Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmi että menin avautumaan äidilleni

Vierailija
16.08.2016 |

Aluksi täydellistä esittänyt mieheni on paljastunut väkivaltaiseksi ja empatiakyvyttömäksi ihmiseksi. Veikkaan että on persoonallisuushäiriöinen ja mietin avioeroa.

Menin tyhmänä avautumaan asioista äidilleni, joka on itse melko kontrolloiva ja narsistinen luonne (ja arvioitukin sellaiseksi psykölogisissa testeissä). No mikä on lopputulos... Kauhea kritiikki minua kohtaan siitä, kuinka en saisi analysoida miehen luonnetta ja analyysit pitää jättää ammattilaisille ja kuinka narsismi on muotitermi ja ettei miehessä varmaan sellausta vikaa ole, selittää tekoja parhainpäin.

Joo. Olisi pitänyt osata ennakoida tuo reaktio. Jotenkin vaan kaipasin tukea tässä tilanteessa. Jotenkin vaimennettu ja ylikävelty olo

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, nyt äitini lähetti vielä viestiä, että kukaan ei ole täydellinen ja mun pitäisi keskustelemalla ymmärtää miehen vikoja ja että olen aina ollut hiukan liian analyyttinen ja herkkä.

Onko muilla yhtä suuria vaikeuksia saada tukea huonossa suhteessa? Tuntuu että olen ihan yksin.

Vierailija
2/7 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun mies tollanen on niin mitä vielä sen kanssa olet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko äitiäsi. Ovat monesti fiksumpia kuin uskottekaan ja heillä on elämänkokemusta enemmän kuin sinkkuelämääcarriellä.

Vierailija
4/7 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usko äitiäsi. Ovat monesti fiksumpia kuin uskottekaan ja heillä on elämänkokemusta enemmän kuin sinkkuelämääcarriellä.

Olen itsekin äiti ja yli 40 v. En silti syyllistäisi lastani pysymään sairaassa suhteessa.

No ihan sama. Olen vaan pettynyt, kun toivoin tukea. On muutenkin niin vaikea tehdä askelia eroon, että kaikki tuollainen kehotus kohentaa omaa toimintaa ja yrittää ymmärtää vievät loputkin mehut.

Ap

Vierailija
5/7 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin äiti ja yli 40 v. En silti syyllistäisi lastani pysymään sairaassa suhteessa.

No ihan sama. Olen vaan pettynyt, kun toivoin tukea. On muutenkin niin vaikea tehdä askelia eroon, että kaikki tuollainen kehotus kohentaa omaa toimintaa ja yrittää ymmärtää vievät loputkin mehut.

Ap

Kai huomaat, että toistat samaa kuviota, narsistisen ja syyllistävän äidin helmoista samanlaisen miehen kainaloon? Tee lapsellesi palvelus, ja opeta hänelle, ettet suostu alistettavaksi, ja näin myös opetat paremman parisuhdemallin. Tsemppiä, voimia ja haleja sinne. <3

Vierailija
6/7 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi on syy siihen että päädyit yhteen narsistisen miehen kanssa. T: saman kokenut

Vierailija
7/7 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! :)

Niinhän se on ja tiesin kyllä etukäteen reaktionsa. En ole myöskään selvästi henkisesti irtaantunut äidistäni vaikka ikääkin on. Muuten tajuaisi olla kääntymättä hänen puoleensa tällaisissa asioissa. Ikä on vaan numeroita, eikä tee kypsää aikuista...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi