Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joiden miehet pettävät ja hyväksytte asian.

Vierailija
16.08.2016 |

Mietittekö koskaan jos se miehen pano tulee raskaaksi ja lapsenne saa sisar/velipuolen? mitä tekisitte jos niin kävisi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä näillä hyväksyjillä on myös omia säätöjä tai sitten puoliso on vain väline saada jotain, mitä haluaa.

Vierailija
2/4 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän se on toi hyväksyntä, mutta en mä satunnaisen seksin takia hyvää liittoa lopettaisi. Miehellä on omakin elämä, ja saa ollakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pettävä miesystävä. Suhteemme onkin on-off, välirikko tulee aina kun aavistan, että miehellä on joku toinen. En jaksa edes surra, olen aika valmis todellakin päättämään suhteen. Sitten mies taas haluaa valloittaa minut takaisin ja näkee uskomattomasti vaivaa. Annan senkin tapahtua, nautin huomiosta ja otan hyvän niin kauan kuin sitä kestää. En tiedä miksi. En ehkä jaksaisikaan kovin tasaista parisuhdetta ja tunne-elämää. Olen jo niin tottunut tähän, ja tykkään olla paljon yksin joten eroaminenkaan ei enää tuota tuskaa.

Miehelle on tehty vasektomia, joten tuota aloituksessa esitettyä huolta ei ole.

Vierailija
4/4 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni isosisko puoli on häntä 1kk vanhempi. Vahingon ilo on iloa puhtaimillaan. Lapsen äiti vastaa hänestä käytännössä yksin siistijän palkalla ja me nautimme hyvästä elintasosta miehen kustantamana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi