Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähävaraiset, vuokraatko asuntoasi saadaksesi lisätuloja?

Vierailija
18.08.2016 |

Onko kannattavaa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en, mehän asumme tässä asunnossa.

Vierailija
2/12 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea. Venäjällähän voidaan (ainakin ennen) vuokrata huoneen nurkka ja erottaa se verholla.

Vierailija
4/12 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein tuo sillan alla asustelu kiinnosta, en halua lojua kavereiden nurkissa ja vanhemmatkin asuvat 500 km:n päässä, eli en. :P Joskus lomareissuilla olen miettinyt, pitäisikö laittaa kämppä siksi airbnb:hen (saisin Helsingin-keskustakaksiosta varmaan ihan hyvät rahat), mutta vähän inhottaa ajatus, että jotkut tuntemattomat ihmiset jörnivät mun sängyssä, sohvalla, pöydällä...

Vierailija
5/12 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kannattavaa vähävaraiselle, jos siis saa esimerkiksi asumistukea. Kaikki tulot myös vuokratulo vähennetään tuista.

Vierailija
6/12 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä asuntoa?

On mulla tän kimppakämpän yksi huone, mutta pakko on itselläkin jossain olla.

Vierailija
7/12 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuokrannut huonetta asunnostamme. Kyllä se pari sataa auttoi.

Vierailija
8/12 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä kaverin luo mennä pariksi yöksi jos airbnb:ssä natsaa. Ja kaveri sun luo. Kyttääkö verottaja näitä?

Vierailija
9/12 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kannattavaa vähävaraiselle, jos siis saa esimerkiksi asumistukea. Kaikki tulot myös vuokratulo vähennetään tuista.

Pakkoko ne on ilmoittaa?

Vierailija
10/12 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun huonomaineisella alueella kapungin vuokra-asunnossa lähiössä. On vähän syrjässä oppilaitoksiin nähden. Voisin lähteä muualle tilapäisesti töihin mutta ei ole varaa maksaa kahta vuokraa. Löytyisiköhän jostakin Nousukausi-elokuvan tyyliin joku miljonääri joka haluaisi nähdä miten heikompi aines elää.

Vierailija
11/12 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaatteko mikä ero on 'vuokraatko asuntosi' ja 'vuokraatko asuntoasi'? Jälkinmäinen tarkoittaa lyhtaikaisesti esim turistille tai johonkin massatapahtumaan saapuvalle kun hotellit täynnä.

Ap.

Vierailija
12/12 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen asunto on vuokrattuna virolaisille ja on kannattavaa, kun asumistuki ja sossu maksaa kaiken.

Suomalaiselle tulottomalle vuokraaminen ei vaan toimi, käry käy heti jos tulotonkin hakee asumistukea

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme