Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko väärin yrittää iskeä varattua naista, niin että hänen miehensä on paikalla?

Vierailija
15.08.2016 |

Välillä tullut tätä harrastettua kun nähnyt liian sexyn naisen jollain vätyksellä. Vähän kuin näyttääksen naiselle, ettei surkimuksesi tee asialle mitään. :D Onko väärin vai oletteko kiitollisia siitä, että joku tuo ilmi, ettei miehestänne ole puolustamaan kunniaanne?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakos kertaa olet onnistunut lähtemään paikalta nainen kainalossa?

Vierailija
2/14 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mut on ihan oikeutettua pistää pataan tollasta kusipäätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten pariskunta naureskelee sulle kun lähdet häntäkoipien välissä pois.

Vierailija
4/14 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. Jos oot tosissasi oot kunnon aki

Vierailija
5/14 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa näin naisena aina se ajatus, että joskus tarvittaisiin muka miestä puolustamaan naisen kunniaa! Jotenkin niin söpön viktoriaanista :D

Vierailija
6/14 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jätä se roinaaminen

Vierailija
7/14 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa näin naisena aina se ajatus, että joskus tarvittaisiin muka miestä puolustamaan naisen kunniaa! Jotenkin niin söpön viktoriaanista :D

No niinpä :D

Mun mies ainakin tietää, että mä pärjään ihan itse tuollaisten urpojen kanssa. En todellakaan haluaisi, että mies lähtisi "puolustaan" mua, vois ääliö vielä luulla, että sillä oli jotain saumaa :D

Vierailija
8/14 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niinpä :D

Mun mies ainakin tietää, että mä pärjään ihan itse tuollaisten urpojen kanssa. En todellakaan haluaisi, että mies lähtisi "puolustaan" mua, vois ääliö vielä luulla, että sillä oli jotain saumaa :D

Tämä!!

Vierailija
9/14 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua saa mielellään iskeä. Olemme pervoja ja kimpassa kivempaa. Se vain, että vaatimustaso on aika korkea ja epäilen, että ap ei yllä siihen.

Vierailija
10/14 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montakos kertaa olet onnistunut lähtemään paikalta nainen kainalossa?

Ei yhtään kertaa, arvatenkin.

Vierailija
11/14 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä yrittää, mutta kannattaa varautua siihen, että turpaan voi tulla molemmilta. Kaikki ei aina ole sitä  miltä näyttää.

Vierailija
12/14 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa yrittää, itsesi siinä nolaat. Joku homo tuli kerran iskemään minuakin, mikä oli kyllä vähän outo tilanne, tyttöystäväni kanssa iltaa vietettäessä. 

Vierailija
13/14 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua saa mielellään iskeä. Olemme pervoja ja kimpassa kivempaa. Se vain, että vaatimustaso on aika korkea ja epäilen, että ap ei yllä siihen.

Minuakin saa tulla yrittämään, mutta harjoittele ap ensin jotain tuplapenetraatiota ym. että on tekniikka hanskassa sitten tositilanteessa.

Vierailija
14/14 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mieheni ei ole heikko itsetuntoinen ääliö joka kokee tarvetta alkaa raivoaan jonkun random ukon iskuyrityksien takia. Osaan itse antaa pakit limaisille ukoille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi