Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työeläkertymä

Vierailija
16.08.2016 |

Ei helvata. Ikää 43 ja työeläkettä kertynyt 349e/kk. Näillä tuloilla jos jäisin eläkkeelle 66v saisi 1200e. Ja juuri tuli potkutkin. Ei kannata työnteko.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta vuotta olet ollut työelämässä?

Vierailija
2/55 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tässä tuoreimmassa eläkekertymäotteessa edes otettu kantaa siihen, mitä eläke-ennuste olisi. Liiteläpyskässä sanottiin, että ennuste puuttuu, koska muutoksia on tulossa 2017 alkaen.

Mulla on kasassa nyt 2970 eur/kk. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ikää 46v ja eläkettä kertynyt yli 1800e/kk mikä on tosi hyvin ja miesten keskivertoeläke. Lisäksi firman maksama lisäeläke josta saan 5 vuoden ajan 1000e/kk. Toki noista lähtee verot.

Ei tässä tiedä koska saa kenkää ja löytyykö työtä joten tyytyväinen olen noihin

Toki työelämässä olisi vielä 20 vuotta jäljellä.

Vierailija
4/55 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tässä tuoreimmassa eläkekertymäotteessa edes otettu kantaa siihen, mitä eläke-ennuste olisi. Liiteläpyskässä sanottiin, että ennuste puuttuu, koska muutoksia on tulossa 2017 alkaen.

Mulla on kasassa nyt 2970 eur/kk. 

Mikä sun ikä on ja kuinka paljon saat palkkaa?

Vierailija
5/55 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ikää 46v ja eläkettä kertynyt yli 1800e/kk mikä on tosi hyvin ja miesten keskivertoeläke. Lisäksi firman maksama lisäeläke josta saan 5 vuoden ajan 1000e/kk. Toki noista lähtee verot.

Minkälaisilla ehdoilla tuo lisäeläke? Nimittäin aika moni niistä raukeaa, mikäli työsuhde päättyy ennen eläkeikää.

Vierailija
6/55 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työeläke on mitä tasa-arvoisin, paitsi miesten kannalta, jotka elävät 6 vuotta naisia vähemmän. Työeläke perustuu vuosiansioihin, ei palkkaan. Jos teet enemmän työtä, saat enemmän eläkettä. Jokainen työtunti ratkaisee. Taidat olls niitä siipeilijöitä, joille maksetaan takuueläkettä meidän muiden varoista.

Vierailija
7/55 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helvata. Ikää 43 ja työeläkettä kertynyt 349e/kk. Näillä tuloilla jos jäisin eläkkeelle 66v saisi 1200e. Ja juuri tuli potkutkin. Ei kannata työnteko.

Sanos muuta. Olen 41v ja työeläkettä kertynyt 289e/kk. Mun alin eläkeikä on laskurin mukaan 66v 2kk, jolla saisin noin 1100 brutto. Huumoria aina olla pitää. Aivan varmasti teen tätä aspa-työtä, jossa päivittäin huoritellaan ja uhkaillaan lähes 7-kymppiseksi, jotta saan kuppaiset 1100 - verot :D. Töihin menin ekan kerran 13-v., mutta 23-vuotiaana alkoi vasta sataa omaan laariin. No, onneksi on sossu ja takuueläke aikanaan.

Vierailija
8/55 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisilla ehdoilla tuo lisäeläke? Nimittäin aika moni niistä raukeaa, mikäli työsuhde päättyy ennen eläkeikää.

Eläke on mun nimissä ja saan sen mukaani saan sitten potkut tai lähden itse.

Vierailija
9/55 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei helvata. Ikää 43 ja työeläkettä kertynyt 349e/kk. Näillä tuloilla jos jäisin eläkkeelle 66v saisi 1200e. Ja juuri tuli potkutkin. Ei kannata työn8teko.

Sanos muuta. Olen 41v ja työeläkettä kertynyt 289e/kk. Mun alin eläkeikä on laskurin mukaan 66v 2kk, jolla saisin noin 1100 brutto. Huumoria aina olla pitää. Aivan varmasti teen tätä aspa-työtä, jossa päivittäin huoritellaan ja uhkaillaan lähes 7-kymppiseksi, jotta saan kuppaiset 1100 - verot :D. Töihin menin ekan kerran 13-v., mutta 23-vuotiaana alkoi vasta sataa omaan laariin. No, onneksi on sossu ja takuueläke aikanaan.

Onko?

Vierailija
10/55 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten pitäisi päästä aikaisemmin eläkkeelle kuin naisten. Kuolevat tilastollisesti aikaisemmin.

Vierailija
11/55 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle 1350€  ja oon tehnyt töitä ku hullu ja ymmärtääkseni liksakaan ei ihan paskimmasta päästä. 

Vierailija
12/55 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei helvata. Ikää 43 ja työeläkettä kertynyt 349e/kk. Näillä tuloilla jos jäisin eläkkeelle 66v saisi 1200e. Ja juuri tuli potkutkin. Ei kannata työn8teko.

Onko?

Aseellinen konflikti sitten ainakin.

Vierailija
13/55 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläke on mun nimissä ja saan sen mukaani saan sitten potkut tai lähden itse.

Ihan pyytämättä alkoivat vanhat omistajat maksamaan ennen kuin myivät firman ja siirryttiin vanhoina työntekijöinä uuteen firmaan.

Mulla rahat on takuutuotossa, jossa korko on jotain 3%. Aika hyvin kun muuten ei saa mitään korkoa.

Vierailija
14/55 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan 70e/kk

Vierailija
15/55 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin minäkin potkut, jos jollain nelikymppisellä työntekijällä olisi ongelma kirjoittaa "työeläkekertymä" tai sijoittaa pilkku lauseessa oikealle paikalle.

Vierailija
16/55 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan omaa firmaa pystyyn, voit kerryttää YELissä niin isoa eläkettä kuin tahdot!

Vierailija
17/55 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta vuotta olet ollut työelämässä?

Noin 11v. Ap. Kotona olin lapsen kanssa pitkään, samoin opiskelin. Palkka edelleen alle 3000e

Vierailija
18/55 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vähän sama tilanne siis kuin mullakin :( ap

Vierailija
19/55 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaisin minäkin potkut, jos jollain nelikymppisellä työntekijällä olisi ongelma kirjoittaa "työeläkekertymä" tai sijoittaa pilkku lauseessa oikealle paikalle.

Jep. Juuri sen vuoksi potkut tulivatkin. Pilkkua ei ollut laisinkaan aloituksessani. Ap

Vierailija
20/55 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten pitäisi päästä aikaisemmin eläkkeelle kuin naisten. Kuolevat tilastollisesti aikaisemmin.

Eläkerahat pitäisi saada heti itselle jos haluaa, niin että voisi pistää ne itse tuottamaan. Nythän jos satut kuukahtamaan heti eläköitymisen jälkeen, kaikki karttuma jää saamatta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi