Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olitko Flow:ssa?

Vierailija
15.08.2016 |

Mitä mieltä olit tämän vuoden festareista?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko ite?

Vierailija
2/25 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä meininki siellä oli, vaikka lippuhinnat on supersuolaset nykyään kyll. Ja tungos on todellinen, mutta en ite niin välitä siitä. Parhaat keikat veti odotetusti Morrissey ja olihan se Siaki ihan ihmettelemisen arvonen. Toistaseks vähemmän tunnettujaa suomalaisia naisia oli ilo nähdä festaristageilla, esim. Draama-Helmi ja Litku Klementti on näitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kahtena päivänä. Lauantain jätin väliin jeesuksena esiintyvän Morrisseyn takia. Minulle ei tuputeta mitään ismiä väkisin, piste. Mutta asiaan, nautin tarjonnasta paljon, siellä oli minulle sopivaa ohjelmaa. Ruokin olisin halunnut tutustua enemmän, mutta tungoksessa oli vaikea nähdä, mitä olisi tarjolla missäkin. Päädyin siis ennestään tuttuun vaihtoehtoon, joka oli järkevässä paikassa eikä siellä "ruokakujalla". Jono kulki rivakasti ja safka oli jees. Ruokamyyjät oli huonosti sijoitettu ja sijainnista syntyi ruuhkauttavaa eestaasliikettä. Baarit vetävät hyvin, henkilökunta on ripeää ja ystävällistä. Tungos oli esimerkiksi päälavan viimeisen esiintyjän aikaan sellainen, että sieltä oli vaikea kulkea pois. Katsoin Siaa, mutta halusin lähteä taksille vähän etukäteen. Kentällä on muutama ikävä kompurointipaikka, jotain betonirosoa ja kanttia, jota et näe tungoksessa. Ehdotan ensi vuodelle jotain tietyn väristä valonauhaa muutaman metrin korkeudelle, nauhaa seuraamalla löytäisi porteille. Baarit ja istuma-alueet on kivoja, mutta niihin on käytännössä turha yrittää lepäämään tai syömään, koska vapaa paikka on lottovoiton kaltainen sattuma. Alueella on kaunista ja siellä on paljon nähtävää. Musiikki on toki tärkeintä ja toivon Flown jatkuvan. Lippujen määrää voisi hiukan laskea.

Vierailija
4/25 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna jätin väliin, koska edellisinä vuosina on ahdistanut ja vituttanut tungos, jonka vuoksi keikoista on vaikea enää nauttia (ja monille lavoille ei edes mahdu katsomaan keikkaa, ellei ole todella ajoissa). Tuttujen FB-päivitysten perusteella tein oikean ratkaisun. En usko, että menen enää, ellei yleisön määrää vähennetä, mikä vaikuttaa aika epätodennäköiseltä. Mielestäni Flowssa on aivan liikaa ihmisiä alueen kokoon nähden. 

Vierailija
5/25 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ja nautin tarjonnasta ja keikoista.

Pyyhkeitä tulee tungoksesta ja siitä, että Flown vastuuhenkilö haastattelussa vähätteli tungosta. Siellä oli oikeasti vaarallisia kohtia, lähinnä tuuri, ettei sattunut mitään.

Vierailija
6/25 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin. Hyvät festarit. Kovia esiintyjiä joka päivä. Iggy Pop, Massive Attack, Morrissey, New Order, Chverses, Sia olivat parhaat. Samoin Sian keikan viimeisten biisien aikana näkemäni kauniin naisen kauniit silmät.

Ruoka oli hyvää. Henkilökunnan asenne mahtava.

Ruuhkaa välillä, mutta sitä osasi odottaa.

Ensi vuonna uudelleen.

Vierailija
7/25 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin, kivaa oli! Tungosta oli mielestäni vähemmän kun joillain muilla jättifestareille. Pitkänkin näköinen juomajono meni ihan ok nopeasti ja vessaankin taisin pahimmillaan jonottaa vaan joku 10min.

Mutta kyllä siellä silti hieman vähemmän voisi olla jengiä jotta keikoille pääsisi varmemmin, etenkin pallolava oli monesti aika tukossa. Tai sen pitäisi olla suurempi ja sisäänkäynnin väljempään paikkaan sijoitettu.

Ihan huippua oli joka tapauksessa :) 

Vierailija
8/25 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flow'n tunnelma on yleensä hyvä, mutta tänä vuonna tungis ahdisti. Festaripäällikön ylimielisyys otti päähän: se kommentti, että ryysistä ei ollut ja piste. Jos tilaa oli lohkaistu lisää johonkin nurkkaan niin mitä se auttaa, kun ihmiset eivät siellä ole, vaan lavojen edessä.

Vierailija
9/25 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin.

Vierailija
10/25 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ja nautin tarjonnasta ja keikoista.

Pyyhkeitä tulee tungoksesta ja siitä, että Flown vastuuhenkilö haastattelussa vähätteli tungosta. Siellä oli oikeasti vaarallisia kohtia, lähinnä tuuri, ettei sattunut mitään.

Tarkennetaan vielä että ne ryysikset joihin itse päädyin, eivät olleet lavojen edessä. Aivan kuin en itse tajuaisi, että lavojen edessä on tungosta ja ryysistä.

Kaveri erkaantui kaveristaan tämmöisessä ryysiksesssä kun ihmismassat velloi eri suuntaan. Sinne muodostui pullonkaulakohtia, joista ei päässyt pois, vaikka olisi halunnutkin. Ahdistava kokemus.

Vierailija
11/25 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin. Musiikkitarjonta parempi kuin viime vuonna. Hyvää ruokaa. Juoma hiukan ylihintaista.

Vierailija
12/25 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy enää nykyään. Flow on massatapahtuma nykyään ja liian kalliskin.

Vierailija
13/25 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen parhaat festarit

Vierailija
14/25 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lippujen hintoja voi siis vielä korottaa jos alueella liikaa väkeä

Vierailija
15/25 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopisi mulle

Vierailija
16/25 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopisi mulle

Muuta mahdollisuutta ei ole jos alue pienenee entisestään.

Vierailija
17/25 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin tänäkin vuonna.

Vierailija
18/25 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin. Hyvät festarit. Kovia esiintyjiä joka päivä. Iggy Pop, Massive Attack, Morrissey, New Order, Chverses, Sia olivat parhaat. Samoin Sian keikan viimeisten biisien aikana näkemäni kauniin naisen kauniit silmät.

Ruoka oli hyvää. Henkilökunnan asenne mahtava.

Ruuhkaa välillä, mutta sitä osasi odottaa.

Ensi vuonna uudelleen.

Sia oli odotetuin.

Vierailija
19/25 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopisi mulle

Ei auta, koska firmat hankkii paljon lippuja ja niille on aika se ja sama paljon ne liput maksaa kun pysytään tietyn skaalan sisällä. Tavallisen tallaajan näkökulmasta Flow taas on ainoa "kunnon" festari pk-seudulla, joten sinne on mentävä maksoi mitä maksoi. Joo. On lippujen hinnat suolaisia. Nousseet joka vuosi.

Vierailija
20/25 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä vuonna jätin väliin, koska edellisinä vuosina on ahdistanut ja vituttanut tungos, jonka vuoksi keikoista on vaikea enää nauttia (ja monille lavoille ei edes mahdu katsomaan keikkaa, ellei ole todella ajoissa). Tuttujen FB-päivitysten perusteella tein oikean ratkaisun. En usko, että menen enää, ellei yleisön määrää vähennetä, mikä vaikuttaa aika epätodennäköiseltä. Mielestäni Flowssa on aivan liikaa ihmisiä alueen kokoon nähden. 

Olen jo pari vuotta katsellut uutisväläyksistä, että aivan liikaa ihmisiä ängetty noin pienelle alueelle. Saa nähdä joudutaanko festarialue jossain vaiheessa jakamaan useampaan paikkaan tai sitten siirtämään kokonaan jonnekin muualle. Tietty vetäjät ei tästä innostu kun se lisää kustannuksia ja ihmiset on saatu tottumaan nykyiseen järjestelyyn. Mutta maksava asiakas on oikeassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi