Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelittääkö penisrengas hyvin teitillä?

Vierailija
18.08.2016 |

Laitatteko myös kivesten kautta sen renkaan menemää?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut moniakin ja kyllä ne toimivat ja kiihottavat lisää. Laitan sen kivesten ympäri aina joskus. Värinää pitää olla vain kunnolla, joissakin se on aivan liian laimeaa. Vaimokin nauttii sellaisen kanssa enemmän, kun se osuu "oikeisiin kohtiin"  työnnellessäni. Välillä pidän hetken ihan pohjassa, jotta oikein värisee "siihen". Hän hieroo "sitä"  ihanasti siihen myös, varsinkin lopussa kun tulee...

Vierailija
2/3 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut moniakin ja kyllä ne toimivat ja kiihottavat lisää. Laitan sen kivesten ympäri aina joskus. Värinää pitää olla vain kunnolla, joissakin se on aivan liian laimeaa. Vaimokin nauttii sellaisen kanssa enemmän, kun se osuu "oikeisiin kohtiin"  työnnellessäni. Välillä pidän hetken ihan pohjassa, jotta oikein värisee "siihen". Hän hieroo "sitä"  ihanasti siihen myös, varsinkin lopussa kun tulee...

Jatkan vielä. Olin ensin niistä, että no joo...mutta sitten kun vaimo joskus kokeili hyväillä kaluani juuresta edestä sauvallaan samalla kun vähän itseäänkin, kun olin sisällä , se kiihotti mahdottomasti. Se oli kuitenkin turhan iso vehje väliimme ja  tuli mieleen tilata ensimmäinen. Nyt sellainen on säännöllisessä käytössä, varmaan tänään töiden jälkeen taas...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sellaisia renkaita, joissa oma lenkki kiveksille. Pelkkä varteen tarkoitettu kiristää likaa. Ekan hankinnan jälkeen ei kyllä ole paluuta renkaattomuuteen ihan heti ellei ala extreme kiinnostaa nostlkiamielessä... Kumpikin tykkää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän