Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tähän seksittömyyteen kuolee!

Vierailija
18.08.2016 |

On miesten vika, kun tasokkaita miehiä ei oo tarpeeksi. On vaan liian vanhoja, rumia, lihavia...miksi eivät pidä itsestään huolta vaan pappautuvat? Haluan löytää jonkun kivan, nuoren ja ihanan, tää yksinolo ja seksittömyys on jotain niin hirveetä. Tähän seksittömyyteen varmasti kuolee! Seksi miehen kanssa on naiselle perusoikeus, kyllä pitäis verorahoista naiselle kustantaa. Muut samaa mieltä?

N30

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamen. Enenpää tekstiä en itse tässä seksinnälässä pysty nyt tuottamaan.

Vierailija
2/28 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettet vaan olis mies ja tää teksti kertoo naisista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo, nainen saa aina ku haluu.

Mies

Vierailija
4/28 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli todella surullinen olo eilen baarissa. Porukkaa oli ihan kivasti, uusi upea vaatetus ja kohtalaisesti itsevarmuutta. En vain nähnyt asiakseni tuppautua valmiisiin alkoholia nauttiviin porukoihin. Yhdessä vaiheessa varasimme yhdessä karaokevuoroa erään pirtsakan tyttöporukan kanssa ja yksi näistä naisista kääntyi minuun ja käytti sellaista slangisanaa, jota en ole ikinä kuullutkaan, vaikka pystyin päättelemään sen merkityksen. Mietin että olikohan tyttö sitten niin paljon nuorempi että se oli hänelle normaalia ja kuvitteli sen olevan sitä minulle myös. Sinänsä vähän haikea ajatus kun ajattelee että naiset eivät yleensä pidä hirveän isoista ikäeroista, jotka kuitenkin paljastuisivat jossain vaiheessa.

Välillä kokeilevasti hain eri tyttöjen katseita ja minusta tuntui että eniten minulla olisi synkannut sen slangitytön kanssa, jolla oli myös yllättävän samankaltaiset vaatteet ja ajattelin vitsillä mielessäni että olikohan se kohtaloa vai sattumaa ja ehkä minun pitäisi kysyä samaa häneltä; tuossa tytössä oli myös samanlaista persoonallisuutta ja tiettyä kovuutta kasvonpiirteiden suhteen, jota on vaikea sanoin selittää mutta kerran eräs vähän sellainen kuitenkin kiinnostui minusta ja teki aloitteen seksiin; hiuksetkin olivat samanlaiset. Yritin epäsuorasti antaa ymmärtää että minutkin saisi kutsua porukkaan tai tulla minun mukaani toimintaan, mutta se ei kuitenkaan toteutunut. Naiset kuitenkin lauloivat mukana omilta istuimiltaan; ehkä se oli osoitus siitä, että heidän mielestään olin OK, mutta oikeampi juttelu olisi vaatinut enemmän aikaa ja alkoholia.

Lopulta minulta loppuivat sitten jo laulut kesken. Huokaisin tyhjyyteen ja lähdin matkoihini syvyyksiin valahtanein sydämin.

Vierailija
5/28 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap sen näköinen että miehellä seisoo jos näkee sut alasti?

lapsia? Missä ap asuu?minkä ikäinen miehen pitäisi olla?

Vierailija
6/28 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole suomalaisnaisissakaan kehumista,  jatkuvasti näkee jo kolmissakymmenissä olevia naisia jotka ovat ihan rupsahtaneen näköisiä.

Vierailija
7/28 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä että varsinkin Helsingissä asuvat nirppanokkaiset naikkoset voivat vaikka kuolla siihen seksinpuutteeseensa. Olen kurkkuani myöten täynnä diivailevia naisia jotka eivät saa aikaiseksi lähestyä vaikka vastassa olisi minkälainen adonis. Hajotkaa siihen puutteeseenne, itse olette sitä tilanneet.

Vierailija
8/28 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurihan täällä oli topikki aamulla jossa joku nainen väitti että miehet tekevät itsemurhia kun eivät saa naista mutta naisilla ei ole vastaavia ongelmia seksittömyyden kanssa...

Vierailija
9/28 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksittömyyteen kuole*, mutta se eristää ihmisistä ja vaikuttaa työkykyyn. Miehellä parisuhteista syrjäytymisen riskinä on syrjäytyminen yhteiskunnasta.

*Se vie elinvuosia, koska avioliitto kasvattaa tilastollisesti miehen elinikää.

Vierailija
10/28 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

...Yhdessä vaiheessa varasimme yhdessä karaokevuoroa erään pirtsakan tyttöporukan kanssa ja yksi näistä naisista kääntyi minuun ja käytti sellaista slangisanaa, jota en ole ikinä kuullutkaan, vaikka pystyin päättelemään sen merkityksen. Mietin että olikohan tyttö sitten niin paljon nuorempi että se oli hänelle normaalia ja kuvitteli sen olevan sitä minulle myös. ...

Välillä kokeilevasti hain eri tyttöjen katseita ja minusta tuntui että eniten minulla olisi synkannut sen slangitytön kanssa...  Yritin epäsuorasti antaa ymmärtää että minutkin saisi kutsua porukkaan tai tulla minun mukaani toimintaan, mutta se ei kuitenkaan toteutunut. Naiset kuitenkin lauloivat mukana omilta istuimiltaan; ehkä se oli osoitus siitä, että heidän mielestään olin OK, mutta oikeampi juttelu olisi vaatinut enemmän aikaa ja alkoholia.

Lopulta minulta loppuivat sitten jo laulut kesken. Huokaisin tyhjyyteen ja lähdin matkoihini syvyyksiin valahtanein sydämin.

Aatella, tämmönen tunteiden, eleiden ja ilmeiden ylitulkitsija liikkuu tuolla tulkkaamassa jokaista helvetin katsetta, kampausta, slangisanaa ja viestittämässä epäsuorasti halukkuuttaan, eikä kukaan silti ymmärrä. Ihmekö tuo että sydän siinä valuu.

Vierailija
11/28 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina! Poikkeuksetta! Pitäisi muistaa, että täällä kirjoitellaan omista ongelmista. Yleisluontoiset väitteet ovat vain joko oman turhautumisen esittämistä tai kapeakatseista harhaluuloa. Ap:nkaan todellinen ongelma ei ole se, että miehetkin ikääntyvät. Niin tapahtuu sekä miehille että naisille. Hänen ongelmansa on se, ettei hän löydä ketään, joka herättäisi halun. Tähän voi olla syynä hänen kohtuuttomat odotuksensa, oma vastenmielisyys, kyvyttömyys lähestyä kiinnostavia miehiä tai ties mikä. Voimme kuitenkin lohduttautua sillä, että elämä opettaa hänetkin. Jostain lopulta tulee joku mies, joka ei ehkä täytä kaikkia ap:n ennalta asettamia kriteereitä, mutta johon hän silti ihastuu. Siinä hän sitten kipuilee aikansa, että kelpuuttaako vaiko eikö, ja lopulta nielee ylpeytensä ainakin eroon asti. Lisäksi hän oppii, että useimmat alkavat suhteet kaatuvat nopeasti ja jossain vaiheessa hän ehkä huomaa ajatella, että mitä voisi tehdä itse asialle. Joskus keski-iässä hänkin ehkä, viimein, tajuaa suhteen synnyn ja jatkumisen olevan yhteispeliä, ei kilpailua tai kaupankäyntiä ulkoisilla ominaisuuksilla.

Vierailija
12/28 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On miesten vika, kun tasokkaita miehiä ei oo tarpeeksi. On vaan liian vanhoja, rumia, lihavia...miksi eivät pidä itsestään huolta vaan pappautuvat? Haluan löytää jonkun kivan, nuoren ja ihanan, tää yksinolo ja seksittömyys on jotain niin hirveetä. Tähän seksittömyyteen varmasti kuolee! Seksi miehen kanssa on naiselle perusoikeus, kyllä pitäis verorahoista naiselle kustantaa. Muut samaa mieltä?

N30

Et sinä kuitenkaan uskaltaisi edes tehdä aloitetta sille unelmamiehelle, kun se tulisi kohdalle.

Vaadit tietysti vielä, että unelmamiesten pitäisi ymmärtää tulla iskemään sinut.

Vierailija
13/28 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen komea, alle nelikymppinen ja hyvätuloinen. Voisin kuitenkin jopa tinkiä tuloistani, jos pääsisin työhön siihen verovaroilla ylläpidettyyn laitokseen, jossa pannaan epätoivoisia naikkosia. Sellaista ratkaisuahan tämä N30 ehdottaa.

Tai oikeastaan, kun tarkemmin ajattelen, niin saattaisin sittenkin pysytellä nykyisessä työssäni. Minulla on mukava koti, pitkät lomat, purjevene, moottoripyörä ja mukava ja fiksu naisystävä. Käymme usein yhdessä syömässä, liikumme merellä tai luonnossa ja joskus hän lähtee kyytiläisekseni prätkällä. Talvisin käymme teatterissa aika ajoin, tai sitten wt-tyyliin leffassa. Ei tämä ihan kurjaa elämää ole! =)

Vierailija
14/28 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele että et saa seksiä. Miesten vika tämä ei ole.

Vierailija
15/28 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Tää on siis provo, kun yleensä miesten suusta kuullaan tällaisia lauseita niin halusin kääntää asetelman päälaelleen. Idean tähän sain toisesta keskustelusta, juurikin siitä ettei naiset kerro olevansa itsarin partaalla jos miestä/seksiä ei heru. :D Pahoittelut, jos joku seksinnälkäinen nainen loukkaantui tästä provosta.

Ap

Vierailija
16/28 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedin herneen nenään

T. Av-mamma

Vierailija
17/28 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa lukea näitä seksittömyysvalituksia. Esim. "jo 2kk etten ole saanut seksiä" ja vastaavat. Ilman seksiäkin pärjää hyvin, vaikka haluja olisi.

Vierailija
18/28 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä. Tää on siis provo, kun yleensä miesten suusta kuullaan tällaisia lauseita niin halusin kääntää asetelman päälaelleen. Idean tähän sain toisesta keskustelusta, juurikin siitä ettei naiset kerro olevansa itsarin partaalla jos miestä/seksiä ei heru. :D Pahoittelut, jos joku seksinnälkäinen nainen loukkaantui tästä provosta.

Ap

Seksin puute on kylläkin miehille oikea globaali ongelma. Sama kuin mies pilkkaisi naisten menkkavaivoja.

Vierailija
19/28 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Seksin puute on kylläkin miehille oikea globaali ongelma. Sama kuin mies pilkkaisi naisten menkkavaivoja.

Syöt seksin puutteeseen säännöllisesti särkylääkettä ja oot suunnilleen työkyvytön kivun takia?

Vierailija
20/28 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Syöt seksin puutteeseen säännöllisesti särkylääkettä ja oot suunnilleen työkyvytön kivun takia?

En ole mies 29 v plus 1, mutta annas kun arvaan: Jos mies ei saa seksiä, hän masentuu, syrjäytyy, rappioituu ja siinä vaiheessa menee kyllä työkyky ja kaikenlaisia nappeja saa popsia että pysyy edes elinkelpoisena. Itse asiassa näin ajateltuna miehen seksittömyyshän on jopa pahempi ongelma kuin naisten menkkakivut! Missä ne bordellit viipyvät?? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi