Mies sotkee perheensä joka riitaamme:(
Eli mies on nyt kotitilallaan tekemässä töitä ja olen viettänyt siellä jonkun verran aikaa, anoppilassa siis. Olen raskaana ja mun ja miehen yhteinen aika on ollut aika vähissä:mies on kokopäivätyössä ja loma-ajan töissä tilalla. Olen joustanut ja mennyt itsekin anoppilaan. No tänään sitten olin jotenkin itkuinen, kun miehellä ei ollut aikaa edes antaa pusua minulle, vaan heti sängystä lähti töihin. Sanoin, että lähden vähäksi aikaa kotiimme kaupunkiin, tapaan ystäviä ym..
No ehdin ajaa parin tunnin matkan, kun anoppi jo soitti. Mieheni oli kuulemma sanonut ettei tiedä syytä lähtööni. anoppi siinä sitten tivasi, onko hän loukannut mua tms.. SAnoin, että lähtöni ei tosiaankaan liity häneen, haluan vaan käydä kaupungissa välillä. Ja varmasti siellä päivittelee, miten itsepäinen tuittupää miniä hänellä on, kun noin vaan lähtee yllättäen. Mies on myös kertonut tarkkaan mun mielialanvaihteluista ym. anopille. Välillä tuntuu, että mies tahallaan puhuu puhelimessakin anopin kuullen, jos meillä on riita päällä. Ja minä en pidä siitä yhtään! Mitenhän tämän saisi miehelle jakeluun? Haluaisin, että anopit sun muut pidettäisiin mahd. erossa meidän yksityiselämästä ja ongelmista.
Kommentit (3)
Taitaa olla aikamoinen äidin kulta. Toisaalta kunnon mies kun auttaa kotitilalla.
Kun ei saa pusua, murjotat. Kolme vee?
Kun ei saa pusua, murjotat. Kolme vee?