Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haaveilen eroottisesta hieronnasta

Vierailija
16.08.2016 |

Varaisin ajan ihan klassiseen hierontaan, mutta mieshieroja hienovaraisesti kosketuksellaan ohjaisi tilannetta eroottiseen suuntaan ja huomattuaan vartalostani sanattoman suostumukseni ja haluni antautua yllättävälle tilanteelle ottaisi ohjat käsiin ja tyydyttäisi minut upealla seksillä. Voisikohan näin tapahtua? N31

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen lennosta Linnunradan toiselle puolelle :) Voisikohan tällainen onnistua?

Vierailija
2/30 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan unessa tai elokuvassa .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Suomessa muka ole mitään tällaista palvelua tai mahdollisuutta naisille? En tiedä kun olen hiljakkoin eronnut pitkästä suhteesta. Seksiä tekisi mieli mutta en uskalla lähteä minkään vieraiden baarituttavuuksien mukaan. Voisin ihan hyvin maksaa tuosta fantasiasta jollekin. Ap

Vierailija
4/30 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinun kannattaisi toteuttaa tuollainen fantasia vaikka rooleikkinä kumppanisi kanssa, AP? Todellisessa elämässä nimittäin ei tule tapahtumaan, voisi nopeasti olla entinen hieronta-ammattilainen se, joka alkaisi asiakkaita "ohjaamaan" mihinkään seksiin liittyvään toimintaan.

Vierailija
5/30 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaveilen lennosta Linnunradan toiselle puolelle :) Voisikohan tällainen onnistua?

Nainen saa hyvää seksiä = lento linnunradalle. Wtf :D

Vierailija
6/30 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Suomessa muka ole mitään tällaista palvelua tai mahdollisuutta naisille? En tiedä kun olen hiljakkoin eronnut pitkästä suhteesta. Seksiä tekisi mieli mutta en uskalla lähteä minkään vieraiden baarituttavuuksien mukaan. Voisin ihan hyvin maksaa tuosta fantasiasta jollekin. Ap

Ei sun tarvitse tuosta mitään maksaa, vaan sulle maksettaisiin tuosta.

Laita ilmoitus jonnekin seksitreffit sivustolle tai vastaavalle ja valitse niistä muutamasta tuhannesta ehdokkaasta eniten maksava tai miellyttävimmällä kuvalla varustettu.

Vierailija
7/30 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PS. En uskalla laittaa tilinumbaa tähän ;)

Vierailija
8/30 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinun kannattaisi toteuttaa tuollainen fantasia vaikka rooleikkinä kumppanisi kanssa, AP? Todellisessa elämässä nimittäin ei tule tapahtumaan, voisi nopeasti olla entinen hieronta-ammattilainen se, joka alkaisi asiakkaita "ohjaamaan" mihinkään seksiin liittyvään toimintaan.

Olen eronnut. Ap

Vierailija
9/30 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että tällaista tapahtuu, koska itse olen ollut sellaisessa hieronnassa! Ota huomioon, että tilanne on hierojan kannalta HYVIN tulenarka: hän tuskin uskaltaa tehdä aloitetta, koska ei voi olla varma siitä, että tulkitsee vinkkisi oikein. Saattaisit tehdä hänestä valituksen ja hänen uransa olisi ohi.

Iskurissa tälläkin hetkellä kyseinen mieshieroja etsii naisia hierontaan.

Puhuimme hieronnan jälkeen ja hän kertoi, että hänellä on ollut muutamia naisasiakkaita ilmoituksen perusteella. Vaaditaan suurta luottamusta puolin ja toisin.

Voin kertoa, että oli hyvin kiihottavaa, kun makasin selällään ja hänen kätensä hipoi alapään vierestä. Kohta hän kysyikin, että saako ottaa housut pois...Huh, alkaa panettaa, vaikka tapahtuneesta on jo 2 - 3 vuotta...

Vierailija
10/30 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet mieshierojat kohtaavat työssään seksuaalista häirintää. Varo että et syyllisty rikokseen.

Vierailija
11/30 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän sinun olisi tuossa tapauksessa perempi yrittää etsiä käsiisi miespuolinen prostituoitu, eikä alkaa lähennellä niitä viattomia hierojia? Tuskin heille on mikään vastaava toivottu fantasia, että asiakas odottaakin heiltä yhtäkkiä jotain seksipalveluja :( Mietipä jos sukupuoliroolit olisivat toisinpäin, eli joku keski-ikäinen vastaeronnut mies alkaisi ehdotella sille nuorelle naishierojalle jotain käsihoitoa, "maksua vstaan tietysti"? Niinpä, aika ällöttävää. Älä nyt hyvä nainen vajoa samaan kastiin.

Vierailija
12/30 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita ilmoitus jonnekin seksitreffit sivustolle tai vastaavalle ja valitse niistä muutamasta tuhannesta ehdokkaasta eniten maksava tai miellyttävimmällä kuvalla varustettu.

