Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäseinä keskimäärin suomalaiselle miehelle tulee otsaryppyjä?

Vierailija
18.08.2016 |

Haluaisin vain tietää keskimääräisen arvion. Olen ollut deittisivustoilla hetken aikaa, ja vaikea uskoa, että jo 24-vuotiailla miehillä olisi otsaryppyjä... Olen itse 32-vuotias nainen, ja ei ryppyjä ollenkaan. En haluaisi uskoa, että niin moni mies valehtelee ikänsä - mutten myöskään haluaisi uskoa, että tuon ikäiset saavat jo ryppyjä. Naisilla en samaa "ongelmaa" ole huomannut, luulisi geeniperimän olevan aikalailla sama sekä suomalaisilla naisilla että miehillä, vai? Luulisi, että ryppyjä ilmaantuisi naisille ja miehille suht. samassa ikäluokassa yleisellä tasolla. Vai valehtelevatko miehet tosiaan noin paljon?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
2/13 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, on mies naimisissa vai ei. Jos on, niin rypyt tulevat noin 25 vuoden ikäisenä. Jos ei, niin tuskin edes tulee ryppyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko ihon rypistymistä vai poikittaisia otsajuonteita?

Vierailija
4/13 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella kolmekymppisellä miehellä on selvät otsajuonteet.

Vierailija
5/13 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut jo 2-luokalta asti "otsarypyt". Ei tarvii kuin vähän kulmia nostaa niin on buldogin otsa :( 

Vierailija
6/13 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niitä "juonteita", mitä eroa niillä on ryppyjen kanssa?

Vierailija
7/13 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mulle ainakin tuli jo vähän päälle kaksikymppisenä otsaan vaakaryppyjä, ja olen nainen. Kyllä monella miehelläkin tulee, jos on tapana ilmehtiä otsanahallaan paljon, nostella ja kurtistella kulmiaan.

Vierailija
8/13 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että osalla on niitä juonteita lapsesta asti. Minua kiusattiin ala-asteella otsa- ja kaularypyistä esimerkiksi. Vuosirenkaiksi pilkkasivat. Jos on paksu, rasvoittuva ihotyyppi niin siihen painuu kaikki taipeiden ja ihon "taittumiskohtien" jäljet jo nuorena syviksi poimuiksi. 

Vierailija
9/13 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

17v keskimäärin kun 13v asti rypistelee instaan otsaansa.

Vierailija
10/13 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rypyt tulevat auringonoton ja tupakoinnin yms. kaltoinkohtelun ja tietenkin iän seurauksena. Poikittaiset, geenien mukana saadut otsajuonteet voi olla vaikka kuinka nuorella.

3

Vierailija
11/13 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erohan on siinä, että miehet eivät peitä ihoaan meikkivoiteilla tai muilla ihoa korjaavilla voiteilla.

Vierailija
12/13 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roadwalker kirjoitti:

Erohan on siinä, että miehet eivät peitä ihoaan meikkivoiteilla tai muilla ihoa korjaavilla voiteilla.

Ryppyjä niillä itse asiassa ei saa piiloon vaan useimmat jopa korostavat niitä. Mä olen nelikymppinen ja nykyisin esim. meikkivoiteen löytäminen on tosi haastavaa, koska useimmat korostavat ryppyjä tosi pahasti. Peittävät kyllä punoituksia ja tummia silmänalusia, mutta juonnekohdista ikään kuin meikkivoidepinta "ratkeaa" jolloin juonne näyttää entistä terävämmältä.

Vierailija
13/13 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilöön itteni sen verta tukevasti spriihin, että otsaryppyjä tullee siinä sadanviidenkympin jälkeen, jos sillonkaan.

t:45 ja papereita kysytään