Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin tänään, että työkaverini on itsekäs

Vierailija
16.08.2016 |

Menin viikko sitten naimisiin ja laitoin kolmelle työkaverilleni yhden hääkuvista, koska toivoivat niitä ennen lomalle lähtöäni. Kaksi vastasi heti onnitellen, mutta yhdestä ei ole kuulunut mitään, ei siis reagoinut viestiini mitenkään. Vituttaa, koska työvuoden aikana joudun kuuntelemaan tämän henkilön kertomuksia milloin lapsistaan tai siitä miten häntä on kohdeltu väärin tai miten hän oli taas oikeassa. Kun minun elämässäni kerrankin tapahtuu jotakin, sitä ei noteerata mitenkään...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi itku. Sulle sattuu onnellista, työkaverille ikävää, etkö taivu itsekäs paska tukemaan hänen elämäänsä ja nauti omastasi?

Vierailija
2/7 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin että kerron avioitumisestani vaan pomolle. Piruakos se muille kuuluu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi itku. Sulle sattuu onnellista, työkaverille ikävää, etkö taivu itsekäs paska tukemaan hänen elämäänsä ja nauti omastasi?

Oisko lukemisen ymmärtämisessä parannettavaa? Kyllä mua vituttaa, kun mulle kerrankin tapahtuu jotakin (hyvää), niin ei voida edes onnitella, mutta auta armias, kun niina Petterin kynsi taas lohkeaa, niin sitä päivitellään monta päivää. Mutta ehkäpä tuen hänen elämäänsä, niinkuin neuvoit?

Vierailija
4/7 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ajattelin että kerron avioitumisestani vaan pomolle. Piruakos se muille kuuluu.

Eihän se kuulukaan, luulin vaan olevani läheinen näiden kolmen työkaverin kanssa, joten halusin jakaa hääpäiväni heidän kanssaan. Mutta nähtävästi se ei sopinutkaan kaikille...

Ap

Vierailija
5/7 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni sinä vaikutat itsekkäältä.

Vierailija
6/7 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni sinä vaikutat itsekkäältä.

Olen itsekäs, koska toivoin minua onniteltavan ja viestiini reagoitavan edes sanoilla onneksi olkoon? Vaatii kaksi sanaa ja yhden tekstiviestin. Ap

Vierailija
7/7 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä lähettänyt hääkuvia kenellekään töissä. Eipä olisi tullut mieleenkään.... No jokainen omalla tavalla.

Eli jos en kutsu häihin, en odota lahjaa ja en lähetä valokuvia. Ne jotka muistivat meitä, saivat kaikki kiitos kortin.

Ei tulisi mieleen kalastella onnitteluja keneltäkään, ihmiset onnittelevat jos haluavat, he pyytävät kuvia nähtäväksi jos haluavat nähdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi