Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kumman valitsisin minulle. Ei moraalinvartijoille.

Vierailija
18.08.2016 |

Olen melko pitkään tapaillut kahta miestä. Toinen asuu Englannissa ja on minua yli 10v vanhempi. Ammatiltaan muusikko jos näin voi sanoa. Toinen on hyvin lähellä omaa ikääni. Asuu maaseudulla pienessä pitäjässä ja viljelee maata. Kumpikin on mukavia. Sosiaalisia. Raittiita ja yhtä varakkaita. Itselläni on omaisuutta joten en ole rahan takia valitsemassa. Nyt on vain aika valita kumpi..

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpikaan jos kerran ei kumpikaan ole vienyt jalkoja alta.  Jos olisi, niin ei tarvitsisi miettiä.

Vierailija
2/18 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanviljelijä tietysti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maajussi. Kaukosuhde + muusikko kuulostaa jo valmiiksi aika tuhoontuomitulta.

Vierailija
4/18 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen melko pitkään tapaillut kahta miestä. Toinen asuu Englannissa ja on minua yli 10v vanhempi. Ammatiltaan muusikko jos näin voi sanoa. Toinen on hyvin lähellä omaa ikääni. Asuu maaseudulla pienessä pitäjässä ja viljelee maata. Kumpikin on mukavia. Sosiaalisia. Raittiita ja yhtä varakkaita. Itselläni on omaisuutta joten en ole rahan takia valitsemassa. Nyt on vain aika valita kumpi..

Löytyihän se naisen motiivi sieltä. Viis tunteista, kunhan pankkitilin saldo on tiedossa...

Vierailija
5/18 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jos pohtia täytyy: ei kumpikaan.

Vierailija
6/18 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se naisilla helppoa kun vain valitaan. Tuosta noin vaan. Helppoa on, ja aivan turha itkeä kuinka naisena on niin vaikeaa. Ei ole.

Vierailija
7/18 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytyihän se naisen motiivi sieltä. Viis tunteista, kunhan pankkitilin saldo on tiedossa...

Raha ei ole motiivi mutta laitoin tuon koska asiaa olisi kysytty kuitenkin. Kumpikaan ei ole niin rikkaita että se aiheuttaisi syyn valintaan.

Vierailija
8/18 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyihän se naisen motiivi sieltä. Viis tunteista, kunhan pankkitilin saldo on tiedossa...[/quote]

Jos on oikeasti itsellä rahaa, kuten tuossa kirjoitti, haluaa tuskin mahdollista siipeilijää riesakseen, sitä kai tarkoitti.

Vierailija
9/18 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi, muusikko, kaukosuhde..?  .EI AINAKAAN TÄTÄ.

Vierailija
10/18 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis muutan Englantiin jos valitsette hänet. Eräänlainen kaukosuhde tämä maajussikin on.

Vierailija
11/18 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas yksi aloitus, joka on tyyliltään kuin teinitytön tekemä.

Vierailija
12/18 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se jolla on isompi muna.

Vierailija
13/18 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse samanlaisessa tilanteessa olleena voin sanoa että maajussin valitseminen ei ole se helpoin tie (ainakaan jos on minkäänsortin karjaa) MUTTA. Kuljeskelen hai saappaat jalassa ja aamutee tulee sängyn vierelle. Kukaan tai mikään ei arvosta naista paremmin kuin mies jolle naisen saaminen on olosuhteisiin nähden vaikeaa.

Lontoo + muusikko + mies = varma saanti. Suomi + maanviljelijä + mies = vaimon/ tyttöystävän löytäminen pirun vaikeaa jos yhtään pitää tasoa yllä.

Kummassa sinua vaalitaan viimeiseen saakka. Kummassa maassa haluat lapsesi kasvattaa? Maalla hitsaudutaan yhteen ja esim. ulkonäön muuttuminen vanhenemisen seurauksena ei ole syy eroon. Entäs muusikolla sitten? Kolmen lapsen kanssa lavan reunalla silmäpusseissa tulet vaihdetuksi alta aikayksikön.

Vierailija
14/18 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, etpä. Sulle ei kelpaisi kumpikaan, jos tulot eivät tarpeeksi isot ja varallisuutta tarpeeksi.

Vierailija
15/18 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ammatiltaan muusikko jos näin voi sanoa". Ei taida olla kovin hyvä muusikko...?

Vierailija
16/18 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin valitsisin kumman.

Vierailija
17/18 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ammatiltaan muusikko jos näin voi sanoa". Ei taida olla kovin hyvä muusikko...?

Ihan kelpo muusikko muttei mikään tähti. Ja siviilissä opettaa musiikkia. Soittimeen hänellä on koskettimet.

Vierailija
18/18 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kelpo muusikko muttei mikään tähti. Ja siviilissä opettaa musiikkia. Soittimeen hänellä on koskettimet.

Ei siis ole ole muusikko, vaan ihan tavallinen työssäkäyvä lammas. Money talks.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi