissan ainakin hakee taksi ihan kotoa asti ja kunta makssa revi siitä...
Vierailija kirjoitti:
Kissamme lukiossa on muotia viiksivahan käyttö , nyt hän vaatii saada käyttää sitä , tulisiko suostua vai johtaako se johonkin pahempaan ? Hiukan arveluttaa.
Kollisi on tullut kaapista. Liika puunaus on sen merkki. Olethan suvaitsevainen kasvattaja, etkä väheksy sateenkaari kolleja.
Hui jos mun kissa käyttäisi viiksivahaa
Tuo oli hyvä pointti, pitää muistaa laittaa estot päälle ettei katti vallan hullaannu.
Ap