Miesystävä tarjosi puoltutulle miehelle baarissa - mitä ajatella?
Olemme seurustelleet 6kk ja viettäneet paljon aikaa yhdessä. Mies väittää rakastavansa minua, mutta ei ole koskaan tehnyt eteeni mitään romanttista toisin kuin minä.
Tänään sitten oltiin kaveriporukalla baarissa. Minulle mies ei tarjonnut mitään (mikä on aivan ok) mutta eräälle porukamme miehistä hän tarjosi juomaa. Mies oli ihan puolituttu miesystävälleni, ei siis mikään ystävä todellakaan......
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Ja tosiaan tämä mies ei ole koskaan tarjonnut mitään miesystävälleni. Heillä ei ole mitään sidettä toisiinsa. Ap
Se voi olla tarjonnut enemmän kuin uskotkaan. Ehkä jopa 20 senttiä?
Vierailija kirjoitti:
Niin? Mitä erikoista tuossa on? Ja ennenkaikkea, mikä ongelma tossa nyt on?
Ainakin jos omien tovereiden kanssa baariin eksyn, niin ostellaan ristiin rastiin toisillemme, meillä idea on siinä, ettei tarvitse jokaisen erikseen lähteä niitä juomia hakemaan, vaan aina joku käy porukalle juomat toisten jäädessä höpisemään omiaan. Sitten joku toinen käy seuraavan kierroksen.
Syitä voi olla vaikka ja kuinka monta, välttämättä ei tarvitse olla mitään erityistä syytä ollenkaan.
Meidän porukassa muille ei tarjota. Kaikki aina ostavat omat juomansa. Miesystäväni ei edes tuntenut tätä miestä lähes ollenkaan.
Miesystäväni ei ole koskaa huomioinut minua. Anteeksi nyt vain, mutta kyllä hänen olisi minua kuulunut huomioida eikä jotain PUOLITUTTUA
Lopetapa ap tuo ylianalysointi, miehet ei ajattele kuten naiset. Se on halunnu olla hyvä ja reilu tyyppi ja ehkä tutustua tuohon mieheen kaverina. Tosin olisi ollut kaikkien käytöstapojen mukaista ehkä tarjota sulle ensin drinkki mutta ei ne tajua.
Jos olisin ollut sun paikalla niin oisin huikannu miehelle et "tuoppa mullekkii" ja jos ei tajua niin osaan kyllä itse ostaa drinksuni.
Toivottavasti et tosissas ole loukkaantunut.
Vierailija kirjoitti:
Lopetapa ap tuo ylianalysointi, miehet ei ajattele kuten naiset. Se on halunnu olla hyvä ja reilu tyyppi ja ehkä tutustua tuohon mieheen kaverina. Tosin olisi ollut kaikkien käytöstapojen mukaista ehkä tarjota sulle ensin drinkki mutta ei ne tajua.
Jos olisin ollut sun paikalla niin oisin huikannu miehelle et "tuoppa mullekkii" ja jos ei tajua niin osaan kyllä itse ostaa drinksuni.
Toivottavasti et tosissas ole loukkaantunut.
Yrität kuitenkin ensin pummia ja sitten jos muut eivät suostu tarjoamaan, niin sitten ostat itse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin jos omien tovereiden kanssa baariin eksyn, niin ostellaan ristiin rastiin toisillemme, meillä idea on siinä, ettei tarvitse jokaisen erikseen lähteä niitä juomia hakemaan, vaan aina joku käy porukalle juomat toisten jäädessä höpisemään omiaan. Sitten joku toinen käy seuraavan kierroksen.
Syitä voi olla vaikka ja kuinka monta, välttämättä ei tarvitse olla mitään erityistä syytä ollenkaan.
Meidän porukassa muille ei tarjota. Kaikki aina ostavat omat juomansa. Miesystäväni ei edes tuntenut tätä miestä lähes ollenkaan.
Miesystäväni ei ole koskaa huomioinut minua. Anteeksi nyt vain, mutta kyllä hänen olisi minua kuulunut huomioida eikä jotain PUOLITUTTUA
Ehkä hän haluaisi tuosta miehestä paremman kaverin ja siksi tarjosi juoman.
Kyllä olen loukkaantunut, mies tarjoaakin lopunelämänsä
Sinulla on miehelle enemmän materialistista arvoa kuin henkistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään tarjotaan, kun avasit asiasta ketjunkin. Kerta se on ensimmäinenkin. Ensin sanot, ettei sinua haitannut ettei miehesi tarjonnut sinulle, nyt asia on kuitenkin ongelma, koska hän tarjosi puolit..siis PUOLITUTULLE.
Jos noin ahdistaa näin helkkarin mitätön asia, niin jätä se miehesi sitten. Tai järjestä ihan kunnon itkupotkukohtaus siitä, että hän huomioi PUOLITUTTUA ennen sinua. Saa nähdä, jos vaikka hän jättäisi sinut sitten.
Ei voi olla niin vaikea ymmärtää, että voi tarjota ihan muuten vaan.
EN OLE VÄITTÄNYT ETTÄ MIEHEN PITÄISI TARJOTA MINULLE.
Meillä on tasa-arvoinen parisuhde.
Minä olen väittänyt, että jos kerran kuitenkin tarjoaa, niin miksi tarjota puolitutulle miehelle kun voi tarjota omalle rakkaalleen?
Vähän lukemisenymmärtämistä, kiitos...
Ap
Oletpa, ap, rasittava ihminen! Ikävä jankuttaja.
Ap sulle vaan nyt sattui sellainen poikakaveri, joka tarjoaa baarissa juomia muille mutta ei sinulle. Tough luck!
Hah, jos vielä kerran toistaa saman niin on entinen poikakaveri. ap
No lopeta kaikenlainen tarjoilu sille jos ei tule vastakaikua. Sori vain, mutta suomimiehet ovat usein tuollaisia itsekeskeisiä juntteja, eivät toki kaikki.
Sitten kun menet baariin porukalla voit tarjota itse vaikka jollekin miesystäväsi kaverille juotavaa ja jos mies ihmettelee sanot, että ei tarvitse olla janoissaan. Heh.
Vierailija kirjoitti:
EN OLE VÄITTÄNYT ETTÄ MIEHEN PITÄISI TARJOTA MINULLE.
Meillä on tasa-arvoinen parisuhde.
Minä olen väittänyt, että jos kerran kuitenkin tarjoaa, niin miksi tarjota puolitutulle miehelle kun voi tarjota omalle rakkaalleen?
Vähän lukemisenymmärtämistä, kiitos...
Ap
Ap:lla näköjään vaikeuksia ymmärtää ihan yksinkertaisia juttuja, sekä myöskin lainaukset tuntuu liian haastavilta, joten en osaa sanoa oliko vastaus minulle. Oletan kuitenkin niin.
ET OLEKAAN VÄITTÄNYT ETTÄ PITÄISI TARJOTA SINULLE, MUTTA KITISET SILTI ETTÄ PITÄISI TARJOTA SINULLE ENNEMMIN KUN SILLE PUOLITUTULLE, JOS YLIPÄÄTÄÄN TARJOAA. KÄYTÄNNÖSSÄ SIIS SINULLE OLISI MIELESTÄSI PITÄNYT TARJOTA.
Vähän aivotoimintaa kiitos. Edelleen, oisko jo kolmatta kertaa: syitä voi olla monia, välttämättä mitään syytä ei edes ole. Hyvin, hyvin yksinkertaista. Lapsenkin luulisi ymmärtävän kerrasta.
Ei h*lvetti sentään miten voi mennä tunteisiin näin mitättömän olematon asia.
Sä haluat nyt kuulla, että miehes on homo, kun ei sua viritteli viinalla ja ole romanttinen.
Okei, jätä se, se on homo.
Onneksi mä en ole mies. Naiset osaa olla hankalia.
Ymmärsin otsikon perusteella, että olisi tarjonnut puolitutulle miehelle kikkeliään baarissa. Olisin suuttunut ja eronnut. Mutta että juoman? Njaah...
Sun mies tuskin ajatteli asiaa näin syvällisesti ja suunnitelmallisesti. Todennäköisesti tarjosi ihan sattumalta sen enempää asiaa ajattelematta, jos vaikka tilasi siinä juuri itselleenkin jotain ja sen pituinen se. Sun on ihan turha yrittää löytää tästä jotain syvällistä merkitystä tai sanomaa teidän suhteen tilasta. Tämä tapaus ei kerro mitään miehen tunteista sua kohtaan.
Koittakaas nyt jo ymmärtää, että tässä porukassa KUKAAN EI TARJOA MUILLE MITÄÄN.
AP