Koiranaiset tinderissä turnoff
Mitä nämä koiranaiset oikein ajattelevat kun poseeraavat koiransa kanssa tinder kuvissa? Todennäköisesti välität siitä koirastasi paljon enemmän kuin potentiaalisesta partneristasi. Amerikalaisen tutkimuksen mukaan parisuhtessa olevat naiset luopuisivat mielummin poikaystävästään kuin koirastaan.
Välttäkää miehet näitä.
Kommentit (26)
Jaa jaa. Mulla on kokonainen koiravaljakko. Liikunnallisena ulkoilmaihmisenä ihan hyvin tuntuu vientiä olevan koirista huolimatta.
Jos joku tahtoo koiran, ei ole mitään järkeä jättää sellaista ottamatta koska joku mies ei ehkä pidä koirista. Silloin otetaan sellainen mies joka niistä pitää.
Vierailija kirjoitti:
itse taas koen ne koirat ihan positiivisena juttuna. ei tuu yllätyksenä lemmikki ja jos se koira ei näytä pelkältä asusteelta, nainen mitä luultavammin tykkää ulkoilla ja tehdä muutakin kuin löhöillä sohvalla. mut kyl mä ymmärrän, ettei kaikki tykkää koirista ja osa allergisia ja onhan siin myös tietty se et jos lemmikkinsä kanssa poseeraa ettii ehkä muutakin kuin sänkyseuraa. petipuuhissa kun sillä lemmikin omistamisella ei ole mitään väliä. mut joo itse mielummin valitsen ne koiran kanssa poseeraajat kuin kissan kanssa keikistelevät
Kyllä se voi petipuuhissa häiritä, jos koira istuu sängyn vieressä ja tuijottaa. Tai muijan voihkiessa tulee katsomaan, että mikä sillä on hätänä.
Mulla on koira ja kerran yks Tinder-deitti pyysi ottamaan sen mukaan treffeille. Siis ekoille treffeille. Istuttiin puistossa ja mies vaan rapsutteli koiraani ja lässytti sille. Mikä lie pervo.
Minä en huoli kun eläinrakkaita miehiä, joilla on itselläänkin lemmikkejä. Ei ole ollut mikään ongelma. Miehiä on aina löytynyt. Koiran omistaminen lisää miehen seksikyyttä heti potenssiin sata.. 😍
Jos mulla olisi jo pitkään ollut lemmikki, josta olen lupautunut huolehtimaan, tietenkin valitsisin sen uuden poikaystävän yli. En ole vastuussa poikaystävän terveydestä ja elämästä.