rakastaja kehuu vaimoaan
Minulla on ollut 6 vuotta suhde mieheen, arviossa olevaan. Tavataan muutama kerta vuodessa. Mies kertoo ettei vaimonsa kanssa riitele koskaan. Joka päivä sanovat toisilleen minä rakastan sinua. Et sillai tapaus Turun liepeiltä. ...nyt alan soittaa vaimolle. Taitaa hymy hyytyä.en ota miestä.
Kommentit (17)
Ottaa koville, kun luulit miehen rakastavan sinua? Miten te kakkoset ette vaan usko, että olette pelkkiä kassientyhjennysasemia. Ei teitä kukaan rakasta silloinkaan, kun niin sanotaan. Ei, sillä halutaan vaan turvata kassien tyhjennysmahdollisuus jatkossakin. Mutta soita toki vaimolle, hänellä on oikeus tietää minkälainen rotta miehensä on.
Ei kukaan vähäänkään tunteva nainen voi olla noin inhottava :(
Sitä se teettää kun noin harvoin tapaa miestä;)
Mitä olet sitten kuvitellut viimeiset kuusi vuotta? Että mies on aikeissa erota vaimostaan ihan just kohta ja eropaperitkin on jo allekirjoitusta vaille valmiit?
Miksi ihmeessä minun tarvitsisi keskustella kanssasi puhelimessa tai missään? Enhän minä ole sinua valinnut rakastajattareksi?
terveisin vaimo.
Sanot, että et ota miestä, mutta ottaisiko mies sinua?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä minun tarvitsisi keskustella kanssasi puhelimessa tai missään? Enhän minä ole sinua valinnut rakastajattareksi?
terveisin vaimo.
Etkö vaimona halua tietää mimmoisen miehen kanssa olet?
Olipa kerran..
Eräskin turkulainen rakastajatar oli ollut varapenkillä varmaan liki kymmenen vuotta aina valmiina tommosta paskamaha ukkomiestä varten, joka tasaisin väliajoin muisti painottaa että "minä haluan olla sinulle rehellinen ja minä en sitten lupaa mitää",
kuunnellen jopa äijän valitukset vaimon kivuliaasta vasaravarpaasta ja vaihdevuosista kiltisti ymmärtäen jossain laivaristeilyn hytissä (minkä oli tietysti aina puoliksi maksanut ettei ukon vaimo vaan hoksaa kuiteista sivusuhdetta) eteerisellä öljyllä hieroskellen ukkelin kipeitä harteita uusissa pitsihepeneissään, sillä ukkomiehen vaimo teki matkatöitä ja hän tunsi itsensä yksinäiseksi ilman viihdykettä.
Oma mies oli oli liian tavallinen ja liian tylsä kuulemma verrattuna ihanaan ukkomieheen joten rakastajatar otti eron hämmästyneestä ja täysin murtuneesta miehestään ja omistautui ukkomiehelle.
Ukkomiehelle, jonka vaimo jäi kymmenen vuoden päästä eläkkeelle matkatöistään ja silloin ukkomies sanoi rakastajattarelleen byebye syynä että vaimo voi ruveta epäilemään jotain nt kun he ovat tiiviimmin vaimon kanssa yhdessä.
Rakastajatar yritti comebackiä entisen miehen luo, mutta tämä oli siepattu talteen välittömästi ja menossa uusiin naimisiin.
Ainoa mitä rakastajattarelle kymmensetä vuodesta ukkomiehen kanssa jäi oli syötävät pikkarit ja joku ukkomiehen saama liikelahja firmalleen eli saunatarvikekori ja laudeliina jonka mies antoi rakastajatterelleen 10-vuosipäivän kunniaksi ennen kuin katkaisi suhteen.
Hänhän oli alusta asti ollut rehellinen. Eikä ollut luvannut mitään.
Kiva tuonkin nyt kuuskymppisen muidun nyt tsekkailla mahkujaan uudessa perspektiivissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
terveisin vaimo.
Etkö vaimona halua tietää mimmoisen miehen kanssa olet?
Toki tiedän.
Panojahan nuo on, eipä niistä tuon kummempia kuohuja. On toki ikävää, että mies tulee lirkutelleeksi ja esittäneeksi vähän turhan paljon noille epätoivoisille miehen- ja rakkaudentarpeisille naisparoille; herättää liikaa toiveita. Mutta hän nyt on sellainen. Mulle kuitenkin ihana mies ja lapsille ihana isä.
terv. vaimo
Olen tosi kiitollinen että siipalla on ollut omistautuneita viihdyttäjiä sillä aikaa kun olen luonut uraa, ettei käy elämä tylsäksi, suon sen hänelle.
Puolen vuoden päästä jään ennenaikaiselle eläkkeelle varakkaana ja suvereenina ja muutamme rakkaan mieheni kanssa Kyprokselle.
Toivottavasti hän on kertonut tämän ajoissa pikkuystävättärilleen, ettei tule paha mieli jollekin.
Ettei vaan ole taas Tuhma-Tuula asialla sieltä Turun Kärsämäen Pallivahasta?
Kuka oikeasti nykyaikana kun jannuja on joka tinderissä tyrkyllä sekaantuu perheenisukkeihin tai ukkomiehiin? Täytyy kyllä sellaisen tapauksen varta vasten vongata jotain plösähtänyttä dädiä.
Hyvä että kerrot, vaimolla on oikeus tietää. Haluaisit varmasti itsekin tietää vaimon asemassa? Minä ainakin.
Ja oletat olevasi miehelle ainoa toinen nainen?
Pitkän arvioinnin jälkeen totesit huonoksi. Kerro toki vaimolle, hänellä on oikeus tietää totuus.