Exä haluaa takaisin-en tiedä enää mitä haluan itse!
Kauhea isku oli kun jätti mut, mutta nyt on ajatellut asioita eikä ollutkaan kivaa ilman minua. Nyt en vaan tiedä mitä oikein haluan. Rakastan häntä, mutta sisällä painaa tuo että oli valmis luopumaan minusta... Auttakaa, millä selvitän omat tunteeni...
Kommentit (7)
Oon kokenut ton, ehkä vähemmillä tunteilla kyllä... Ei se sittenkään tiennyt mitä halusi, kun otin sen puoliksi takaisin, eli ole varuillasi. Saattaa olla vähän tuulihattu tyyppi.
Ja sitten se jättää sinut toistamiseen?
Niin, sitä mä mietin, et onko se nyt tosissaan vai iskeekö sama ahdistus. Olen kanssa vähän puolittain ottanut takas, mutta olen myös mennyt puolivaloilla itse, eli nähdään mutta ei kauheasti vakavampaa. Eli ihan pikkuhiljaa. En tiedä tuleeko tästä mitään, sillä olen epävarma hänen tunteistaan nyt kuitenkin, kun kerran oli valmis luopuun minusta.
ap
Exän kanssa ei tullut mitään, kun palattiin takas yhteen. Sitte taas jonkun riidan jälkeen lensin pihalle ja taas parin viikon eron jälkeen yhteen. Tuulihattu ja keskenkasvuinen suhde ja lopulta sain lopullisesti tarpeekseni, kun ei uskaltanut enää edes riidellä normaalisti, kun oli pelko että taas mennään.. Rakkaus sokaisi minut täysin, kun uskoin että jollain ihmeen konstilla voisimme saada kaiken toimimaan ja muutettua hyväksi suhteen, joka oli jo pitkään ollut epätasapainoista. Näin oma kokemukseni, puntaroi realiteetit ennen rakkautta, siinä neuvoni.
Vierailija kirjoitti:
Exän kanssa ei tullut mitään, kun palattiin takas yhteen. Sitte taas jonkun riidan jälkeen lensin pihalle ja taas parin viikon eron jälkeen yhteen. Tuulihattu ja keskenkasvuinen suhde ja lopulta sain lopullisesti tarpeekseni, kun ei uskaltanut enää edes riidellä normaalisti, kun oli pelko että taas mennään.. Rakkaus sokaisi minut täysin, kun uskoin että jollain ihmeen konstilla voisimme saada kaiken toimimaan ja muutettua hyväksi suhteen, joka oli jo pitkään ollut epätasapainoista. Näin oma kokemukseni, puntaroi realiteetit ennen rakkautta, siinä neuvoni.
Joo, tätä mietin, kannattaako edes yrittää vai satutanko vaan itseni.
Onko kokemuksia että jos kerran eroaa niin toista kertaa ei eroa?
ap
Mikä oli eron syy? Oliko sillä joku toinen nainen jonka kanssa ei onnistunutkaan ja kelpaat taas?
Paras että otat aikaa miettiä mitä haluat. Oletko valmis antamaan anteeksi tuon jättämisen? Jos exäsi haluaa sut oikeasti takaisin, ymmärtää kyllä ja antaa sinulle aikaa!