Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveri tuli etelästä ja oli niin onnessaan

Vierailija
16.08.2016 |

kun oli saanut kunnolla aurinkoa ja oli tosi ruskettunut. En kyllä itse olisi, on se niin terveydelle haitallista touhua. Miten joku uskaltaa vielä nykyään ottaa aurinkoa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukut?

Vierailija
2/3 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset eivät vieläkään usko, että se melanooma voi tulla juuri hänelle! Kamalia kuvia on nuoristakin ihmisistä näkynyt heidän sairastuttuaan. Itse kävin nuorempana paljon solariumissa ja sen näkee nykyisin ihosta... En koskaan ole tykännyt maata auringossa pitkiä aikoja, joten nopeat solariumkäynnit tuntuivat helpolta tavalta saada kaunis rusketus.! Etelän matkoilla itseään grillaavat eivät käsitä, että siellä auringon säteily on huomattavasti meidän olojamme voimakkaampaa. Ja, en kyllä henkilökohtaisesti ymmärrä niitä, jotka tuhlaavat viikon tai pari loikoilemalla vain rannalla. Minä ainakin haluan lomamatkaltani myös paljon muuta! Mutta jokainen tavallaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

öh kyllähän auringon valolla on positiivisetkin puolensa, edistää terveyttä kohtuu määrissä.  Joillekin kustannetaan jopa valtion piikkiin matkoja etelään parantamaan ihoaan