Lauri Tähkän Morsian
Laulaako hän teidän mielestänne laulussa samasta naisesta tulevana morsiamena vai vaihtuuko se morsian iän myötä, mutta on silti aina se morsian?
Kommentit (17)
En tiedä, mutta se on ainoa biisi elämäni aikana, joka saa mut kirjaimellisesti juoksemaan sammuttamaan radion. Se on varmaan kamalin biisi mitä ikinä on tehty.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta se on ainoa biisi elämäni aikana, joka saa mut kirjaimellisesti juoksemaan sammuttamaan radion. Se on varmaan kamalin biisi mitä ikinä on tehty.
heh, näin itselläki.
Sama nainen, jonka kanssa ehkä ollutkin jo pidempään yhdessä mutta jonka aina ottaisi uudelleen ja uudelleen morsiameksi.
Pidän laulusta kovasti :)
Mun mielestä se taas kertoo, siitä, että mies jahkaa ja jahkaa tunteidensa kertomisesta naiselle. Ihailee siis häntä kaukaa sekä nuorena että vanhempana. Ei vaan saa aikaiseksi tehdä peliliikkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Radioasemat pitäisi asettaa vastuuseen ihmisten kiduttamisesta sillä biisillä.
Ihan hirveä biisi, pakko vaihtaa heti kanavaa. Ällöttää miten lausuu sen morrrsian ja tulee mieleen joku vanhaksi piiaksi jäänyt tallukka jossain maatilalla, joka haaveilee vain häistä eikä tee mitään järkevää.
Nuoruuden rakkaus, joka ensin lipui ohi. Sitten äijä odottaa kieli pitkällä tämän rakkauden eroprosessin ensiaskeleita.
Minusta taas laulaa lähinnä mielikuvalle morsiamesta, jota ei ole vielä saanut, mutta jonka toivoo taas ensi kesänä saavan. Nainen, jota ei ehkä ole olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Nuoruuden rakkaus, joka ensin lipui ohi. Sitten äijä odottaa kieli pitkällä tämän rakkauden eroprosessin ensiaskeleita.
minä taas käsitin niin, että nainen on jäänyt leskeksi, eli mies on vanhuuteen asti odottanut tätä naista. ja nyt ois taas tilaisuus. kun laulussahan sanotaan, että on kantanut sormusta taskussaan koko elämänsä jne. minä ainakin tykkään biisistä.
Onko morsian se lääkärinainen kenen kanssa tähkän on huhuttu olleen vuosia onoff salasuhtessa?
ja AV tiesi taas, kommentti nro 13
Kosikohan Lauri tolla biisillä, tää kertoo susta babe.
Sama nainen.