Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies. miten viettelet naisesi kun sinun tekee mieli

Vierailija
17.08.2016 |

Seksiä?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen vain hänen lähelleen ja katson silmiin. Kyllä se sitten kohta alkaa vonkaamaan.

Vierailija
2/17 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Tuijottaa*

*Nuolaisee kulmakarvoja*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedustelen yleensä vaimolta jo alkuviikosta olisiko mahdollista saada seksiä viikonloppuna. Hyvin harvoin sitä saa, kohta varmaan jostain muualta hakemaan.

Vierailija
4/17 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymällä, saanko kulta ottaa sinut illalla kainaloon? Yleensä johtaa seksiin muttei aina.

Vierailija
5/17 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksen lähtökohta on väärä, sillä naista kannattaa lämmittää jatkuvasti.

Vierailija
6/17 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat tilanteet, kun vaimo on halukas, ovat silloin kun saa esimerkiksi hääpäivänä lahjaksi kalliin korun. Tulisi halvemmaksi käydä huorissa.

Muuten vaimoa ei seksi enää kiinnosta. Ei kuulemma ole tarvetta. Mutta eipä ole enää minuakaan kohta taloudessa.

Vierailija
7/17 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedustelen yleensä vaimolta jo alkuviikosta olisiko mahdollista saada seksiä viikonloppuna. Hyvin harvoin sitä saa, kohta varmaan jostain muualta hakemaan.

ymmärsit kysymyksen väärin, kysyttiin viettelemisestä

Vierailija
8/17 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapset ovat pihalla tai muuten on sopiva tilanne, niin sanon: "nyt makuuhuoneeseen". Vastalauseita ei oteta vastaan (ellei oikeasti ole hyvä syy) ja melko usein homma toimii.

Vierailija
9/17 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totean vaimolle:Levitä haaras

Vierailija
10/17 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan kaameita "viettely"-yrityksiä! Ja sitten valitetaan kun nainen ei anna! Yrittäkää kunnolla herran jumala, ei kukaan tuollasesta lämpene... :o

Vierailija
11/17 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

työnnän peukalon pyllyyyn.

Vierailija
12/17 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies vaan menee ja nuolee pillua. Kyllä siinä aina lämpeää. Joskus myös vaan komentaa, että ota housut pois, ja mun mielestä se on oikeastaan aika kiihottavaa.

Vierailija
13/17 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Olen vuosia sitten kyllästynyt torjumisiin ja siihen että vaimo harrastaa seksiä vain velvollisuuden tunnosta, joten olen päättänyt että seksiä on silloin kun hän sitä haluaa ja voin sanoa että haluaa todella harvoin.

Vierailija
14/17 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isken satasen tiskiin.

Vierailija
15/17 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh. Lukekaas miehet nämä vastaukset. Uskomatonta. Ja sitten miehet pähkäilevät, mikä on kun vaimoa ei kiinnosta. Taso on surkea. Aivan surkea. Olen tosissani, lukekaa. Ettekö ymmärrä, miten kurjaa teidän kanssanne on olla? Selittäkää itsellenne että tämä on äijähuumoria, mutta ei se ole. Tämä on todellisuus liian monelle naiselle.

Vierailija
16/17 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut viettely-yritykseni on lähinnä se, että tiedustelen varovaisesti sopivana ajankohtana, olisiko vaimosta mukava viettää aikuisten laatuaikaa mahdollisesti tänä iltana tai vaikka ensi viikonloppuna.

Tätä teen harvoin, koska

a) vaimon mielestä muunlaiset viettely-yritykset ovat törkeää lähentelyä

b) hän ei kuitenkaan lämpenisi, joten esittäköön itse toiveensa siitä, milloin olisi sopiva hetki yhtyä

c) en jaksa enää tulla torjutuksi, vaan viettelen lähinnä älypuhelimeni tarjoamaan sopivaa viihdykettä yhteisellä wc-käynnillä

Vierailija
17/17 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitkään viettelyt auta ja kun yrittää olla spontaani niin aina on joku tekosyy miksi ei juuri nyt käy. Siksi parasta kysyä hyvällä varoitusajalla aukeisiko haarat kenties loppuviikosta.