Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turhauttaa!!!

Vierailija
17.08.2016 |

Minulla on ylipainoa n.35kg. Aina välillä minulle tulee kausia, kun innostun aloittamaan elämäntaparemontin, eikä ne tietenkään koskaan onnistu. No nyt olen viimeisen kuukauden aikana kuitenkin innostunut kävelemään n. 2km/suunta työmatkoistani, satoi tai paistoi. On ollut kivaa, ja painoakin on alkanut vähän jo tippumaan, enkä ole kokenut mitään isoja turhautumia. Ennen tätä. Viimeisen viikon aikana toinen jalkapohjani on ollut todella kipeä, erityisesti aamuisin. Ei auta hierominen, enkä saa jalkapohjaa ns. Rentoutumaan.

Aamulla lukaisin netistä, niin kyseessä olisi jokin jännetulehdustila. Yleensä johtuu ylipainosta ja liiasta liikunnasta! Mitä h**vettiä, miksi edes yritän mitään, kun siitä rangaistaan heti????

Joten nyt mammat auttakaa. Minulla ei ole mahdottomia rahoja, mutta jonkinlaiset uudet kävelykengät pitää ostaa. Olisiko teillä vinkkejä missä olisi hyvä hinta-laatusuhde, kun ei oikeasti olisi varaa heittää 200-300€ pelkkään merkkiin. Paljasjaloinkaan ei oikein viitsi ulkona näillä keleillä kävellä. Enkä käytä nytkään korollisia kenkiä, tai kapeita lestejä. Totuus on kuitenkin, että tänhetkiset kenkäni ei tue jalkaani tarpeeksi hyvin. Olen myös seisomatyössä, eikä työaikana saa istua. En tosin tiedä, hyödyttäisikö se edes mitään, kun lepuuttaminen vain pahentaa kipua. Työkenkiini olen panostanut kunnolla, eikä niiden kanssa ole koskaan ollut ongelma.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tippupa nopeasti kakkoselle.

Vierailija
2/5 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa nyt joku 😢 vai onko kaikilla ne 100 000€ vuositulot, niin on varaa heittää tuosta vaan 500€ kenkiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta esim asics juoksukengät. Olen huomannu että niillä on tosi hyvä kävellä, vaikkei sieltä kalliimmasta päästä olekaan.

Vierailija
4/5 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä urheiluliikkeeseen ja myyjän avustuksella valita kunnon lenkkarit.

Vierailija
5/5 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa mennä urheiluliikkeeseen ja myyjän avustuksella valita kunnon lenkkarit.

Se siinä juuri on, että urheiluliikkeissä kengät on todella kalliit. Tarviin ne kengät nyt enkä ensi vuonna. Ihan turhaan lähden kuluttamaan myyjän aikaa ja kuuntelemaan, että nää niket on nyt tosi hyvässä tarjouksessa, vaan 399€ seuraavan tunnin aikana, ostaostaosta, just näitä sun jalka tarttee. Ja sitten loppuu asiakaspalvelu ku koittaa änkyttää, että olis maksimissaan satanen varaa käyttää hyviin tossuihin. Oikeasti ei olisi sitäkään, mutta se nyt on ehdoton ylärajani.

Mitä asioita niissä lenkkareissa olisi hyvä huomioida?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi