Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TINDERIN käyttäjät: miksi skippaat?

Vierailija
15.08.2016 |

Minulta ehdottomasti saa rastia jos profiilissa on:

Huonot kuvat, joissa ei näy kunnolla kasvot
Vain yksi kuva
Kuvat tai maininta lapsesta/lapsista
Kännäyskuvat
Salitreenikuvat jos niiden idea on pullistelu
Epäsiisti olemus kuvissa
Huomattava ylipaino tai ruma naama (ei ole tarkoitus sanoa ilkeästi, mutta ulkonäkö vaan vaikuttaa aika paljon siihen, että kokeeko kiinnostusta. Ei tarvitse olla Brad Pitt, mutta ei mielestäni epäviehättävän näköinen)

En myöskään ymmärrä miksi siellä profiilissa on maisemakuvia tai muita "harrastuskuvia" jos niissä kuvissa ei näy sitä ihmistä.

Ryhmäkuvat pitäisi myös kieltää.

Luulen että monenkin miehen profiilista saisi selvästi paremman, kunhan vähän näkisi vaivaa ja panostaisi niihin kuviin!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä

Vierailija
2/16 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä pyöri kuin opporturnistiset munahaukat, jotka haluavat kuun taivaalta. Itse käytän pelkästää Tinderiä sen takia, jotta Fireball loitsimisaika pienenee +30% ja lämää tulee enemmän.  Vittuaukot ei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse skippaan, josei ole korkeakoulutukintoa (amk menee toisinaan läpi), työoaikkamainintaa, on maininta "ihanista lapsista" ja huuruinen kuva

Vierailija
4/16 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä, jos on vain yksi (hyvä) kuva? 

Vierailija
5/16 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäselvä kuva, epäviehättävä ulkonäkö, feikkikuva (tai joku esim maisema/lemmikki). Myös jos esittelyssä lukee joku täysi turn off (10cm minua lyhyempi, yolo/bissee/party/repeat, kirjoitusvirheitä, 5v prinsessan isukki).

Vierailija
6/16 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- huonot kuvat, joista ei saa selvää, miltä toinen näyttää

- huonot kuvat, joista ei saa selvää, kuka kuvan henkilöistä toinen on

- teknisesti toivottoman huonot kuvat (kertoo esteettisen silmän tai harkintakyvyn puutteesta)

- kuvauksessa mainitaan lapsista (en halua deittailla äitejä tai siittäjää etsiviä)

- tosi vanhanaikaiset tai sopimattomat silmälasit (kertoo esteettisen silmän puutteesta)

- käyttää hupparia ('nuff said)

- todella voimakkaasti ylipainoinen (en 99 % varmasti viehäty)

- ei vaikuta muuten naiselta, jonka kanssa haluaisin käydä treffeillä (etsin treffiseuraa, en sosiaalista validaatiota tai kirjekavereita)

Vierailija
7/16 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paidaton mies.

Vierailija
8/16 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänkoulu.

Vierailija
9/16 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos selkeesti valehdellut ikänsä kuvien perusteella. Esim. ite haen miehiä ikähaitarilla 23-35, ja sieltä on tullu vastaan nelikymppisen, jopa viisikymppisen näköisiä miehiä. :D Kerran selailtiin kaverin kanssa Tinderiä yhdessä ja sieltä tuli vastaan kaverin tuttavamies, joka on oikeesti kuulemma 47v., mutta väitti profiilissaan olevansa 32. Olkaahan naiset varovaisia! :)

N30

Vierailija
10/16 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paidattomuus ei ole turn-off siksi, että mies on hyvässä kunnossa. Minulla ei ole mitään lihaksia vastaan, joskin itse en ole hyvässä kunnossa, joten siitä voisi tulla epävarma ja kiusallinen olo. Mutta mies, joka julkaisee itsestään lihastenesittelykuvan, ei vain ole millään tavalla minun tyyppiäni.

Vierailija
11/16 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ehdoton turn-off ovat kaikenmaailman venyttelykuvat. Todella monella 20-30-vuotiaalla naisella on joku käsilläseisontakuva (perse tietysti kameraan), tankotanssikuva tai sitten roikutaan jalat apinarenkaissa jalat  mitä ihmeellisimpiin kiemuroihin vedettyinä.

Vierailija
12/16 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skippaan, jos...

- elämän kova koulu yms.

- tupakkaa

- viina isossa roolissa kuvissa

- kuvia lapsista (lapset sinällään ok, mutta pitää sen verran älliä olla, ettei lastensa kuvia pistä nettideitti-ilmoon)

- kasvottomat

- liian negatiivinen ("Usein olen saanut pettyä, mutta...")

- kuvista tai tekstistä tulee selkäesti ilmi, että olemme esim. vapaa-ajan vieton suhteen kovin erilaisia

- minua lyhyemmät

Siinäpä jotain. Hankalaa on. =D

Vierailija
13/16 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin lapset, metsästyskuvat, paidattomat pullistelukuvat, ne joiden kuvista ei saa mitään selvää, ne joilla on vaan yksi kuva ja sitten ihan vaan ne joiden ulkonäkö ei ollenkaan miellytä silmää :D

Vierailija
14/16 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

*tatuointi

*lävistys naamassa

*tupakointi

*matkustelee paljon

*paljon kuvia miesten kainaloissa

*profiili täynnä laskettelu-, seinäkiipeily-, benjihyppy- ja sukeltelukuvia

*sairaalloinen ylipaino (tällaisia ei tosin edes ole tullut vastaan)

*minua pidempi

Vierailija
15/16 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- aurinkolasit sisällä

- vain yksi kuva

- ulkonäkö ei miellytä syystä x 

- pelkkiä ryhmäkuvia 

- ei esittelytekstiä yhtään (hyvät kuvat voi pelastaa tän) 

- paidattomat kuvat (yksi on ok, kunhan siinä on muukin idea kuin "uuuh mun kroppa" ja se ei ole se eka kuva) 

Vierailija
16/16 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkin ruksia saavat elämänkoulu (tai Harvardiakin on yllättävän moni käynyt! :) ), kiertokoulu vastapäivään, mua lyhyempi eli alle 180 cm, tiikerin silityskuva, tupakka ja viina kuvissa, epätoivoiset tekstit tai imelät lainaukset, suttuisessa vessassa peilin kautta otettu paidaton kuva, varsinkin, jos se paita olisi kannattanut pitää päällä. Kukkakepit skippaan, en muista, olisiko todella lihavia tullut vastaan. Epäselvät kuvat, selkeästi vanhat kuvat. Suorat viittaukset seksin tarjoamiseen. Toisaalta myös skippaan "aivan liian hyvännäköiset". 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme