En saa unta, koska jääkaappini kiljuu :(
"IIIIJ, viiim, kiiJJ, vmmrjjiiii brmkiiij!!". Yritäppä tässä nukkua. Vieläpä pieni alle 20m2 yksiö, niin pakoonkaan ei pääse 😞 Joku max pari vuotta vanha jääkaappi, niin en tiedä mikä on ongelma. Onko täällä jääkaappikuiskaajia?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Resonoi. Ota kartonkia jostain vanhasta pakkauksesta ja taita parinkerroin. Sitten joko sopivaan kohtaan reunaa tai jonkun jalan alle. Tutki tarkemmin, mikä on oikea kohta, mihin päin on kallellaan.
Minäpä kokeilen, kiitos!
Ap + jääkaappi
Korvatulpat tai erillinen makuuhuone!
Vierailija kirjoitti:
Lyö sitä.
Ei saa pahoinpidellä jääkaappeja!
Ap + jääkaappi
kiljumies kirjoitti:
Kiljuuko kiljusi siellä?
Ei, eikä minkään muunkaan sortin alkomahooli 😅 Jos siellä joku kiljuu, niin se on joko nakkikeitto, voi tai maito. T. Opiskelijaelämää, ei sen enempää ~.
Ap + jääkaappi
Vierailija kirjoitti:
Korvatulpat tai erillinen makuuhuone!
Korvatulpat ehkä, mutta asunto on yksiö, joten erillinen makuuhuone ei onnistu, jollen mene kaappiin nukkumaan :D :(
Ap + jääkaappi
Voi auttaa myös jalkoja ruuvailemalla, jos joku jaloista ei ulotu kunnolla lattiatasoon.
-1
Kompurakaappi elämöi aina. On olemassa myös äänettömiä vastus- eli absorptiojääkaappeja. Yleisiä esim. hotelleissa ja matkailuajoneuvoissa. Niistä kun vielä valitsee sellaisen jossa on elektroninen termostaatti niin se on siinä!
Mulla sama ongelma. Jaxuhali sulle sielunsisko
Onko Electrolux?😂 Mulla myös kiljuva jääkaappi
Vierailija kirjoitti:
Voi auttaa myös jalkoja ruuvailemalla, jos joku jaloista ei ulotu kunnolla lattiatasoon.
-1
Voipi olla tämäkin, koska asunnon lattiat ovat vähän niin ja näin, vähän sinnepäin laitettu. Jospa ruuvailu auttaisi :) Pitänee vain pyytää joku apuun, on sen verran painava minulle, etten jaksa yksin edes siirtää jääkaappia.
Ap + jääkaappi
Puolilleen kylmäkalleja ja pois päältä yöksi. Toimii!
Vierailija kirjoitti:
Joku max pari vuotta vanha jääkaappi
Siinähän se ongelma tulikin.
10v vanhat vain hurisee, uudemmat vinkuu kuin siat.
Bosch? Mun poika valittaa samaa. En uskonut, ennen kuin kävin ja kuulin itse.
Invertterimoottorisella on paremmat edellytykset toimia hiljaa. Ilmoitetuilla dB lukemilla ei ole mitään virkaa.
Hommaa hotellista poistettu vastuskaappi, eivät elämöi!
Vierailija kirjoitti:
Kompurakaappi elämöi aina. On olemassa myös äänettömiä vastus- eli absorptiojääkaappeja. Yleisiä esim. hotelleissa ja matkailuajoneuvoissa. Niistä kun vielä valitsee sellaisen jossa on elektroninen termostaatti niin se on siinä!
Olisipa tälläinen! Mutta ei, pitänee tyytyä tähän vuokranantajan kaappiin. Hyvä se on muuten, mutta tämä kiljuminen...
11: Kiitos
12: En ole aivan varma, mutta saattaa olla! :D Ja ei, en jaksa nousta just nyt sängystäni katsomaan.
14: En tiedä miten tämä auttaa, mutta kaikki keinot kokeilen!
15: Voi ei, jos tämä ei ole korjattavissa 😅
Ap + jääkaappi
Vierailija kirjoitti:
Bosch? Mun poika valittaa samaa. En uskonut, ennen kuin kävin ja kuulin itse.
Ap jaksoi, kun jaksoikin raahautua jääkaapille ja se paljastui... Rosenlewiksi! Muistin sen olevan Electrolux, mutta Rosenlew se oli.
Ap + jääkaappi
Resonoi. Ota kartonkia jostain vanhasta pakkauksesta ja taita parinkerroin. Sitten joko sopivaan kohtaan reunaa tai jonkun jalan alle. Tutki tarkemmin, mikä on oikea kohta, mihin päin on kallellaan.