vaimon siskoa
Himoitsen vaimoni siskoa. Uskallanko ehdottaa seksiä, vai kertooko se vaimolleni?
Kommentit (30)
Mika40 kirjoitti:
Vaimon sisko on niin mukavan kilpailuhenkinen, seksi mukaan lukien. Sängyssäkin haluaa voittaa siskonsa 100-0. Parasta seksiä tiedossa aina, kun saadaan järjestettyä tilaisuus. Molemmilla samat panokset, kiinni ei voi jäädä.
Siskot horoja ja sinä spede
Siskolle vaan kalua ja kannattaa yrittää myös äitiä, siis anoppia. Itsellä kokemuksia molemmista...
Yritä nyt helv.... vähän. Tiedä vaikka antaisi. Tekisin mitä vain jos saisin vähän vaimon siskon märkää namia
unohtumaton kokemus kyllä kannatti naida vaimo siskoa
Minäkin olen sekstaillut vaimon siskon kanssa, oli paljon parempi pimppi kuin vaimolla ☹
olen hoitellut vaimon siskon lisäksi, sisarusten äitin. parikymppisenä menin naimisiin. vaimolla oli nelikymppinen äiti. anopilla oli tuolloin vielä kauniit kasvot ja timmi vartalo. häitä juhlittiin myöhään yöhön ja jossain vaiheessa anoppi määräsi seuraamaan itseään vähän yrjemmälle ja ilmoitti että haluaa testata että onko minulla rittävästi kuntoa pitämään hänen tyttärensä tyydyväisenä. alkoholi oli sumentanut harkintakykyäni, joten tuota pikaa nain naista rajusti takaapäin. tuon jälkeen anoppi näytti hyväksyvästi peukkua. seuraavana päivänä tuli vaimon sisko juttusille ja hän ilmoitti että minun pitäisi harrastaa hänen kassan seksiä. ilmoitin etten aio pettää vaimoani. toinen sitten otti esille puhelimen ja näytti videota jossa harrastin seksiä anopin kanssa. en voinut muuta kuin suostua.
Olen pannut vaimoni siskoa pikku huppelissa. Olimme kahdestaan ja muut olivat menneet nukkumaan. Hieroin tätä ihanaa hedelmällisessä iässä olevaa rouvaa hartuoista ja vähän alempaakin. Kunnes hän sanoi "nyt olen valmis" . Vuosien kuolaaminen oli takana ja se hetki koitti nyt.
Kysyin "jos alat itämään". Vastasi "een". Siitä hommiin ja oli muuten kiihottavaa kun purkauduin hänen pyhimpäänsä.. Muistan sen hetken aina kun työnnyin häneen. Asuu kaukana eikä voida tavata. Ikävä on.
Vaimon sisko on hyvin paljon samannäköinen kuin vaimoni. Molemmat ovat neljäkymppisiä. Tuo hänen sinkku siskonsa on mökillämme viettänyt tänä kesänä ja syksynä viikonloppuja ja muutamia kymmeniä kertoja olen ensin rakastellut vaimoni kanssa ja hän on mennyt käymään vessassa ja palannut ratsastaa kaluni päälle olen ollut side silmillä tuolloin, niin ratsastamassa on ollut hänen siskonsa . Huomannut tuon hänen pillustaan. En ole asiaa ottanut puheeksi. Päinvastoin nautin kun saan laueta hänen siskonsa pilluun
Vaimon sisko on niin mukavan kilpailuhenkinen, seksi mukaan lukien. Sängyssäkin haluaa voittaa siskonsa 100-0. Parasta seksiä tiedossa aina, kun saadaan järjestettyä tilaisuus. Molemmilla samat panokset, kiinni ei voi jäädä.