Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder on tuhonnut itsetuntoni

Vierailija
15.08.2016 |

Tajusin yhtäkkiä eilen epäonnisten treffien jälkeen, että nettideittailu on tuhonnut itsetuntoni ihan täysin. Vielä muutama vuosi sitten pidin itseäni ihan kivannäköisenä, mukavana ja fiksuna naisena. Olin aina saanut ympäristöstäni positiivista palautetta ja uskonut itsekin siihen. Ja sitten aloitin deittailla netissä, ensin Suomi24:ssä, sitten Tinderissä. Muutamassa vuodessa minusta on tullut huonoitsetuntoinen, kyttään jatkuvasti vatsamakkaroitani ja ahdistun kaikista ominaisuuksistani vuorotellen. Peilistä näkyy ruma, kolho ja liian pitkä nainen.

Kenellekään en ole netissä kelvannut. Lyhyitä tapailusuhteita on ollut, mutta seurustelusuhteita niistä ei ole kehkeytynyt. Minua on haukuttu liian pitkäksi, käsivarsiani on haukuttu paksuiksi ja jalkojani liian suuriksi. Viime vuonna sairastuin keskivaikeaan masennukseen ja aloitin psykoterapian. En usko siltikään, että voisin vielä saada itsetuntoni takaisin.

En jaksa elää enää, haluaisin vain kuolla pois. Haluaisin vain hyvän parisuhteen, enkä ymmärrä miksen voi sellaista saada.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla mitään itsetuntoa edes alunalkaen ollutkaan, jos se noin helpolla muka tuhoutuu.

Vierailija
2/24 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda Tinder, siellä käy vaan pinnalliset sitoutumiskyvyttömät ihmiset. Reaalielämästä todennäköisempää löytää joku, jonka kanssa synkkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se ettet löydä parisuhdetta, tuskin johtuu siitä että olisit ruma tai huono. Itse olen ainakin kaunis ja hauska rotunainen, mutta eipä tuolta tinderistä mitään löydy. Eikä muaaltakaan. Miesten taso on heikko ja suurin osa ei halua pariutua, ainakaan jos muutenkin saavat piparia. Mutta mihin sinä sitä miestä niin kovin tarvit? Minä en ainakaan oikeastaan mihinkään enää. Lapsiakin voi hankkia muilla keinoilla. Opettele nyt ensin ainakin pitämään itsestäsi ennen kuin etsit ketään.

Vierailija
4/24 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poista Tinder ja muut, olet hyvä juuri sellaisena kuin olet. <3

Vierailija
5/24 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi vain suosiolla laskea miesten tasoa vastaamaan omaasi eikä elellä prinsessakuvitelmissa.

Vierailija
6/24 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä sinulla on huono miesmaku. muuten en ymmärrä miten tapaat vain ääliöitä.  kun saat kuitenkin itsekin vaikuttaa matchiin

Vierailija
7/24 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideittailun jättäminen ainakin joksikin aikaa voisi tukea sinua paranemisprosessissa. Suomi24-saitilla pyörii paljon häiriintyneitä miehiä, jotka epätoivoisesti haluavat löytää naisen siitäkin huolimatta, että ovat itse asiassa paatuneita naistenvihaajia. Tinder on taas pitkälti ulkonäkökeskeisten, pelkkää seksiä metsästävien miesten mekka, tosin tiedän pari vakavaakin suhdetta syntyneen sitä kautta. Keskity ensisijaisesti itsetuntosi ja minäkuvasi kohentamiseen. Kun tunnet olosi taas varmemmaksi, voit kokeilla taas nettideittailua, mieluiten jollain muulla saitilla kuin edellämainitut.

Vierailija
8/24 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu sama:( mä uskon sen kyllä johtuvan osittain mun lapsellisuudesta ja houkutan ehkä vähän semmosia hyväksikäyttäjiä.lisäksi se jos seksiä saa muutenkin niin mies ei välttämättä halua sitoutua.mulla on ikäviä kokemuksia sekä matalasta koulutetuista että korkeakoulutetuista. Huomasin myös että osa miehistä on hyvin epätoivoisia ja kukavain kelpaisi.ja järkyttävää oli se että joillain sivuilla miehet vaa haukku mun ulkonäköä ja kykyä edes alkeelliseen kommunikaatioon ei ollut.mä myös masennun ja deittailu piti lopettaa mutta joskus käyn tinderissä.

