Mitä sinä shoppailet liikaa?
Kommentit (34)
Kirjoja, shampoota, askartelutarvikkeita
Hiustenhoituotteita netistä. Kaapit täynnä erilaisia tököttejä ja suihkeita. Joo, on tää mun pehko kyllä haastava, mutta rajansa kaikella...🙄
Vaatteita tulee ajoittain ostettua liikaa. Shoppailen oikeastaan pelkästään verkkokaupoissa ja välillä tulee innostuttua vähän liikaa jos on hyviä alennuksia. Mutta onneksi sitten taas voi mennä useampi kuukausi etten tilaa mitään.
Kirjoja ja lankoja. Kumpiakin kasapäin, lukematta ja neulomatta.
Olen pyrkinyt ohjaamaan kulutustani järkevämpään suuntaan. Nykyään pyrin kuratoituun vaatekaappiin ja minimihävikkiin ruoan kanssa. Lankakaupoissa en enää käy.
Muutama akilleen kantapää edelleen on. Siivoustarvikkeet, lasten kirjat, puuhakirjat ym. kehittävät lelut. Kirpputorilla tulee joskus tehtyä heräteostoksia. Leikkokukkia ostan silloinkin, kun luonnossa olisi kerättävää.
Neuletakkeja! Mulla on niitä varmaan 20kpl. Ihme fetissi.
Vaatteita.
Olen takkifriikki. Kohta taas alkaa talvitakkikausi, voi apua.... :( :D
Varmaan lasten leluja. Nekin kyllä kirpputorilta, iän mukaisia ja harvakseltaan. En oikein enää osaa ostaa mitään, kun käyn konmarin mukaan kotia läpi ja tuntuu, että kaikkea on ennestään liikaa. Siksipä oli outoa käydä kesällä Tuurissa. Ostin sieltä vain karkkipussin.
Eli ei mitään megapakkausta vessapaperia, kymmentä huulikiiltoa, viittä hiusväriä eikä muovisia puutarhakenkiä kaikille. En haluaisi säilytellä enää mitään varakappaleiden varakappaleita jotain suihkusaippuaa ja dödöä, niitähän saa varmaan sitten aina kaupasta, kun tarvitsee. Täys työ ollu kun yrittää entiset saada käytettyä loppuun.
Noutoruokaa