Naurattaa, kun aikuiset miehet (+30 v.) pitävät Conversen kenkiä ja suoralippaisia lippiksiä :D
Tahatonta tilannekomiikkaa. Ei tarvitse pitää mitään setävaatteita tuon ikäisenä, mutta tuon ikäisten pitäisi ymmärtää, että teini-ikä oli ja meni.
Kommentit (26)
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Aika romanttista jos sellainen mies valvoo jonkun polvellaan istuvan teinitytön energiajuoman turvallista nauttimista ja hörppäilee itsekin.
No hyi.
Vierailija kirjoitti:
Tahatonta tilannekomiikkaa. Ei tarvitse pitää mitään setävaatteita tuon ikäisenä, mutta tuon ikäisten pitäisi ymmärtää, että teini-ikä oli ja meni.
Pitäisitkö sinä niitä vaatteita, mitä kolmikymppiset miehet haluaisivat sinun pitävän? Eli ei kiinnosta sitten ei niin vitun vertaa, mitä muut on mieltä.
Mitä sen ikäisen pitäis sit käyttää?
Suoralippaiset lakit on naurettavia ihan kaikilla.
Mun mielestä jo yli 25 vuotiaat äijät näyttää naurettavilta niissä teinivetimissä. Yläkouluikäisille sopii parhaiten.
Olen kolmikymppinen mies ja ostin ensimmäisen lippikseni sitten alakoulun. Nämä leveälippaiset snapbackit sopivat useimpien ihmisten kasvoille, ja aika hauskasti moni kaveri sanoo minun näyttävän viisi vuotta nuoremmalta. On mukavaa pukeutua vapaa-ajalla streetweariin. Hauskaahan muodin pitäisi kai olla. Silmäpeliäkin tulee vähän erilaisilta naisilta kuin pukeutuessani pukuun.
Vitsi sulla on varmaan onnellinen elämä, kun joudut naureskelemaan koko ajan ollessasi ihmisten ilmoilla. Joku tosin voisi kutsua sua myös kylähulluksi.
Hauskaa joka tapauksessa, että toisten pukeutumistyyli liikuttaa sua noin paljon.
Mä en ole ostanu edes lapsilleni suoralippaisia lippiksia, koska en tykkää niistä, silti en saa säväreitä muiden vaatetuksesta. En suuntaan enkä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sen ikäisen pitäis sit käyttää?
No vaikka ihan aikuisten vaatteita. Tyylikkäitä kaupat täynnä.
Mikäs vika converseissa on? Mielestäni ne sopivat kaikenikäisille :D lippikset taas sopii alaikäisille, oli lippa millainen vaan. Siitäkin huolimatta jokainen pukeutukoon kuten parhaaksi näkee.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä jo yli 25 vuotiaat äijät näyttää naurettavilta niissä teinivetimissä. Yläkouluikäisille sopii parhaiten.
Ja lukioikäsille. Jos on teinin näkönen 20-25-vuotias nii sopii kans
Itse olen yli 25v nainen ja käytän lätsää ja lenkkareita, hupparia ja enkä käytä pillifarkkuja. Ilmeisesti olenkin sitten nolo, mutta onneksi on kavereita jotka ei kato vaatteita vaan persoonaa ja luonnetta =)
Vierailija kirjoitti:
Olen kolmikymppinen mies ja ostin ensimmäisen lippikseni sitten alakoulun. Nämä leveälippaiset snapbackit sopivat useimpien ihmisten kasvoille, ja aika hauskasti moni kaveri sanoo minun näyttävän viisi vuotta nuoremmalta. On mukavaa pukeutua vapaa-ajalla streetweariin. Hauskaahan muodin pitäisi kai olla. Silmäpeliäkin tulee vähän erilaisilta naisilta kuin pukeutuessani pukuun.
😂 snapbackit oli in jotai 2-5v sit, nyt on käyrälippaset lippikset esim NY, niinku mun 21v jätkäl
Pitäisikö alkaa luetella millaiset vaatteet naisille sopivat ja minkä ikäiset ja kokoiset voisivat pysyä piilossa tai hunnutettuina? Lupaathan ap pukeutua niin kunhan jätän conerset kotiin?
Ikääntyvä hipsteri on ainakin miehellä tosi seksikäs look. -8
Tuli mieleen tämä ikinuori mies. http://www.buddytv.com/rob-and-big/photos/rob-dyrdek-56506.aspx
On se yhtä hullua kun se, että joku käyttää lauseen perässä yleistä idioottihymiötä eli tuota :D
Kaupungissa (hesassa) tapahtuu ihmeellisiä asioita jotka hämmentävät maalaistollon mieltä.
Eikö se ole ihan hyvä, että manifestoivat todellista henkistä ikäänsä, eipä tarvi sitä arvailla. Koskee myös naisia.
Aika romanttista jos sellainen mies valvoo jonkun polvellaan istuvan teinitytön energiajuoman turvallista nauttimista ja hörppäilee itsekin.