Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vähävaraiset, vuokraatko asuntoasi saadaksesi lisätuloja?

Vierailija
18.08.2016 |

Onko kannattavaa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en, mehän asumme tässä asunnossa.

Vierailija
2/12 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea. Venäjällähän voidaan (ainakin ennen) vuokrata huoneen nurkka ja erottaa se verholla.

Vierailija
4/12 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein tuo sillan alla asustelu kiinnosta, en halua lojua kavereiden nurkissa ja vanhemmatkin asuvat 500 km:n päässä, eli en. :P Joskus lomareissuilla olen miettinyt, pitäisikö laittaa kämppä siksi airbnb:hen (saisin Helsingin-keskustakaksiosta varmaan ihan hyvät rahat), mutta vähän inhottaa ajatus, että jotkut tuntemattomat ihmiset jörnivät mun sängyssä, sohvalla, pöydällä...

Vierailija
5/12 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kannattavaa vähävaraiselle, jos siis saa esimerkiksi asumistukea. Kaikki tulot myös vuokratulo vähennetään tuista.

Vierailija
6/12 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä asuntoa?

On mulla tän kimppakämpän yksi huone, mutta pakko on itselläkin jossain olla.

Vierailija
7/12 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuokrannut huonetta asunnostamme. Kyllä se pari sataa auttoi.

Vierailija
8/12 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä kaverin luo mennä pariksi yöksi jos airbnb:ssä natsaa. Ja kaveri sun luo. Kyttääkö verottaja näitä?

Vierailija
9/12 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kannattavaa vähävaraiselle, jos siis saa esimerkiksi asumistukea. Kaikki tulot myös vuokratulo vähennetään tuista.

Pakkoko ne on ilmoittaa?

Vierailija
10/12 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun huonomaineisella alueella kapungin vuokra-asunnossa lähiössä. On vähän syrjässä oppilaitoksiin nähden. Voisin lähteä muualle tilapäisesti töihin mutta ei ole varaa maksaa kahta vuokraa. Löytyisiköhän jostakin Nousukausi-elokuvan tyyliin joku miljonääri joka haluaisi nähdä miten heikompi aines elää.

Vierailija
11/12 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaatteko mikä ero on 'vuokraatko asuntosi' ja 'vuokraatko asuntoasi'? Jälkinmäinen tarkoittaa lyhtaikaisesti esim turistille tai johonkin massatapahtumaan saapuvalle kun hotellit täynnä.

Ap.

Vierailija
12/12 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen asunto on vuokrattuna virolaisille ja on kannattavaa, kun asumistuki ja sossu maksaa kaiken.

Suomalaiselle tulottomalle vuokraaminen ei vaan toimi, käry käy heti jos tulotonkin hakee asumistukea