Sovitan vaatteet liikkeessä ja tilaan halvemmalla ulkomailta
Kommentit (17)
Yritän ostaa paikallisesta vaatekaupasta, jotta se olisi siinä jatkossakin. Netistä tilaan silloin, kun paikallisesta ei löydy sopivaa tai koot loppu.
Minusta siinä ei ole mitään väärää, varsinkin vähätuloiselle voi olla parempi vaihtehto. Tietty jos menee äärimmäisyyksiin, että 10€ paitaa ei voi ostaa H&M:stä, koska se saattaa netin syövereistä löytyä 8€, on jo vähä liioittelua. Esim. converset voisin hyvinkin tilata netistä halvemmalla tai vaikka guessin laukun, jos sellaisia hakisin. :) antaa kavereiden nurista, sinun asiasi se on.
Kengät voi saada puolet halvemmalla ulkomailta.Ei kannata maksaa suomilisää.
Mä teen saman rintsikoiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole myöskään mitään syytä, miksi palkassasi olisi suomilisää vaikka Turkin palkkatasoon verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole myöskään mitään syytä, miksi palkassasi olisi suomilisää vaikka Turkin palkkatasoon verrattuna.
Minä en ole tehnyt töitä 10 vuoteen
Niin eli tulit vain kehuskelemaan mutta et kerro mistä tilaat ja missä sovitat
Ääliö! Kohta ei ole kauppoja missä sovittaa vaatteita!
Sun kaltaisten idioottien takia kivijalkakaupat kuolevat yksi toisensa jälkeen. Jos jopa niin iso yhtiö kuin Stocka ensin vähentää tuotteita radikaalisti ja kun se ei auta, sulkee ovia, niin voit kuvitella mitä kohta kaikille kaupoille käy.
Just kävin sovittamassa juoksukenkiä ja tilasin samat kengät netistä. 150€ vs 110€.
Vierailija kirjoitti:
Ääliö! Kohta ei ole kauppoja missä sovittaa vaatteita!
Sun kaltaisten idioottien takia kivijalkakaupat kuolevat yksi toisensa jälkeen. Jos jopa niin iso yhtiö kuin Stocka ensin vähentää tuotteita radikaalisti ja kun se ei auta, sulkee ovia, niin voit kuvitella mitä kohta kaikille kaupoille käy.
Ehkäpä nykymuotoisten kauppojen tilalle tulee valmistajan (tai useampien) omia esittely- ja sovituspisteitä, joilla ei ole ulos myytävää varastoa. Tilaus tehdään sitten sovituksen jälkeen netissä, kunhan halvin hinta tai muuten sopiva ostopaikka on löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Just kävin sovittamassa juoksukenkiä ja tilasin samat kengät netistä. 150€ vs 110€.
jos kävit autolla kaupassa ja haet myöhemmin postista niin hinta on suunnilleen tuo 150euroa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos kävit autolla kaupassa ja haet myöhemmin postista niin hinta on suunnilleen tuo 150euroa
Ei kaikki asu noin korvessa. Pyöräilin kauppaan, paketti tulee kotiin.
Mä en käy edes sovittamassa, vaan ostan ulkomailta ulkomailla valmistetut tuotteet. Kun taas esim. kengät ostan Suomesta ja Suomessa tehdyt, tosin netistä ostan nekin. Mä inhoan kaupoissa ravaamista, ruokakin tulee meille nettikaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öh... kivijalkakaupasta ostaminenhan ei vaadi reissua itse kauppaan.
Mitä siitä vinkumaan. Soittimien ostajat ovat tehneet noin jo vuosia.