Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään clomit toiminut päinvastoin eli " vieny oviksen pois" ??

02.03.2006 |

Ovuloin ilman clomejakin, mutta aika heikosti. Mutta kuitenkin aina kun oon tehnyt ovistestejä niin oon saanu plussan, mut nyt kahdessa clomikierrossa oon saanu pelkkää negaa.

Tuolla meidän palstalla heitin et mulla varmaan toimii clomit päivastoin et vie pois oviksen. Joku kirjoitti mulle (en nyt muista nimimerkkiä) et hänelle lääkäri oli sanonut et clomit voi ilmeisesti myös toimia päinvastoin joillakin ihmisillä.

Onko kukaan muu huomannut vastaavanlaista?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullut päinvastaisesta vaikutuksesta, mutta mulle kerrottiin että kohdunkaulalla oleva ns. " lima" voi paksuuntua clomien vaikutuksesta jolloin siittiöt eivät pääse siitä niin hyvin läpi...ja myös em. lääke voi huonontaa hieman kohdun limakalvoa. Omasta kokemuksesta ei tosin tätä limakalvon suurempaa ohenemistä havaittu, joten riippuu varmasti yksilöstä ja annostuksestakin.

Monet ovat kuitenkin raskaaksi em. lääkehoidolla tulleet joten kun on onnea matkassa niin tuloksiakin voi tulla.

Vierailija
2/5 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo pidemmän aikaa bongannut ovista ennen clomeja ja aina saanut +tuloksen jossain vaihessa. Toisella clomikierrolla en bongannut tikuttelusta huolimatta ovista. Valittelin asiaa gynelle, mutta hän sanoi, ettei clomeilla pitäisi olla ko. vaikutusta - epäili ikää jne. Tämän jälkeen lopetin tikuttelun hänen kehoituksestaan - sanoi sen vain lisäävän stressihormonien eritystä, mikä taas on epäedullista koko projektille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosin vienyt ovista pois, mutta ohensi limakalvon niin pahoin, että raskautuminen oli täysin mahdotonta.

Vierailija
4/5 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä kierrossa mut taitaa olla turha toivoa et mitään tapahtuis. Ajattelin et jos pyytäis uuden reseptin et voisi vielä kokeilla mut täytyy varmaankin miettiä jotain muuta keinoa.

Vierailija
5/5 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clomeja koetettiin kolmessa kierrossa aina annostusta lisäten, mutta ovis jäi tulematta, se varmistettiin ultralla ja vielä verikokeella, kun lääkäri ei meinannut uskoa. Ilman Clomeja ovuloin normaalisti. Clomien jälkeen aloitin lääkkeet pistoksina, niissäkin tulosta saatiin, vaikka annostusta nostettiin, vain yhden munasolun ovuloitumisen verran, eli sama kuin ilman lääkkeitä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä