Haaveilen eroottisesta hieronnasta
Varaisin ajan ihan klassiseen hierontaan, mutta mieshieroja hienovaraisesti kosketuksellaan ohjaisi tilannetta eroottiseen suuntaan ja huomattuaan vartalostani sanattoman suostumukseni ja haluni antautua yllättävälle tilanteelle ottaisi ohjat käsiin ja tyydyttäisi minut upealla seksillä. Voisikohan näin tapahtua? N31
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Harrastamme tätä mieheni kanssa. Se on ihanaa.
Olet onnekas. Ap
Minua kiinnostaisi myös tuollainen hieronta,mutta haluaisin että samalla hierottais oikeasti eikä vaan pientä hivelyä hetki,sitten nopea pano ja seuraava asiakas.
mulle kävi fysioterapiassa nolo tapahtuma tai ainakin siltä tuntui kun mulla on käsi paketissa ja tuo naisfyssari murjoi selkää siinä hoitopöydällä,olin hieman huonossa kylkiasennossa kipeän käden takia ja otin pöydän reunasta tukea terveellä kädellä mikä luiskahti siitä fyssarin haaroihin.
minkä ikäinen ja missä ap asuu,kiinnostaisiko hieronta tuokio puolin ja toisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin heille on mikään vastaava toivottu fantasia, että asiakas odottaakin heiltä yhtäkkiä jotain seksipalveluja :(
Siinäpä meillä henkilö, joka on elänyt tynnyrissä koko elämänsä eikä ole koskaan nähnyt miestä.
T. Mies
Sekoitat fantasian todellisuuteen. Jos itse olisit se nuorehko, komea mieshieroja, ja asiakkaana sinulta seksipalvelua hänen ehdoillaan odottava 6-kymppinen 90-kiloinen täti sieltä lähiöcittarin käytävältä, niin ihanko tosiaan se olisi sinulle unelmatilanne?
Täällä on tasaisin väliajoin näitä "tahdomme eroottista hierontaa naisille!!1" -aloituksia. Jotain näiden valittajien aloitekyvyttömyydestä kertoo se, että tällaista palvelua Suomessa ei ole. Ette te oikeasti mitään eroottista hierontaa kaipaa, muutenhan tällaista liiketoimintaa olisi jo olemassa. Markkinatalouden laki on, että kysyntä synnyttää tarjontaa.
Japanissahan näitä palveluja on tarjolla, lentäkää sinne, jos tosiaan haluatte asiaan tuntumaa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on tasaisin väliajoin näitä "tahdomme eroottista hierontaa naisille!!1" -aloituksia. Jotain näiden valittajien aloitekyvyttömyydestä kertoo se, että tällaista palvelua Suomessa ei ole. Ette te oikeasti mitään eroottista hierontaa kaipaa, muutenhan tällaista liiketoimintaa olisi jo olemassa. Markkinatalouden laki on, että kysyntä synnyttää tarjontaa.
Japanissahan näitä palveluja on tarjolla, lentäkää sinne, jos tosiaan haluatte asiaan tuntumaa.
Kyllä tarjontaa naisillekin löytyy vaikkapa Sihteeriopistolta, mutta kysyntää miesprostituioiduille ei tunnu olevan muualla kuin vauvapalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Suomessa muka ole mitään tällaista palvelua tai mahdollisuutta naisille? En tiedä kun olen hiljakkoin eronnut pitkästä suhteesta. Seksiä tekisi mieli mutta en uskalla lähteä minkään vieraiden baarituttavuuksien mukaan. Voisin ihan hyvin maksaa tuosta fantasiasta jollekin. Ap
Ei sun tarvitse tuosta mitään maksaa, vaan sulle maksettaisiin tuosta.
Laita ilmoitus jonnekin seksitreffit sivustolle tai vastaavalle ja valitse niistä muutamasta tuhannesta ehdokkaasta eniten maksava tai miellyttävimmällä kuvalla varustettu.
Ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se jonkun muun aloitekyvyttömyydestä kerro että tällaista palvelua ei ole. Jos joku haluaa saada jotain palvelua eikä sitä ole tarjolla, ongelma ei ratkea sillä että palvelun tarvitsija tekee jotain tarjonnan aikaansaamiseksi. Koska muuta ei voi tehdä kuin ilmoittaa kaipaavansa tällaista palvelua, kuten aloittaja tekikin.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti nämä fantasiat yritetään toteuttaa sitten niin että molemmat on tienneet mistä palvelusta kysymys. T. Hierojan puoliso
Mainitsemassani tapauksessa asiassa ei ollut mitään epäselvää. Hierojan puoliso ei tosin tiennyt asiasta...
Vierailija kirjoitti:
Harrastamme tätä mieheni kanssa. Se on ihanaa.
Sama. Ja monia muitakin fantasioita. Elämä on huikean ihanaa :)
Toivottavasti nämä fantasiat yritetään toteuttaa sitten niin että molemmat on tienneet mistä palvelusta kysymys. T. Hierojan puoliso