Vierailija
9/24 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä poistinkin jo Tinderin, koska ahdistun siitä niin pahasti. Mulla oli eiliseksi sovittuna treffit yhden mukavan miehen kanssa, mutta hän perui viime tingassa, koska "ulkona oli huono sää". Todennäköisesti syy oli kuitenkin jossain muualla eli allekirjoittaneessa. ap

Vierailija
10/24 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissähän haetaan joko seksiseuraa tai avecia paikkoihin, joissa halutaan näyttäytyä mahdollisimman edustavan avecin kanssa. 

Vierailija
11/24 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kuulla kokemuksista. Mulla on oikeestaan sama, paitsi olen tiennyt etten ole mikään kiinnostava tapaus. Silti olen kokeillut noita palveluja, mutta aika heikoin tuloksin siis. Melko vaikee löytää kolmekymppinen nainen, joka ei haaveile omakotitalosta ja lapsista... :/

Vierailija
12/24 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on masentava. Aina puhutaan siitä, miten nykyään niin moni pari tapaa netissä, mutta mun lähipiirissä kyllä kaikki on tavanneet joko työpaikalla tai baarissa. En usko että tuolta nettideittipalstoilta voi löytää ketään, ainakin miehet siellä on ihan ihme friikkejä.

Vierailija
13/24 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä, ap! Tauko treffailusta voisi olla sulle nyt paikallaan. Hoida itsesi kuntoon ensin!

Vierailija
14/24 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mulle käynyt samoin. Pitkälti kyllä eksän toimesta, joka murskasi mun itsetunnon arvostelemalla ja nälvimällä jatkuvasti - eli ei kusipäät vaani vain Tinderissä.

Mutta kehottaisin sua silti jatkamaan, kokeile OkCupidia jossa fiksuja.

Siis mun pointti on se, että itsetunnon voi murskata myös ihan livemies ei vain Tinderkiitäjät. Ja myös päinvastoin, myös netistä voit löytää fiksun kuten tosielämästäkin.

Vierailija
15/24 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latasin kerran Okcupidin ja siellä oli tosi monta mun asiakasta (työskentelen kuntoutuksen parissa). Meni siis aika pian kiinni.. :) Ja muutenkin siellä oli vähän turhan erikoisia ihmisiä, mä olen kuitenkin ihan tavis.

Vierailija
16/24 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideittailu tuhoaa itsetunnon, jos et tiedä mitkä on todellisuus tsäänsit tosielämässä.

Nettideittailussa harvoin on kultaista keskitietä.

Kauniit ja komeat saavat huomiota ja pönkittävät sillä itseään. Muut jää kelkasta pois ja kun tarpeeksi pitkään jatkat niin kuin sinä pari vuotta ap huonosti siinä käy..

Tsemppiä ja lopeta mokoma.

Vierailija
17/24 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderiin ei kannatta mennä, jos et ole hoikka, kaunis ja korkeasti koulutettu. Varmaan 75 % käyttäjistä ovat näitä ja saavat kaikki tykkäykset. Tinderissä pitää olla laatunainen, jotta pärjää.

Vierailija
18/24 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehillä on kuule asiat paljon huonommin. Treffeille pääsee paljon harvemmin.....ja on turha edes unelmoida siitä että joku nainen ihan oma-aloitteisesti lähestyisi ja pyytäisi treffeille. Mies saa seuraa vasta jos on valmis olemaan aloitteellinen ja ottamaan vastaan pakkeja.

Siinä vähän piristystä sulle.

T. Mies

Vierailija
19/24 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe, menitkö taas 10/10 pisteen robinien kanssa treffeille? Juu, sellaista se on kun tapailee täydellisyyksiä, ne ei hyväksy mitään muuta kuin yhtä täydellisiä ihmisiä...

Vierailija
20/24 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei myöskään kannata mennä Tinderiin tai nettiin, jos sinulla on lapsia. Vaikka koulutustasosi olisi korkea ja ulkonäkö uoea, olet pohjasakkaa. Eli ei sinne!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi