Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ottaisitko tällaisen työn vastaan -->

Vierailija
18.08.2016 |

Työpaikka on niin kaukana, että sinne pitäisi lentää lentokoneella niin, että lentäisit sinne aikaisin maanantaiaamuna ja palaisit perjantai-iltana takaisin? Jos välissä haluaa käydä kotona, pitää maksaa lennot itse.

Palkka olisi tuplat sen mitä nykyinen palkka ja lennot maksaisi työnantaja. Työnantaja maksaisi myös 28-neliöisen yksiön vuokran. Jos haluaa isomman, maksaa erotuksen itse. Olisit naimisissa, muttei lapsia.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työn sisällöllä ja palkan määrällä olisi ratkaiseva merkitys. Mahdotonta pelkästään noilla tiedoilla vastata.

Vierailija
2/26 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työ olisi jossain isossa (Keski-?)eurooppalaisessa kaupungissa, niin kyllä ottaisin. Jos taas kyse olisi jostain suomalaisesta pikkukaupungista, en todellakaan. Enkä myöskään mistään muunkaan maan tuppukylästä olisi yhtään kiinnostunut. Paitsi ehkä Alpeilta. 

Pitäisi punnita tarkkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joka viikko? En kyllä ottaisi, vaikkei naimisissa ollakaan.

Vierailija
4/26 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeiset sanat ratkaisivat: ehdottomasti ottaisin. Jos sinä et ota, niin voisitko vinkata, minkä alan työ ja mistä voisi hakea. Jos vaihtoehtona olisi työttömyys, niin lähtisin, vaikka olisi lapsiakin.

Vierailija
5/26 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työn sisällöllä ja palkan määrällä olisi ratkaiseva merkitys. Mahdotonta pelkästään noilla tiedoilla vastata.

Unelmatyö. Ainut miinus siis tuo, että pitää lentää eestaas joka viikko ja olla neljä yötä viikosta erossa omasta miehestä.

Nykyinen palkkani 3800€ bruttona, tuossa olisi peruspalkka 5800€ peruspalkka ja tuo asuntoetu ja ne lennot myös ilmaiset.

ap

Vierailija
6/26 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi kiinnostava työ eikä pakottavia velvoitteita kotona, ottaisin.

Vierailija
7/26 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeiset sanat ratkaisivat: ehdottomasti ottaisin. Jos sinä et ota, niin voisitko vinkata, minkä alan työ ja mistä voisi hakea. Jos vaihtoehtona olisi työttömyys, niin lähtisin, vaikka olisi lapsiakin.

Asiantuntijatyö rakennusalalla. 

ap

Vierailija
8/26 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin ottaisin, vaikka minulla on lapsia.

Vierailija
9/26 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Europarlamentikoille hyvinkin tuttua tuo tahti

Vierailija
10/26 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä varmaan ottaisin tuon vastaan (riippuen toki puolison mielipiteestä), tosin en tiedä kuinka kauan jaksaisi olla erossa puolisostaan joka viikko noinkin pitkään. Väliaikaiseksi ratkaisuksi kävisi siis meillä, esim. siihen asti että puolisokin saa töitä kyseiseltä alueelta.

Vierailija
11/26 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisiko puolisosi käyttää tuota lentoetua siten, että matkustaisitte vuorotellen?

Ottaisin itse työn vastaan.

Vierailija
12/26 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaanko nyt Euroopasta 2-4h lentoajalla vai Rovaniemestä 1h lentoajalla? 

Mitkä on lentoaikataulut ja kaukanako H-V:sta asutte?

Vierailija
13/26 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota työ vastaan tietenkin. Hommaat työpaikkakunnalta isopeeniksen vispaan sinua viikoiksi, vkl saat kotona levätä ns. päänsärkyä potien.

Vierailija
14/26 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisihan tota nyt vaikka vuoden kokeilla.

15/26 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin kiljuen! 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
16/26 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unelmatyö. Ainut miinus siis tuo, että pitää lentää eestaas joka viikko ja olla neljä yötä viikosta erossa omasta miehestä.

Nykyinen palkkani 3800€ bruttona, tuossa olisi peruspalkka 5800€ peruspalkka ja tuo asuntoetu ja ne lennot myös ilmaiset.

ap

Ottaisin eikä tarvitsisi edes miettiä.

Vierailija
17/26 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on nykyinen palkka, joka tuplataan? 

Hyvinkin nämä järjestelyt minulle kävisivät, jos nykyinen neljä tonnia ja tuleva kahdeksan. Puhumattakaan korkeammista summista. 

Vierailija
18/26 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen jo tuollaista työtä, tai no en ihan - kuljen autolla 5 h suuntaansa, ja matkat ja asumisen työpaikkakunnalla maksan itse. Ihan joka viikonloppu en pääse kotiin. Olisi luksusta, jos kulut maksaisi työnantaja ja ihan joka viikonloppu ehtisi miehen luo! Vuosia olen jo näin tehnyt, ja ihan hyvin toimii.

Mutta siis ottaisin, jos palkka olisi kerran noin paljon parempi. Jos ei muuta työtä olisi niin ottaisin huonommallakin palkalla.

Vierailija
19/26 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko työ suomessa?

Vierailija
20/26 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on nykyinen palkka, joka tuplataan? 

Hyvinkin nämä järjestelyt minulle kävisivät, jos nykyinen neljä tonnia ja tuleva kahdeksan. Puhumattakaan korkeammista summista. 

Etkö osaa luea, vai etkö ymmärrä lukemaasi?