Oho. Todellako? Olen ihan ulkona tällaisista sivustoista ja asioista. Kiitos vinkistä. Ap

Vierailija
13/30 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin heille on mikään vastaava toivottu fantasia, että asiakas odottaakin heiltä yhtäkkiä jotain seksipalveluja :(

Siinäpä meillä henkilö, joka on elänyt tynnyrissä koko elämänsä eikä ole koskaan nähnyt miestä.

T. Mies

Vierailija
14/30 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet mieshierojat kohtaavat työssään seksuaalista häirintää. Varo että et syyllisty rikokseen.

En tietenkään. Fantasia oli olla passiivinen vastaanottaja ja valta toisella, ellei tämä nyt käynyt aloituksesta ilmi. Ap

Vierailija
15/30 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajuatko, että se joka maksaa, on asiakas ja päättää mitä sessiossa tapahtuu? Joo, joku mies voisi olla valmis maksamaan siitä, että pääsee hieromaan ja panemaan naista, mutta silloin kyse olisi hänen nautinnostaan. Parhaassa tapauksessa nainenkin saisi haluamansa, mutta ei hänellä siihen olisi sananvaltaa.

Vierailija
16/30 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että tällaista tapahtuu, koska itse olen ollut sellaisessa hieronnassa! Ota huomioon, että tilanne on hierojan kannalta HYVIN tulenarka: hän tuskin uskaltaa tehdä aloitetta, koska ei voi olla varma siitä, että tulkitsee vinkkisi oikein. Saattaisit tehdä hänestä valituksen ja hänen uransa olisi ohi.

Iskurissa tälläkin hetkellä kyseinen mieshieroja etsii naisia hierontaan.

Puhuimme hieronnan jälkeen ja hän kertoi, että hänellä on ollut muutamia naisasiakkaita ilmoituksen perusteella. Vaaditaan suurta luottamusta puolin ja toisin.

Voin kertoa, että oli hyvin kiihottavaa, kun makasin selällään ja hänen kätensä hipoi alapään vierestä. Kohta hän kysyikin, että saako ottaa housut pois...Huh, alkaa panettaa, vaikka tapahtuneesta on jo 2 - 3 vuotta...

Huh, kuulostaapa kuumottavalta... Aivan varmasti olisin luottamuksen arvoinen asiakas. Ap

Vierailija
17/30 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho. Todellako? Olen ihan ulkona tällaisista sivustoista ja asioista. Kiitos vinkistä. Ap

Niin siis on olemassa oikeita hierojia - kuten se mainitsemani - ja sitten miehiä, jotka haluavat toteuttaa fantasian. Minusta oli hyvin kiihottavaa, että viereisessä huoneessa oli toinen asiakas samaan aikaan tavallisessa hieronnassa, kun minä sain huikeaa seksiä ja yritin olla mahdollisimman hiljaa...Kyseinen mieshieroja toteuttaa omaa fantasiaansa, joten palvelu oli muuten ilmainen.

Vierailija
18/30 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajuatko, että se joka maksaa, on asiakas ja päättää mitä sessiossa tapahtuu? Joo, joku mies voisi olla valmis maksamaan siitä, että pääsee hieromaan ja panemaan naista, mutta silloin kyse olisi hänen nautinnostaan. Parhaassa tapauksessa nainenkin saisi haluamansa, mutta ei hänellä siihen olisi sananvaltaa.

Tietenkin on sananvaltaa, ihan riippumatta siitä miten se raha liikkuu. Johtuu nimittäin siitä, ettei miehelle tuollaista tilaisuutta tule vastaan kuin hirveällä tuurilla. Se on kuitenkin aivan eri asia päästä pökkimään satunnaista naista kuin ammattilaista. Naisella on tässä tilanteessa kysynnän ja tarjonnan vuoksi kaikki sananvalta. "Tarjouksestahan" voi tehdä juuri sellaisen kuin itseään miellyttää, ei se karsi niistä tuhansista miehistä kuin pienen osan pois, ellei aleta menemään aivan järjettömiin fantasioihin (tyyliin nainen kairaa miestä ahteriin kolme tuntia strap-on-dildolla ja kuvaa koko prosessin julkista esittelyä varten; ja tuolloinkin saattaa realistisesti joku mies suostua hommaan, vaikka joutuisikin maksumieheksi samalla).

Vierailija
19/30 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis on olemassa oikeita hierojia - kuten se mainitsemani - ja sitten miehiä, jotka haluavat toteuttaa fantasian. Minusta oli hyvin kiihottavaa, että viereisessä huoneessa oli toinen asiakas samaan aikaan tavallisessa hieronnassa, kun minä sain huikeaa seksiä ja yritin olla mahdollisimman hiljaa...Kyseinen mieshieroja toteuttaa omaa fantasiaansa, joten palvelu oli muuten ilmainen.

Oi, täydellistä. Toivottavasti löydän hänet tai jonkun vastaavan. Ihana fantasia toteuttaa. Ap

Vierailija
20/30 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastamme tätä mieheni kanssa. Se on ihanaa.