Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niin pakkomielle nyt Rukka-sadetakista kirkkaankeltaisena, että taidan ostaa sen koossa XL, koska..

Vierailija
15.08.2016 |

..missään sitä ei tunnu olevan esim koossa L jäljellä.
Soitellut pariinkin Prismaan, ei kuulema enää tulekaan mihinkään Prismoihin kun uusivat mallistoa, soitellut pariin Etolaan jossa sitä olisi XL-koossa ja soitinpa erääseen muovitarvikeliikkeeseenkin mutta heillä Aartolahden sadekamoja ainoastaan.

Mutta kun minä haluan tuon perinteisen, klassisen Rukan sadeanorakin kirkkaankeltaisena *polkee jalkaa*!!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on hirveän isoa mitoitusta, jos olet kokoa L niin ota S. Itse olen 169/65 ja mulla on S, mutta olisi pitänyt ottaa XS. Alle mahtuisi vaikka pilkkihaalari ja ilmalla täytettävä sumopuku ja silti olisi hihat pitkät.

Vierailija
2/3 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaus. Ei niitä ole ollut myöskään koissa S tai M kun olen soitellut paikkoja läpi. Sinne alle on sitten mahduttava pitkähihaista ja takki, törötän s epäällä ulkona 2-4h/pvässä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm okei. Itse ostin muistaakseni Stockan nettikaupasta omani. Tuo ei ole kaikista mukavin sadetakki kun se on sellainen paksu kuminen kortsu, mutta kivannäköinen kyllä.

- 2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi