Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt menee nordea vaihtoon

Vierailija
18.08.2016 |

Tuli piste iin päälle kun pakottaa ens vuonna tunnuslukusovellukseen. En todellakaan ala maksamaan laskuja puhelimella kun en näe kunnolla, tarvitsen siihen konetta.

Suosittele omaa pankkiasi, mikä siinä on hyvää, minkähintaisia palveluja?

En ole kiinnostunut solvaamisesta/mielipiteistä, vaan ihan faktoista.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, mulla hermo kireellä muutenkin kun joudun hoitamaan vanhempien ja lasten asioita. Vanhemmat eivät osaa käyttää tietokonetta ollenkaan eivätkä saa pankkitunnuksia kun toisella on dementiakin. Hyvä jos voi kuitenkin laskut syöttää koneella tai muuten tarkastella. On vain tullut noita maksuja yms. nordeassa tiheään tahtiin ettei perässä pysy.

Pitempään olen miettinyt pankin vaihtoa kun haluaisin suomalaiseen pankkiin, mutta ässään en vielä oikein luota kun ainakin meidän "pankinkassalla" aika epäpäteviä töissä. OP kiinnostaisi, mutta onko pienituloiselle kallis? Onhan tässä vielä jonkin verran aikaa miettiä.

- ap viulunkieli

Vierailija
22/41 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun Nordea lopetti kassapalvelut konttoristaan täällä, niin tyhjensin heti tilini siellä ja palkkani menee nykyään Osuuspankkiin. En tajua, että mitä tuollaisella konttorilla edes tehdään, josta ei saa pankkipalveluita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuokaa mulle rahanne, mä pidän niistä hyvää huolta!

t. mies maalta

Vierailija
24/41 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

osuuspankissa itsellä tili,kaverin puheiden perusteella en nordeasta tykkää.Osuuspankissa palvelu on mielestäni pelannut hyvin.Osuuspankki on sympioosissa Pohjolan kanssa mikä myös on hyvä juttu.Itsellä kylläkin vakuutukset ovat Tapiolassa muttei se ole osuuspankkia liiemmin haitannut.

Vierailija
25/41 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemuksia nyt?

Vierailija
26/41 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä s-pankki ja tyytyväinen olen. Vaihoin marraskuussa nordeasta pois.

Vierailija
27/41 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empä ja kumpa.

Vierailija
28/41 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Nordean mobiilipankkia. Erittäin helppoa, enkä todellakaan sähläisi enää tunnuslukukorttien ja tabletin tms kanssa.

Vierailija
29/41 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas kysymys: "suositelkaa pankkia" :-0

On kuitenkim aivan eri asia, onko asiakkaalla lainaa vai ei, haluaako vakuutukset samaan paikkaan, onko sijoituksia jne. Ei ole mitään yleispätevää "hyvää pankkia" jota sinulle voisi suositella tietämättä kokonaistilannettasi.

En tiedä miten nuo "Op on hyvä" -kommentit sinua siis auttavat.

Vähän sama kuin pyytäisi tuntemattomia suosittelemaan koiraa. Toiselle sopii collie ja toiselle chihu. Kummatkin ovat pikealle ihmiselle hyviä koiria...

Vierailija
30/41 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin Nordea on moksiskaan jonkun av-mamman lapsilisistä ja elareista.

Vierailija
31/41 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs tuo tunnuslukusovellus toimii jos käyttää pääsääntöisesti mobiilipankkia? Miten ne saa yhtäaikaa toimimaan, vai pitääkö ostaa toinen puhelin?? Tätä minä en tajua. Hoksauttakaa 😞

Vierailija
32/41 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lataat puhelimeesi sekä mobiilipankin, että tunnuslukusovelluksen. Ohjeet käyttöönotoon on kyllä epäselvät, mutta käyttäminen helppoa.

Vierailija
33/41 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mobiilipankkia (puhelimeen ei mahdu lisää sovelluksia), mutta puhelimen kautta en pääse verkkopankkiin käyttämällä puhelimen tunnuslukusovellusta. Siis kännykän nettiselaimen kautta en pääse. Pääsettekö te muut?

Vierailija
34/41 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.kauppalehti.fi/uutiset/onko-tunnuslukulista-huono--nordea/QC…

"Tunnuslukusovelluksen käyttöönotto vaatii mobiililaitteen eli älypuhelimen tai tabletin. Jos asiakkaalla ei ole sellaista, Nordea toimittaa asiakkaalle tunnuslukulaitteen. Onko laitteita jo toimitettu Nordean asiakkaille? Millainen laite on?

Tunnuslukulaitetta ei ole vielä tuotu asiakkaiden käyttöön, se tapahtuu ensi vuoden puolella ja kerromme tarkemmasta aikataulusta tänä syksynä. Laite on kevyt ja suunnilleen luottokortin kokoinen, eli sitä on helppo säilyttää lompakossa. Tunnuslukulaitteeseen syötetään oma PIN-koodi, jonka jälkeen se antaa vaihtuvan tunnusluvun. Laite ei vaadi lataamista ja sen patterit kestävät käytössä useita vuosia.”"

Voi ei, kyllä minä nyt niin mieleni pahoitin kun pahvisen tunnuslukulistan asemesta saan tulevaisuudessa ilmaiseksi lompakkoon mahtuvan laitteen.

Laite on selvästi luottokorttia ja tunnusvihkoa paksumpi, ts ei mahdu kaikkien lompakoihin.

Myös heppoisen ja halvan taskulaskimen oloinen ja mikä tahansa sähkölaite menee lähes välittömästi rikki esim vesivahingosta, toisin kuten koodilappu tai muovikortti.

Huonompaa tulossa ja taas yksi syy nostaa palvelumaksuja, vaikka kaikki toimii verkossa, eli pitäisi olla halvempaa.

Vierailija
35/41 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieslukija kirjoitti:

Oma äitimuori on lähes 70v ja osaa käyttää tunnuslukusovellusta. Vinkki.

Minä olen yli 60-vuotias ja teen työkseni teille pankkisoftaa. Käytän sekä tunnuslukukorttia että -sovellusta.

Vierailija
36/41 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

oudot vibat.

Vierailija
37/41 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://www.kauppalehti.fi/uutiset/onko-tunnuslukulista-huono--nordea/QC…

"Tunnuslukusovelluksen käyttöönotto vaatii mobiililaitteen eli älypuhelimen tai tabletin. Jos asiakkaalla ei ole sellaista, Nordea toimittaa asiakkaalle tunnuslukulaitteen. Onko laitteita jo toimitettu Nordean asiakkaille? Millainen laite on?

Tunnuslukulaitetta ei ole vielä tuotu asiakkaiden käyttöön, se tapahtuu ensi vuoden puolella ja kerromme tarkemmasta aikataulusta tänä syksynä. Laite on kevyt ja suunnilleen luottokortin kokoinen, eli sitä on helppo säilyttää lompakossa. Tunnuslukulaitteeseen syötetään oma PIN-koodi, jonka jälkeen se antaa vaihtuvan tunnusluvun. Laite ei vaadi lataamista ja sen patterit kestävät käytössä useita vuosia.”"

Voi ei, kyllä minä nyt niin mieleni pahoitin kun pahvisen tunnuslukulistan asemesta saan tulevaisuudessa ilmaiseksi lompakkoon mahtuvan laitteen.

Laite on selvästi luottokorttia ja tunnusvihkoa paksumpi, ts ei mahdu kaikkien lompakoihin.

Myös heppoisen ja halvan taskulaskimen oloinen ja mikä tahansa sähkölaite menee lähes välittömästi rikki esim vesivahingosta, toisin kuten koodilappu tai muovikortti.

Huonompaa tulossa ja taas yksi syy nostaa palvelumaksuja, vaikka kaikki toimii verkossa, eli pitäisi olla halvempaa.

Itselläni on tuo tunnuslukulaite ja en tykkää. Paperiversio tuplasti näppärämpi, nyt pitää pitää laitella useampi numerorimpsu saadakseen tunnusluvun ja ovat muutenkin pidempiä. Niin paljon nopeampaa oli vain katsoa tunnusluku korista... 

Vierailija
38/41 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pop pankkia suosittelen, jäsenille edullisimmat pankkipalvelut ja sellainen henkilökohtaiseen palveluun satsaava pankki.

Vierailija
39/41 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pop pankkia suosittelen, jäsenille edullisimmat pankkipalvelut ja sellainen henkilökohtaiseen palveluun satsaava pankki.

tarviiko paljonkin olla tilillä tai palkkaa et jäseneksi pääsee?

Vierailija
40/41 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten on ollut oikein hyvä, mutta kun puhelin sekosi ja piti palauttaa tehdasasetukset. Kun tunnuslukusovellus on käytössä, niin et saa sitä otettua uudestaan käyttöön ilman sitä tunnuslukusovellusta (jota siis et voi käyttää, jos puhelin hajoaa)... Vaatii uudet tunnukset. Itselläni kävi tuuri ja löytyi vielä voimassa oleva tunnuslukukortti, niin sain puhelimitse pankista tunnukset että sain sovelluksen uudestaan toimimaan puhelimessa. Muutoin joutuu odottamaan useamman päivän. V*mäinen homma jos laskut pitää maksaa ja puhelin hajoaa. Pitäisi olla joku muu varakeino olla olemassa tuohon.