Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pariskuntia missä nuori nainen seurustelee yli 10 vuotta vanhemman miehen kanssa, ei ole olemassa todellisessa elämässä.

Vierailija
18.08.2016 |

Missä muka ovat 30+ miehet, joilla on parikymppinen tyttöystävä? Tuollaisia pariskuntia ei vain yksinkertaisesti ole olemassa. Näin se on. Niitä ei ole.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä aloin seurustelemaan 25-vuotiaana mieheni kanssa, joka oli tuolloin 35v. 

Nyt olemme 35 ja 45 ja hyvin pyyhkii edelleen.

Vierailija
2/23 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen yhden pariskunnan: nainen oli 22v ja mies 32v kun alkoivat seurutelemaan.. nyt mies on 45v, vaimo 35v ja lapset on 7v ja 5v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän. Nainen 22v ja mies 41v.

Vierailija
4/23 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/23 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tiedän pariskunnan, jossa nainen oli 20-21 ja mies ehkä 38 kun alkoivat seurustelemaan. Nyt ovat viisi vuotta olleet yhdessä. Ja nainen on tosi kypsän oloinen ja aivan ihana tyyppi muutenkin.

Vierailija
6/23 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 21 ja mies 36 kun aloimme olemaan yhdessä. 15 vuotta se kesti. Jäin leskeksi.

7/23 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloin seurustella mieheni kanssa kun hän oli 30 ja minä 17. Viisi vuotta yhdessä olemme olleet.

Vierailija
8/23 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse seurustelin 23 vuotiaana 52 vuotiaan kanssa kolme vuotta. Kaikki katsoivat pahalla mutta lopulta erottiin kun minä sain loistavan työtarjouksen ulkomailta ja mies ei tahtonut lähteä suomesta. Loistavaa seksiä molemmin puolin, paljon rakkautta ja hellyyttä ja mies ei ollut sellainen perus lössähtänyt mies. Oli vanhentunut arvokkaasti.

Vierailija
9/23 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani on tuollainen pariskunta.

Aika väsynyt trolli on jo tämä ikäero avaus.

Vierailija
10/23 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun rakastajan avovaimo on 32-v. ja mies nelikymppinen. Alkoivat seurustella naisen ollessa 24-v. Mutta, mutta. Kummasti paremman näköinen, tyylikkäämpi, fiksumpi ja nauravaisempi minä olen kuitenkin ollut miehen elämässä jo 3 vuotta. t. N45

ps. Enkä tarkoita mollata nuorempia naisia mutta ei se aina ole niin mustavalkoista. Kyllä vanhemmistakin löytyy rotunaisia, jotka mennen tullen päihittävät reilusti kymmenen vuotta nuoremman.

Vierailija
11/23 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin 23-28-vuotiaana yli viisikymppistä miestä, joka oli ikäistään nuoremman näköinen ja muutenkin nuorelta vaikuttava ja erinomaisen hauskaa seuraa. Pari vuotta senkin jälkeen tapailimme, mutta tuolloin tapaamisia oli eä todella harvoin. Suhtemme kuivui lopullisesti kokoon, kun täytin 30 vuotta.

Miehellä oli koko ko. ajanjakson ajan toinen nainen, jonka kanssa asui kimpassa isossa omakotitalossa ja mä odottelin aina pienessä kantakaupungin sinkkuyksiössäni, että ko. mies soittaisi mulle. Itse olin ujo, todella hissukkamainen, mutta hoikka ja ihan perusnätti yliopisto-opiskelija & it-alan duunari ja hän oli amiksen käynyt myyntimies.

Luulin, että hän ois ollut mun elämäni mies, mutta hänellä siis olikin toinen nainen. My bad. :( Onneksi löysin sitten uskollisemman miehen myöhemmin elämääni, kun nuoruus meni hänen "jalkavaimonaan". :/

Vierailija
12/23 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisen kirjoittaneet salarakastajattarella on vääristynyt kuva siitä miksi on rakastajattaren asemassa - ei suinkaan siksi että olisi viehättävämpi tai parempibkuin nuori vaimo, vaan siksi että mies pettää vaihtelunhalusta ja erilainen viehättää. Jos olisit ko miehen vaimo, mies pettämistä sinua mieluusti nykyisen vaimonsa kaltaisen nuoren naisen kanssa. Kumpi sitten olisi se "parempi"?

Ja varsinaiseen kysymykseen - paras ystäväni on seurustellut 16-vuotiaita itseään 9 vielä vanhemman ukon kanssa ja ovat edelleen kimpassa.

Vierailija
13/23 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäerohullu eli "Ikis" voisi hakeutua hoitoon sen sijaan että lähettelee näitä iänikuisen väsyneitä viestejä samasta uudelleen ja uudelleen. Kukaan ei muuta mielipidettään tästä aiheesta kirjoittelunsa perusteella. Mielipiden kirjoittajan mielenterveydestä on jo muodostunut vuosia jatkuneen spämmäyksen vuoksi. 

Vierailija
14/23 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni korjaus kirjoitti:

Edellisen kirjoittaneet salarakastajattarella on vääristynyt kuva siitä miksi on rakastajattaren asemassa - ei suinkaan siksi että olisi viehättävämpi tai parempibkuin nuori vaimo, vaan siksi että mies pettää vaihtelunhalusta ja erilainen viehättää. Jos olisit ko miehen vaimo, mies pettämistä sinua mieluusti nykyisen vaimonsa kaltaisen nuoren naisen kanssa. Kumpi sitten olisi se "parempi"?

Ja varsinaiseen kysymykseen - paras ystäväni on seurustellut 16-vuotiaita itseään 9 vielä vanhemman ukon kanssa ja ovat edelleen kimpassa.

Eli sun teoria on, että VAIKKA miehellä olisikin se ihana, itseään reilusti nuorempi nainen, niin vaihtelun vuoksi hässii myös keski-ikäistä naista? No, se on mun onni se :D

Vierailija
15/23 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni korjaus kirjoitti:

Joo, siis en väitä olevani mitenkään "täyden kympin nainen", sillä tosiaan olen todella hissukkamainen maantienvärisine hiuksineni ym. ja huonoitsetuntoinen, lapsena koulukiusattu reppana. Mutta silti olin nuorena vähän aikaa mallina ja mua pidettiin ihan viehättävänäkin (tarkoitan vain, etten joutunut asemaani suohirviömäisen ulkonäön vuoksi tms.). Mies halusi varakkaamman ja itsevarmemman naisen ja sen vuoksi jäin haluamattani joksikin "rakastajattareksi". Miehelle se talo oli tärkeä ja sen omisti se hänen avovaimonsa. Itse asuin pienessä vuokrayksiössä vain.

Olisin halunnut koko ajan ihan oikean seurustelusuhteen ja olin liian ihastunut/rakastunut erotakseni. Aluksi en edes tiennyt siitä toisesta naisesta mitään. Koko juttu loppuikin siihen, kun en enää ollutkaan se parikymppinen, vaam lähes 30-vuotias ja kävi ilmi, että miehellä olikin avovaimo. Mies nimittäin peitteli totuutta hyvin ovelasti ja hyväksikäytti sitä seikkaa, että olin aidosti rakastunut häneen.

Vierailija
16/23 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nätimpi ja nuorempi, mutta jäin rannalle soittamaan, kun mulla ei ollut varallisuutta, enkä tuntenut ketään silmäätekeviä jne. Avovaimo oli keskiverron keski-ikäisen näköinen, jopa vähän tulevahko, mutta hänellä oli varallisuutta ja tuli varakkaammista piireistä. Mies jopa tunnusti mulle sen kerran, että olisi valinnut minut, jos mulla olisi ollut parempi asunto, johon hän olisi voinut muuttaa kanssani. Miehen avopuolison talo oli melkein luksushuvila, niin mies ei raaskinut luopua kaikesta aineellisesta hyvästä takiani. Lisäksi se avovaimo oli tietääkseni erinomainen kotikokki, kun taas mä osasin jtn yksinkertaisia ruokia valmistaa, mutten mitään kovin kummoista. :P

Vierailija
17/23 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäeroa melkein 30 vuotta, yhdessä yli 4 vuotta, avoliitossa pari vuotta. Ei meitä ison ikäeron pareja kai sitten ole olemassa :->

Vierailija
18/23 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä näitä... Tervettä? Ei.

Vierailija
19/23 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin aviomieheni 21 -vuotiaana. :) Hän oli tuolloin 38. Yhteistä taivalta takana 10 vuotta. Suhde alkoi puhtaasti seksisuhteena, mutta syveni rakkaudeksi, samanlaisten mieltymysten siivittämänä.

Vierailija
20/23 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sittenhän kaikki on hyvin, eikö olekin? Tsiisus...