omistatko canada goosen takkia?
Kommentit (37)
kuka löytäisi vanhan Ganada Coose ketjun..
Vierailija kirjoitti:
kuka löytäisi vanhan Ganada Coose ketjun..
Kirjoitatko tahallasi molemmat sanat väärin, ihan ärsyyttääksesi lukijoita?????
Omistan, mietin juuri että laitanko kirpparille mutta taidan säilyttää varastossa odottamassa sopivaa käyttötarkoitusta 😄
Expedition Parka on hirveän iso takki, ei järkeä ostaa kaupunkiin, ainakaan eteläisessä Suomessa. Tarkoitettu enemmäkin vaelluksille.
Muita malleja on sitten jotka sopivat kaupunkiinkin, netistä löytyy uusiakin n. 500 eurolla kyllä, normihinnat pyörii jossain 900-1000 euron kieppeillä. Hyvä takki varmasti sinänsä.
Se Canada Goosen "lakki" maksaa muuten jotain 300 euroa.....
en. pitäisikö minun?? Olenko out? Mitä ne on ja miksi se pitää omistaa? Tuleeko hanhi kaupan päälle?
tässä on jo henkhieverissä etsitty sitä sinistä Katen mekkoa TopShopista ja nyt VASTA saan tietää tästä hanhihommelista!!
Ei oo eikä tule, en ottaisi vaikka ilmaiseksi saisin.
En, mulla on se parka. Ihan paras takki ever...
En edes tiedä mikä se on :)
muotitiedoton dinosaurus 37 v
En. Paljon omistan sopulituotteita, mutta Helsingin keskustassa asuessa noita näkee talvella valehtelematta joka toisella, eli tuo on makuuni jo liian sopuli... Omistan Monclerin rotsin, niitäkin on kyllä alkanut näkyä - tosin lähinnä sellaisia superkiiltäviä turkisreunaisia malleja venäläisillä turisteilla, itselläni on himmeä, karvaton ja muutenkin hillitty. :P
Heitin juuri kaksi takkia SPR:n Konttiin, koska out
Valitsin mieluumin Para Jumpersin :)
Canada Goose on pyrkyri/uusrikas/newmoney/juntti -takki. Ei ole mikään oikeasti rikkaiden ja muotitietoisten takki.
Omistin pari vuotta sitten, mutta heitin pois kun ryhdyin vegaaniksi. Kuvottaa, että olen tukenut kojoottien, hanhien ja ankkojen kidutusta ja murhaa :(
En. Omistan Burberryn, siinä on suomalainen minkkikaulus ja maksoi 2000 enemmän. Ihanan lämmin.
en omista