Koiranaiset tinderissä turnoff
Mitä nämä koiranaiset oikein ajattelevat kun poseeraavat koiransa kanssa tinder kuvissa? Todennäköisesti välität siitä koirastasi paljon enemmän kuin potentiaalisesta partneristasi. Amerikalaisen tutkimuksen mukaan parisuhtessa olevat naiset luopuisivat mielummin poikaystävästään kuin koirastaan.
Välttäkää miehet näitä.
Kommentit (26)
Joo. Ihmisillä on nykyään aivan liikaa eläimiä. Suomi24:ssäkin jos suodattaa pois naiset joilla on eläimiä niin jäljelle jää 3. Kiva juttu allergisena.
No oisko sen takia, että nainen etsii koirista pitävää miestä?
Ihan saman olen huomannut. Koiran ottanut nainen on jo luovuttanut parisuhdemarkkinoilla.
Kuva koirasta kertoo toiselle sen, että hänellä on koira! Hyvä niin, koska niiden kohdalla osaan itse painaa punaista ruksia.
nyt kun mietin asiaa niin jokainen ystäväni joka omistaa koiran on parisuhteessa (huom. omistaa, ei ole ostanut yhdessä miehen kanssa). Itse käsittäisin että lemmikin omistajat ovat avoimempia vakaaseen suhteeseen, valmiita sitoutumaan muuhun kun parin kk juttuun.
Olen aloittajan kanssa ihan samaa mieltä siitä, että kannattaa välttää kumppania, jolla on koiria, jos ei itse niistä pidä eikä halua parisuhdetta koirallisen ihmisen kanssa. Säästää molemmilta aikaa. Itselläni ei tällä hetkellä ole koiraa, elämäntilanne ei sovi siihen, mutta kun se jälleen rauhoittuu niin todennäköisesti otan koiran tai kaksi. Miesystäväni onneksi pitää koirista ja hänelle oli itsestäänselvyys, että kun aloimme seurustella niin silloiset koirani tulivat "samassa paketissa". Jos se ei olisi sopinut tai hän olisi osoittautunut allergiseksi tms., niin kyllä se olisi ollut suhteemme, joka olisi valitettavasti päättynyt siihen. Koira voi elää jopa 15 vuotta, joten en toivo kenenkään ottavan sitä ilman harkintaa, mutta sitten kun ottaa niin siihen pitää myös sitoutua.
Tämän ketjun on aloittanut sitoutumiskammoinen mies.
Jaa. Kyllä tuolla tinderissä tuntuu pyörivän miehiä, jotka nimenomaan etsivät koirista pitävää naista, joten antaa näiden koiraihmisten pariutua keskenään.
Aiheestahan on tehty tutkimuskin että lemmikin omistajat ovat parhaita puoliso kokelaita, perustui mm. siihen että lemmikin omistajilla on enemmän kärsivällisyyttä ja ymmärrystä. Ja lemmikin omistajia pidetään usein muutenkin vastuuntuntoisina yms.
Näihin perustuen ottaisin mielelläni naisen jolla on koira/kissa.
Koiria on epäsosiaalisilla, työnarkomaaneilla nyhverönaisilla.
Äitikin tykkää kun tytär koiran kanssa käy ulkona.
Onkohan nainen poseerannut joskus hamsterin kanssa?
Semmosta se on, mullekin on turnoff mies joka ei tykkää koirista. Mulla on koiria, kissoja ja hevosia ja on ihan selvä, että tällainen elämäntyyli ei todellakaan sovi kaikille. En ole tosin sinkku niin ei tarvi onneksi tinderöidä.
itse taas koen ne koirat ihan positiivisena juttuna. ei tuu yllätyksenä lemmikki ja jos se koira ei näytä pelkältä asusteelta, nainen mitä luultavammin tykkää ulkoilla ja tehdä muutakin kuin löhöillä sohvalla. mut kyl mä ymmärrän, ettei kaikki tykkää koirista ja osa allergisia ja onhan siin myös tietty se et jos lemmikkinsä kanssa poseeraa ettii ehkä muutakin kuin sänkyseuraa. petipuuhissa kun sillä lemmikin omistamisella ei ole mitään väliä. mut joo itse mielummin valitsen ne koiran kanssa poseeraajat kuin kissan kanssa keikistelevät
Jaahas nämä on taas mielipide kysymyksiä. Eli ainoa oikea tapa ''poseerata tinderissä'' on se että et ole koiran kanssa ja ihmiset eivät saisi omistaa koiria koska ovat erakoituneita työnarkomaaneja jotka ovat luovuttaneen parisuhde markkinoilla. Ei hohhoijaa teidän kanssanne, liekkö ap vaan saanut pakit tinderissa koiran omistavalta naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Koiria on epäsosiaalisilla, työnarkomaaneilla nyhverönaisilla.
Äitikin tykkää kun tytär koiran kanssa käy ulkona.
Eikös just ollut joku tutkimus siitä kuinka koiraihmiset ovat kissaihmisiä sosiaalisempia ja onnellisimpia? Tais kyllä olla joku Facebook-tutkimus, mutta in any case. :D
Haluavat yhden koiran lisää. Istu, kieri, tse tse.
Koiraihmisiä on
Mild
Moderate
Severe
2 ekaa ryhmää ovat vielä normaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Aiheestahan on tehty tutkimuskin että lemmikin omistajat ovat parhaita puoliso kokelaita, perustui mm. siihen että lemmikin omistajilla on enemmän kärsivällisyyttä ja ymmärrystä. Ja lemmikin omistajia pidetään usein muutenkin vastuuntuntoisina yms.
Näihin perustuen ottaisin mielelläni naisen jolla on koira/kissa.
Hahah joo tosi vastuuntuntoista pitää viatonta luontokappaletta vankina omaksi ilokseen :D
Edelleenkään te koiria inhoavat tai koirille mustasukkaiset miehet ette kiinnosta koiristä pitäviä naisia, joten valituksenne on turhaa.
Vai niin. Olisiko parempi, että koiranainen kertoisi vasta kihlojen yhteydessä viidestä koirastaan?