Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei kyllä pysty pitämään mistään sopimuksistaan tai aikeistaan kiinni

Vierailija
17.08.2016 |

On lasten kanssa näiden tultua koulusta ja puhuttiin miten tänä vuonna edellytetään sitä, että konelle ei saa mennä enne kuin läksyt on tehty. Mies itse ehdotti tätä. Niin nyt ei ole vieläkään kolmasluokkalaisen läksyt tehty kun tulin töistä. Ja koneella oli ollut.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmasluokkalaisella ei ole myöskään minkäänlaista itsesäätelyä - mies sanoi, ettei ollut koko iltapäivää koneella niin lapsi oli sitten mennyt sinne. Muutenkin lapsi menee koneelle aina vaikka tietää, ettei ole laiteaika.

Vierailija
2/8 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis anteeksi, mies ei ollut koko iltapäivää KOTONA, niin lapsi meni koneelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten jos mä nyt suutun tuosta mä muka mäkätän.

Ap

Vierailija
4/8 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kiva tulla kotiin helvetti!

Ap

Vierailija
5/8 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysitkö rauhallisesti mieheltä miksi lapsi on koneella vaikka läksyt tekemättä?

Ehkä mies tuota ehdottaessaan kuvitteli kykenevänsä huolehtimaan asiasta tai sitten kuvitteli lapsen kykenevän itse huolehtimaan tai sinun hoitavan asian.

Vierailija
6/8 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kysitkö rauhallisesti mieheltä miksi lapsi on koneella vaikka läksyt tekemättä?

Ehkä mies tuota ehdottaessaan kuvitteli kykenevänsä huolehtimaan asiasta tai sitten kuvitteli lapsen kykenevän itse huolehtimaan tai sinun hoitavan asian.

No kysyin. Lapsen kuulemma hankala haluta tehdä ne läksyt silloin... Voi vittu sanon minä, ei minultakaan kukaan kysynyt onko ne nyt kiva tehdä vai ei vaan se oli vain niin.

Ap

Vierailija
7/8 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa unelmapuolisolta ja äidiltä. Jätä se sika ja nai minut? Miesasiamies

Vierailija
8/8 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kuulostaa unelmapuolisolta ja äidiltä. Jätä se sika ja nai minut? Miesasiamies

Pitäisikö mun vain pääkallellaan surra kun ei hommat hoidu? Miksei siitä saa suuttua ja haukkua?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi