Suosittele hotellia Thaimaasta, johon saa lapsille oman makuuhuoneen
Eli kertokaa hotellin nimiä joihin saa muksut omaan, ovella erotettuun soppeensa, emme halua ottaa kahta eri huonetta.
Kommentit (7)
No koska yleensähän puhutaan *perhe*lomista!!
Thaimaa on todella iso maa. Ennenkuin voi alkaa perhehotelleja haarukoimaan, olisi kiva tietää minnepäin Thaimaata perheenne on menossa lomailemaan.
Itse olen viimeiset kaksi reissua tehnyt Chiang Maihin, kaupunki on tunnin lentomatkan päässä Bangokista. Pidän sen ilmastosta ja hotelleissa ja resorteissa on tosiaan valinnan varaa.
Ko Samuilla olin vain 5 päivää viime helmikuussa, sinne taas lento Bangkokista kesti vajaan tunnin muistaakseni.
Ko Chang on nykyään niin täyteen rakennettu, ,että itse en siellä viihtynyt kuin läpikulkumatkalla Ko Mokille mennessämme.
Aika vaikea tästä alkaa vielä sulle hotelleien nimiä antamaan.
Jos mulla olisi lapsia mukana useampia reissussa, niin vuokraisin kyllä bungalowin koko porukalle. Helpointa ja edullista...
No varmaan suurimmassa osassa on noita, ei vaan aina hirveön montaa per hotelli.
Me tykättiin tästä kovasti
Tosin nyt näyttäisi ko. hotelli jo olevan suomalaisilla matkanjärjestäjillä valikoimissa, eli ei ehkä enää niin houkutteleva.
Familysuite on valtavan iso kahden huoneen yhdistelmä yhteisellä parvekkeella, lapsille oma makuuhuone ja kylpyhuone. Tämä on Phuketissa, lähellä satamaa.
Selvitäpä ap, mihin sanaan lauseessa pronomini "joka" viittaa.
No mun pitää vähintään yksi lapsi ottaa messiin ja mies ei halua sitä samaan huoneeseen, enkä minäkään, se on jo kokeiltu eikä toimi.
Kiitos vastauksista ja jonnekin Phuketin suuntaan ajateltiin jos vielä löytyy hotelleista tietäviä!
miksi otatte omat lapset mukaan??