Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä parisuhde ollenkaan vai mikä?

Vierailija
15.08.2016 |

Kohta 7 vuotta ollaan "seurusteltu" ja yritystäkään seksiin ei ole ollut 6 ja puoleen vuoteen. Koko aikana miehellä on ollut erektio ehkä 3 kertaa. Asiasta emme paljon puhu ja minulla on lupa käydä vieraissakin, hiljaista on silläkin rintamalla. Rakastamme kyllä toisiamme ja täällä palstalla sanotaan, että suhde ilman seksiä ei ole suhde ollenkaan. Kai jokainen määrittelee omat suhteensa itse, eikö? Joskus tyydytän itseäni, mutta halut hiipuu, kun koen itseni niin torjutuksi. Pariterapiaan mies ei suostu, eikä sellaista ole tarjollakaan perheettömille (kunnallisella). Hän kieltää olevansa aseksuaali ja heitämme keskenämme myös rivoa läppää. Mikä neuvoksi, en enää edes haluaisi häntä, mutta ihmisenä rakastan. Minua kuluttaa, kun yritän jostain saada seksiä, enkä saa kuin satunnaisia yhden yön juttuja. Olen keski-ikäinen ja rupsahtanut. Mietin, onko minulla ongelma vai missä se ongelma on. :-(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miltä sinusta itsestäs tuntuu? Tunnetko olevas tyydyttävässä suhteessa? Eiköhän tuohon aika selkee vastaus tule. Onko yeillä edes muutenkaan läheisyyttä?

Vierailija
2/7 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä meillä ole kuin kevyttä halailua ja suukkoja, ei intohimoa, mutta pitäisikö olla, siinäpä pulma.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa minusta enemmän kimppakämppä asumiselta kun parisuhteelta. Mutta kaippa jokainen päättää mitä pitää suhteena

Vierailija
4/7 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykö todellakin kysellä? Tuohan on ihan käsittämätöntä.

Vierailija
5/7 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä meillä ole kuin kevyttä halailua ja suukkoja, ei intohimoa, mutta pitäisikö olla, siinäpä pulma.

-ap

Jos itse kaipaat intohimoa, sitten suhteessa kuuluu olla intohimoa. Minusta vaikuttaa vähän siltä, ettet ole nykytilanteeseen tyytyväinen.

Vierailija
6/7 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, en ole täysin tyytyväinen, mutta pelkään pahoin, ettei mies vaihtamalla parane.

-ap

Vierailija
7/7 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kamalalta. Minkä ikäisiä olette?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä