Sain hauskan mielikuvan! Lue! On oikeesti hauska :D
Luin sivuhistoriasta palstalla olleita otsikoita ja silmiini osui monta jossa oli mies. Oli otsikoita: "Mies käyttää sateenvarjoa. Mies roskaa ympäriinsä. Mies runkkaa salaa. Mies juo salaa."
Päätin sitten yön pimeydessä yhdistää nuo kaikki hauskaksi mielikuvaksi, joka oli tämä:
Mies kävelee talvipakkasessa edestakaisin vaappuen ja myhäillen. Hänellä on sateenvarjo päänsä yläpuolella. Hän heittelee roskia varjon alla niiin että kukaan ei muka huomaa. Sitten roskattuaan hän nappaa pullon, pistää sen varjon juureen ja ottaa ryypyn samalla kallistaen varjoa, varjo siis peittää pullon. Hyvää on! Lopuksi hän ottaa varjon pois päänsä yläpuolelta ja asettaa sen niin että se peittää hänen alapäänsä. Varjon suojaamana hän runkkaa ja luulee ettei kukaan näe, vaikka hän pitää varjoa peniksensä edessä.
Hupaisa mielikuva, eikö! Sain pahan naurukohtauksen taas tätä kirjoittaessa, taisi koko talo herätä.
Kommentit (14)
Sulla on surkea huumorintaju. Myötähäpeä lähinnä tuli sua kohtaan kun tän luki.
Voi jessus! Mutta ymmärrän, että teit huumorista huumoria!
Tuo oli siis niin huono, että se oli jo hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Voi jessus! Mutta ymmärrän, että teit huumorista huumoria!
Tuo oli siis niin huono, että se oli jo hyvä!
Eli lopputulos: se oli hyvä! Jes!
Mua nauratti, kun luin tuon otsikon. Mut toi varsinainen viesti ei, lähinnä tuli vain ajatus "ouukkeiiiii...." ja heräsi kysymys, että onhan sulla kaikki ihan hyvin..?
Vierailija kirjoitti:
Luin sivuhistoriasta palstalla olleita otsikoita ja silmiini osui monta jossa oli mies. Oli otsikoita: "Mies käyttää sateenvarjoa. Mies roskaa ympäriinsä. Mies runkkaa salaa. Mies juo salaa."
Päätin sitten yön pimeydessä yhdistää nuo kaikki hauskaksi mielikuvaksi, joka oli tämä:
Mies kävelee talvipakkasessa edestakaisin vaappuen ja myhäillen. Hänellä on sateenvarjo päänsä yläpuolella. Hän heittelee roskia varjon alla niiin että kukaan ei muka huomaa. Sitten roskattuaan hän nappaa pullon, pistää sen varjon juureen ja ottaa ryypyn samalla kallistaen varjoa, varjo siis peittää pullon. Hyvää on! Lopuksi hän ottaa varjon pois päänsä yläpuolelta ja asettaa sen niin että se peittää hänen alapäänsä. Varjon suojaamana hän runkkaa ja luulee ettei kukaan näe, vaikka hän pitää varjoa peniksensä edessä.Hupaisa mielikuva, eikö! Sain pahan naurukohtauksen taas tätä kirjoittaessa, taisi koko talo herätä.
Olet tainnut käsikirjoittaa Spede Showta ja Uunoja?
Tää oli paras! Mä ymmärrän sua täysin. Mä saan myös samanlaisia naurukohtauksia joskus. Sä kirjoitat myös tosi hyvin. Kun kirjoitat "vaappuen ja myhäillen"oliko sulla mielessä se Batmanin pingviinihahmo (Danny DeViton esittämänä), sillähän oli sateenvarjo?
:)
Miksi naisten tekemä huumori ei oikein kolahda miehille tai naisille? Kysyn vaan.
Mua ainakin nauratti :D kaikessa yksinkertaisuudessaan. Mun huumoriin uppoaa :D
Tuli muuten vielä mieleen että kuvitelkaa että sillä miehellä on musta pipo päässä ja hanskat kädessä ja musta takki.